;
coinex

ای بی (eBay) ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت قبول خواهد کرد

ای بی (eBay) ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت قبول خواهد کرد، فروشگاه بزرگ اینترنتی آمریکایی از ارزهای دیجیتال برای شیوه پرداخت استفاده خواهد کرد

با توجه به محبوبیت روز افزون ارزهای دیجیتال هیچ جای تعجب نیست که روزانه شرکت‌های بیشتری به این تکنولوژی اقبال نشان دهند و برای شیوه پرداخت به سراغ این ارزها بروند. اگه شما نیز از کسانی هستید که به دنبال خرید در ای بی (ebay) هستید، این خبر شما را خوشحال خواهد کرد.

با توجه به مصاحبه TheStreet با جیمی لانونه عضو ارشد ای بی این شرکت قصد استفاده از ارزهای دیجیتال دارد. لانونه اشاره گفت: ” ما در حال تکمیل سیستم مدیریت جدید پرداخت‌های خود هستیم، این تغییر به ما این فرصت را می‌دهد تا روزانه 85 میلیون دلار به صورت مستقیم دریافت کنیم، ما این توانایی را خواهیم داشت تا از شیوه‌های پرداخت جدید استفاده کنیم.”

مانند تسلا، ای بی ارزهای دیجیتال را ممکن است مد نظر داشته باشد

لانونه اشاره مستقیم به پرداخت با ارزهای دیجیتال نکرد اما اشاره کرد که به سمت تکنولوژی Gen Z خواهند رفت. وی گفت: ” ما اکنون با گوگل پی و اپل پی همکاری داریم. همچنین قصد همکاری با Afterpay در استرالیا را داریم که پلتفورمی مبتنی بر تکنولوژی Gen Z است، این پلتفورم شرایط اکنون خرید کنید بعدا پرداخت کنید را محیا میکند.”

ای بی ارزهای دیجیتال

لانونه به این نکته توجه نکرد که هم اکنون در ای بی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌شود، اما ابراز کرد که جزئیات بیشتری را تا 10‌ام مارچ (20 اسفند) اعلام خواهد کرد و شیوه های جدید پرداخت را تا آن موقع مورد بررسی قرار خواهند داد. اگر شما هم از هولدرهای ارزهای دیجیتال هستید این خبر ممکن است خبر خوشی باشد و منجر به رشد بازار شود، همچنین راه حل خرید خوبی یا حتی راه جدید برای کسب درآمد است.

ای بی که ابتدا بازار فروش وسایل دست دوم بود، اما اکنون یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در تمام زمینه‌هاست. شاید این پلتفورم محبوب راه تسلا را در پیش بگیرد و ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر