;
coinex

دانلود سریال وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) با زیرنویس چسبیده [تمامی قسمت‌ها]

اسپین آف سریال واکینگ دد منتشر شد. برای دانلود سریال وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) با زیرنویس چسبیده و بدون سانسور همراه ما باشید.

وایکینگ‌ها یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تاریخی بوده که در سال‌های 2013 تا 2020 پخش شد و از آنجایی که این مجموعه طرفداران زیادی دارد، ساخت اسپین آف آن در دستور کار نتفلیکس قرار گرفت و از آنجایی که نیم فصل اول آن پخش شد، به نظر می‌رسد این مجموعه مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

جب استوارت به عنوان خالق سریال (تهیه‌کننده، نویسنده و شورانر) است و مایکل هرست (خالق سریال اصلی) شیلا هوکین، جیمز فلین، جان وبر، از جمله تهیه‌کنندگان این سریال هستند. در ادامه برای دانلود سریال والهالا بدون سانسور و با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

دانلود سریال وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) با زیرنویس چسبیده

داستان سریال واکینگ ها: والهالا به اوایل قرن یازدهم و ۱۰۰ سال پس از وقایع پایانی سریال اصلی رخ می‌دهد، سال‌ها پس از آن که رگنار لاثبروک (تراویس فیمل) برای اولین بار برای فتح سرزمین‌های فراتر از دریاها آماده شده بود.

این سریال ماجراهای قهرمانانه برخی از معروف‌ترین وایکینگ‌هایی که تا به حال زندگی کرده‌اند را روایت می‌کند – کاشف افسانه‌ای لیف اریکسون (سم کورلت)، خواهر سرسخت او فریدیس اریکسدوتر (فردیا گوستافسون) ، و شاهزاده جاه‌طلب نوردیک هارالد سیگوردسون (لئو سوتر).

دانلود سریال وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) با زیرنویس چسبیده [تمامی قسمت‌ها]
دانلود سریال Vikings: Valhalla بدون سانسور / دانلود سریال وایکینگ والهالا بدون سانسور / دانلود سریال Vikings: Valhalla با زیرنویس فارسی چسبیده
درحالی که تنش‌های یمان وایکینگ‌ها و خانواده سلطنتی انگلیس به نقطه شکست خود می‌رسد و خود وایکینگ‌ها بر سر اعتقادات متضاد مسیحی و بت‌پرستی خود درگیر می‌شوند، این سه وایکینگ سفری حماسی را آغاز می‌کنند که آن‌ها را از اقیانوس‌ها و از طریق میدان‌های نبرد، از کاتگات به انگلستان و فراتر از آن می‌برد.

سم کورلت در این سریال نقش «لیف اریکسون» کاوشگر و کاشف مشهور اسکاندیناویایی را بازی می‌کند که گفته می‌شود قرن‌ها قبل از کریستف کلمب به آمریکای شمالی سفر کرده است. انتظار می‌رود این سریال به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 تبدیل شود.

حال در ادامه لینک دانلود سریال والهالا با زیرنویس فارسی چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم. برای دسترسی سریع‌تر به فایل دانلودی، در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

دانلود سریال Vikings: Valhalla بدون سانسور

دانلود سریال وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) با زیرنویس چسبیده [تمامی قسمت‌ها]
دانلود سریال والهالا بدون سانسور / دانلود سریال والهالا با زیرنویس فارسی چسبیده / دانلود سریال وایکینگ والهالا بدون سانسور
برای دانلود نیم فصل اول این مجموعه، وارد کانال تلگرامی ما شوید.

دانلود قسمت 1 سریال Vikings: Valhalla از کانال تلگرام

دانلود قسمت 2 سریال Vikings: Valhalla از کانال تلگرام

دانلود قسمت 3 سریال Vikings: Valhalla از کانال تلگرام

دانلود قسمت 4 سریال Vikings: Valhalla از کانال تلگرام

دانلود قسمت 5 سریال Vikings: Valhalla از کانال تلگرام

دانلود قسمت 6 سریال Vikings: Valhalla از کانال تلگرام

دانلود قسمت 7 سریال Vikings: Valhalla از کانال تلگرام

دانلود قسمت 8 سریال Vikings: Valhalla از کانال تلگرام

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره دانلود سریال وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla) با زیرنویس چسبیده چیست‌؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر