coinex
otetmarket
propification.com

دیوید لینچ به پوتین: این مرگ‌ها به زودی گریبان‌گیرتان خواهد شد

دیوید لینچ کارگردان آمریکایی در صحبت‌‌های جدید خود درباره پویتن ابراز تاسف کرد، و با مردم اوکراین ابراز همدردی کرد. در ادامه با تکراتو همراه باشد.

دیوید لینچ  به دلیل درگیری پویتن با اوکراین به تندی وی را مورد خطاب قرار داد. وی در کانال یوتیوب خود در یک پیام تند و احساسی به رئیس جمهور روسیه او را مورد خطاب قرار داده است.

دیوید لینچ به پوتین: این مرگ‌ها به زودی گریبان‌گیرتان خواهد شد

لینچ طی پیامی احساسی و تند نسبت به پوتین و سیاست های جنگ طلبانه اش اعتراضی صریح داشته است. در ادامه صحبت های صریح وی را مشاهده می‌کنید. او در صحبت هایش گفته است:

آقای پوتین، ما به عنوان انسان، در نحوه رفتار خود با دیگر انسان‌ها مسئول هستیم. در این مورد، یک قانون طبیعت، یک قانون سریع و سخت وجود دارد. هیچ روزنه و راه فراری از این قانون وجود ندارد. بر طبق این قانون، هر آنچه بکاری را درو خواهی کرد.شما اکنون مرگ و نابودی را کاشته‌اید. اوکراینی‌ها به کشور شما حمله نکرده‌اند. این شما هستید که به این کشور رفتید و به آن حمله کردید. تمام این مرگ‌ها به زودی گریبان‌گیرتان خواهد شد. مطمئنا زمانی فراخواهد رسید که شما آنچه که کاشته‌اید را برداشت کنید.

دیوید لینچ به پوتین

همچنین در ادامه گفت: «توصیه من به شما این است که خودتان را نجات دهید و با این کار، اوکراینی‌ها و جهانیان را نجات داده‌اید. ما یک خانواده جهانی هستیم. با همسایگان خود درست رفتار کنید. دوستی ایجاد کنید. این حمله را متوقف کنید. دیگر جایی برای این مزخرفات در این دنیا وجود ندارد. بیایید مشکلات را با گفتگو و با یکدیگر حل کنیم.»

گمانه زنی های درباره دیوید لینج وجود داشت که وی در حال کار بر روی سریالی جدید است. با این حال به طور رسمی هیچ پروژه ای برای وی اعلام نگشته. اخیرا اعلام شده که وی به جمع بازیگران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) آمده است. البته گفته شده که نقشش در این فیلم کوتاه و مختصر است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره حرف‌های دیوید لینچ به پوتین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر