;
coinex

آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو با تراشه پرچمدار اسنپدراگون رسما راه‌اندازی شدند

Honor از گوشی‌های پرچمدار آنر مجیک 4 (Honor Magic 4) و آنر مجیک 4 پرو (Honor Magic 4 Pro) رسما رونمایی کرد. این گوشی‌ها به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز هستند و با قابلیت‌های پیشرفته، قصد رقابت در بازار بهترین گوشی‌های 2022 را دارند.

گوشی‌های آنر Magic 4 و آنر Magic 4 Pro از تنظیمات دوربین پیشرفته‌‌ای بهره‌ می‌‌برند که ارزش بهای پرداختی برای گوشی‌ها را دارند و می‌توانند برگ برنده سری آنر مجیک 4 در بازار رقابت باشند.

در ادامه با جزییات بیشتری به معرفی مشخصات آنر مجیک 4 و مجیک 4 پرو می‌پردازیم.

طراحی و نمایشگر آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو

هر دو گوشی پرچمدار Honor Magic 4 و Magic 4 Pro از طراحی متقارنی برخوردار هستند که باعث می‌شود کاربر به‌راحتی بتواند گوشی را در دست نگه دارد و از آن استفاده کند. این گوشی‌ها به نمایشگر خمیده مجهز هستند و اما یکی از تفاوت‌های آنها، در جایگاه نصب دوربین سلفی است.

آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو با تراشه پرچمدار اسنپدراگون رسما راه‌اندازی شدند

آنر مجیک 4 پرو از بریدگی قرصی شکل برخوردار شده که در بالا و سمت چپ نمایشگر قرار دارد. نسخه استاندارد آنر مجیک 4 هم از طراحی پانچ بهره می‌برد که در بالا و وسط نمایشگر دیده می‌شود. هر دو گوشی در پنل پشتی به ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ با سبک طراحی «eye of muse» مجهز شدند که مشابه آن را در نسل قبلی این گوشی‌ها، یعنی آنر مجیک 3 هم دیده بودیم.

اما درباره مشخصات فنی نمایشگر این دو گوشی باید گفت که آنر مجیک 4 پرو از نمایشگر 6.81 اینچی LTPO OLED با رزولوشن 2848×1312 پیکسل برخوردار شده که از رفرش ریت متغیر 1 هرتز تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر از تراکم پیکسل 460 ppi و نرخ حساسیت لمسی 360 هرتز بهره می‌برد.

Honor Magic 4 هم به نمایشگر 6.81 اینچی LTPO OLED با رزولوشن 2664×1224 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است. هر دو گوشی از روشنایی 1000 نیت و تنظیم تاریکی نور PWM 1920 هرتز برخوردار هستند.

تنظیمات دوربین Honor Magic 4 و Honor Magic 4 Pro

می‌توان گفت که اصلی‌ترین ویژگی‌ گوشی‌های سری آنر Magic 4 تنظیمات دوربین آنهاست. آنر Magic 4 Pro به لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید (f/1.8)، لنز 50 مگاپیکسلی اولترا واید (f/2.2) و لنز 64 مگاپیکسلی پریسکوپ (f/3.5) مجهز است که از زوم اپتیکال 3.5x، زوم دیجیتال 100x و لرزشگیر OIS و EIS پشتیبانی می‌کند.

آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو با تراشه پرچمدار اسنپدراگون رسما راه‌اندازی شدند

جزیره دوربین آنر Magic 4 Pro همچنین از سنسور Flicker و سیستم فوکوس لیزری 8×8 dTOF بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی نیز 12 مگاپیکسلی با میدان دید 100 درجه است که به سنسور عمق 3D مجهز شده تا از ویژگی تشخیص چهره نیز پشتیبانی کند.

کمپانی آنر مدعی شده که تکنولوژی «Multi-Camera Computation Photography» در این گوشی باعث عملکرد ترکیبی تمام لنزها می‌شود و در نتیجه، قابلیت‌های زوم و وضوح تصویر بهینه‌سازی می‌شوند.

اما درباره مشخصات دوربین آنر مجیک 4 هم باید گفت که از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید، لنز 50 مگاپیکسلی اولترا واید با میدان دید 122 درجه و لنز 8 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو برخوردار شده که از زوم دیجیتال 50x پشتیبانی می‌کند. این گوشی نیز از سنسور Flicker و فوکوس لیزری بهره‌ می‌برد.

ویژگی‌ها و مشخصات آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو

هر دو گوشی سری Honor Magic 4 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با سیستم روی تراشه هشت‌ هسته‌ای بهره می‌برند. تراشه گرافیکی این گوشی‌ها از نوع آدرنو 730 است که قابلیت GPU Turbo X را ارائه می‌دهد و باعث عملکرد روان‌تر در اجرای بازی‌ها می‌شود.

آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو با تراشه پرچمدار اسنپدراگون رسما راه‌اندازی شدند

این دو گوشی همچنین به تراشه Honor Image Engine مجهز هستند که توسط خود کمپانی توسعه یافته و تجربه عکاسی با دوربین را برای کاربر بهینه‌تر می‌کند.

گوشی‌های سری آنر Magic 4 به سیستم امنیتی دوگانه TEE هم مجهز هستند تا حریم خصوصی کاربر بیشتر از همیشه حفظ شود. حالا که صحبت از قابلیت‌های امنیتی به میان آمده، باید بگوییم که سنسور اثرانگشت در این گوشی‌ها به صورت اولتراسونیک طراحی شده و داخل نمایشگر قرار دارد.

گوشی‌های سری آنر Magic 4 با رم 8 و 12 گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی UFS 3.1 عرضه می‌شوند. نسخه استاندارد مجیک 4 با حافظه 128 گیگابایتی نیز در دسترس است.

آنر مجیک 4 پرو به باتری 4600 میلی‌آمپرساعت و سیستم شارژ باسیم و بی‌سیم 100 وات مجهز است. نسخه استاندارد هم از باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی برخوردار شده که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات آنر Magic 4 و آنر Magic 4 Pro می‌توان به وای فای باند دوگانه با 802.11 a/b/b/g/n/ac/ax، بلوتوث 5، پشتیبانی از 4096 QAM، جی‌پی‌اس، 2×2 MIMO، ان‌اف‌سی، AGPS، GLONASS، BeiDou و Galileo اشاره کرد.

این گوشی‌ها همچنین از استاندارد ضدآب و غبار IP68 بهره می‌برند.

آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو با تراشه پرچمدار اسنپدراگون رسما راه‌اندازی شدند

تاریخ عرضه و قیمت آنر مجیک 4 و مجیک 4 پرو

رنگ بندی آنر مجیک 4 و مجیک 4 پرو هم جذابیت زیادی دارد و پتانسیل خوبی برای جلب توجه دارد. این گوشی‌ها در رنگ‌های سبز/آبی، طلایی، سفید و مشکی عرضه می‌شوند. رنگ خاص نارنجی چرمی هم در نسخه پرو موجود است و احتمالا نسخه‌های رنگی دیگری نیز برای این گوشی‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

اما درباره قیمت آنر مجیک 4 باید گفت که این گوشی در پایه‌ای‌ترین مدل با قیمت 899 یورو عرضه می‌شود. قیمت آنر مجیک 4 پرو هم در نسخه پایه 1099 یورو خواهد بود. آنر قصد دارد به‌زودی،‌ تاریخ عرضه و راه‌اندازی رسمی در بازارهای مختلف را اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازی تام هالند در این دنباله چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر