;
coinex

پخش زنده کشتی کج Elimination Chamber 2022 امروز 30 بهمن 1400

با پخش زنده کشتی کج Elimination Chamber 2022 امروز 30 بهمن 1400 با ما همراه باشید. در این رویداد مسابقات مهم و دیدنی اتفاق می‌افتد که به هیجان این رویداد افزوده است.

مسابقات Elimination Chamber 2022 امروز شنبه در جده عربستان برگزار می‌شود. این هفتمین رویداد کمپانی WWE است که در عربستان برگزار می‌شود. مهم‌ترین مسابقه این رویداد، مسابقه درون قفس است که همواره با حضور ستاره‌های زیادی برگزار می‌شود. این مسابقات همواره دیدنی و هیجان‌انگیز بوده است.

پخش زنده کشتی کج Elimination Chamber 2022 امروز 30 بهمن 1400

نخستین بار است که مسابقات Elimination Chamber 2022 خارج از آمریکا برگزار می‌شود. امسال هم مسابقات مهمی در این رویداد برگزار می‌شود که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

پخش زنده کشتی کج Elimination Chamber 2022 امروز 30 بهمن 1400
مسابقات Elimination Chamber 2022 / پخش زنده کشتی کج امروز

مسابقه شش نفره معروف داخل قفس با حضور ستاره‌های زیادی در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود. در بخش مردان مسابقه برای قهرمانی WWE است که Bobby Lashley مدافع عنوان قهرمانی است. علاوه بر او، Brock Lesnar، Seth Rollins، AJ Styles، Riddle و Austin Theory در این مسابقه درون قفس شرکت می‌کنند. این مسابقه راس ساعت 20:00 به وقت تهران آغاز می‌شود.

برای تماشای پخش زنده Elimination Chamber 2022 اینجا کلیک کنید

مسابقه قهرمانی جهان

از دیگر مسابقات مهم و جذاب این رویداد مسابقه قهرمانی جهان است که بسیاری از طرفداران منتظر آن هستند. این مسابقه بین Roman Reigns به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و  Goldberg برگزار می‌شود. پیشبینی‌ها حکایت از مسابقه‌ای نزدیک و جذاب دارد.

پخش زنده کشتی کج Elimination Chamber 2022 امروز 30 بهمن 1400
مسابقات Elimination Chamber 2022 / پخش زنده کشتی کج امروز

مسابقه قهرمانی دو به دو SmackDown بین The Usos  به عنوان دارندگان کمربند قهرمانی و The Viking Raiders برگزار می‌شود. همواره مسابقات دو به دو از هیجان بالایی برخوردار بوده و طرفداران زیادی آن را دنبال می‌کنند.

سایر مسابقات جذاب Elimination Chamber 2022

از دیگر مسابقات جذاب Elimination Chamber 2022 می‌توان به مسابقه قهرمانی زنان Raw اشاره کرد. این مسابقه بین Becky Lynch و Lita برگزار می‌شود. مسابقه قهرمانی زنان، تنها مسابقه بانوان در این رویداد نیست. یک مسابقه دو به دو هم در بخش بانوان برگزار می‌شود. این مسابقه بین Ronda Rousey و Naomi در مقابل Charlotte Flair و Sonya Deville برگزار می‌شود.

دو مسابقه دیگر هم در بخش مردان برگزار می‌شود. مسابقه Rey Mysterio در مقابل The Miz و مسابقه Drew McIntyre در مقابل Madcap Moss هم از مسابقات جذاب این رویداد است.

پخش زنده سایر بازی ها و مسابقات امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر