;
coinex

تریلر مینی سریال WeCrashed با بازی جرد لتو منتشر شد

تریلر مینی سریال WeCrashed «سقوط کردیم» توسط  اپل تی وی پلاس منتشر شد. این سریال درباره ظهور و سقوط یک استارتاپ 50 میلیارد دلاری به نام We Work است.

We Crashed یک مینی سریال درام که بر اساس پادکستی به همین نام ساخته شده است. داستان عشقی است که در میان ظهور و سقوط یک استارت تاپ به نام We work قرار میگیرد. این استارت آپ در مدت 10 سال از یک استارت آپ کوچک به یک برند جهانی با ارزش  50 میلیون میلیارد دلار می‌شود. بعد از  رخ دادن اتفاقات غیر منتظره ای این استارتاپ بعد از مدت یکسال سقوط می‌کند.

تریلر مینی سریال WeCrashed با بازی جرد لتو منتشر شد

مینی سریال We Crashed ساخته «لی آیزنبرگ» روایت سقوط و ظهور یک استارت آپ که در میان بحبوه آن عشقی قرار دارد که داستان براساس آن جلو می‌رود. «جرد لتو » در نقش مدیر عامل این شرکت عجیب غریب و «آن هاتاوی» که در  نقش «ربکا نیومان» همسر مدیر عامل این شرکت است. این مدیر عامل در سال 2019 بخاطر رفتار های پرسش برانگیز و تعجب‌آور وی با کارکنان شرکتش از سمت خود استعفا می‌دهد.

تریلر مینی سریال WeCrashed

فهرست بازیگران مینی سریال WeCrashed:

  • جرد لتو در نقش آدام نویمان، مدیر عامل و بنیان گذار We work
  • ان هتوی در نقش ربکا نویمان، همسر آدام نویمان
  • کایل ماروین در نقش میگل مک‌کلوی، یکی از بنیانگذاران We work
  • آمریکا فررا در نقش الیشیا کندی

برمبنای گزارش اپل تی وی پلاس این مینی سریال در تاریخ 18 مارس 2022 (27 اسفند 1400) منتشر می‌شود و انتظار می‌رود به یکی از بهترین سریال های 2022 تبدیل شود.

به نقل «لی آیزنبرگ» این سریال از روایت و دید این زوج هست. در این مینی هم با رسوم کسب و کار از دید یک زوج آشنا می‌شویم.

تریلر پخش شده تا حدودی پخش شده این ادعا زوجی بودن داستان را اثبات می‌کند. این سریال بر اساس پادکستی بر همین موضوع و نام ساخته شده که «جان رکوا» و «گلن فیکارا» کارگردانان آن بوده‌اند.

مینی سریال we crashed در 8 اپیزود از اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. در ابتدا 3 قسمت اول پخش می‌شود و قسمت های بعد آن نیز تا 22 آوریل بر روی آنتن می‌رود. در ادامه تریلر مینی سریال سقوط کردیم را مشاهده کنید.

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین سریال های 2022 و بهترین سریالهای نتفلیکس 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره تریلر مینی سریال WeCrashed چیست؟نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر