;
coinex

منابع معتبر از تاریخ عرضه خانواده شیائومی 12 در بازارهای جهانی خبر می‌دهند

برخی منابع آگاه مدعی شدند تاریخ عرضه خانواده شیائومی 12 در ماه مارس و دقیقا همان تاریخ رونمایی گوشی‌ها برای بازار جهانی خواهد بود. این گوشی‌ها احتمالا 15 مارس (24 اسفند) رسما رونمایی می‌شوند.

این منابع آگاه که تا حدودی از روند گوشی‌های پرچمدار شیائومی باخبر هستند، پیش‌بینی می‌کنند که تاریخ عرضه خانواده شیائومی 12 در 15 مارس (24 اسفند) خواهد بود. این موضوع ارتباطی به کنفرانس جهانی موبایل MWC 2022 ندارد. این کنفرانس هم‌اکنون در جریان است و شیائومی تاکنون فعالیتی در آن نداشته است.

تاریخ عرضه خانواده شیائومی 12 در بازارهای جهانی

شیائومی در رویداد 15 مارس که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، از سری Xiaomi 12 رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود  اروپا و هند،‌ اولین بازارهایی هستند که سری شیائومی 12 را دریافت می‌کنند.

منابع معتبر از تاریخ عرضه خانواده شیائومی 12 در بازارهای جهانی خبر می‌دهند

سری اصلی این خانواده،‌ شامل گوشی‌های شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس است. اما هنوز مشخص نیست که آیا دقیقا همین سه گوشی موبایل در رویداد 15 مارس رونمایی می‌شوند یا اینکه شیائومی برنامه‌های دیگری را در نظر دارد.

این احتمال وجود دارد که نسخه کامپکت از این خانواده با اسم Xiaomi 12 mini هم در کنار سه گوشی دیگر در بازارهای جانی راه‌اندازی شود.

برگ برنده سری Xiaomi 12 در بازارهای جهانی، تنظیمات دوربین این گوشی‌هاست. این خانواده از دوربین‌‌های پیشرفته‌ای در پنل جلویی و پشتی برخوردار هستند. گفته می‌شود که شیائومی در رویداد آنلاین خود، با تمرکز بیشتری به معرفی قابلیت‌های دوربین این گوشی‌ها می‌پردازد.

تمام گوشی‌های سری شیائومی 12 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در ترکیب با لنزهای تله‌فوتو و اولترا واید برخوردار هستند که سیستم دوربین پیشرفته‌ای را تشکیل می‌دهند.

هر سه گوشی Xiaomi 12 Pro ،Xiaomi 12 و Xiaomi 12X از تراشه اسنپدراگون بهره می‌برند؛ شیائومی 12 و 12 پرو به اسنپدراگون 8 نسل 1 و شیائومی 12 ایکس به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز هستند.

اما درباره قیمت شیائومی 12 و دو عضو دیگر خانواده باید گفت که قیمت شیائومی 12 پرو حدودا 1200 دلار و قیمت شیائومی 12 ایکس هم نزدیک به 670 دلار تعیین خواهد شد.

این قیمت‌ها تنها براساس پیش‌بینی‌ها هستند و شیائومی هنوز هیچ چیزی را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ عرضه خانواده شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر