coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ گلکسی A33 5G گواهی NBTC را دریافت کرد

مشخصات سامسونگ گلکسی A33 5G در پلتفرم NBTC رویت شده که نشان می‌دهد به تاریخ راه‌اندازی این گوشی نزدیک می‌شویم. این تنها یکی از گوشی‌های سری A سامسونگ است که به‌زودی عرضه خواهند شد.

چند ماهی است از عرضه سامسونگ گلکسی A33 5G خبرهایی می‌شنویم. طبق جدیدترین اخبار این حوزه، گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G به صورت برجسته در سایت‌های صدور گواهی ظاهر شده و در نهایت توانست گواهینامه NBTC را دریافت کند. دریافت این گواهینامه، نشان‌دهنده نزدیک شدن به تاریخ عرضه این دستگاه در بازار است.

سامسونگ گلکسی A33 5G

سامسونگ به زودی چند گوشی سری A را وارد بازار خواهد کرد. یکی از دستگاه‌هایی که به طور برجسته در سایت‌های صدور گواهی ظاهر می‌شود، گوشی Galaxy A33 5G است. سامسونگ گلکسی A33 5G یک گوشی میان رده بوده و اکنون توانسته گواهی NBTC را نیز دریافت کند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A33 5G

گواهی NBTC نشان می‌دهد که این گوشی دارای شماره مدل SM-A336E/DSN است. شایان ذکر است که این دستگاه با شماره مدل مشابه در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیز رویت شده است. این گوشی گلکسی A33 5G دو سیم کارته بوده و از اتصال 5G برخوردار خواهد بود.

گوشی Galaxy A33 5G قبلا در سایت‌های Geekbench و Google Play Console دیده شده بود. این گوشی در Geekbench 5 امتیاز 727 در بخش تک هسته‌ای و 1852 امتیاز در بخش چند هسته‌ای را به دست آورده بود. لیست ارائه شده برای مشخصات این دستگاه نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از چیپست هشت هسته‌ای Exynos 1200 با قدرت فرکانس 2.00 گیگاهرتز برخوردار است. این گوشی رم 8 گیگابایتی دارد و از سیستم عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند با نمایشگر 6.4 اینچی با وضوح +FHD در بازار عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود این گوشی، باتری 5000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی داشته باشد. گفته می‌شود که این دستگاه دارای سیستم دوربین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است.

یک منبع معتبر قبلاً فاش کرده بود که گلکسی A33 5G از تراشه مدیاتک Dimensity 720 برخوردار می‌شود. این احتمال وجود دارد که گوشی A33 5G در مدل‎‌های مختلفی برای بازارهای مختلف عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما راجع به گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر