;
coinex

قیمت شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو در بازار اروپا فاش شد

شیائومی در آذر ماه گذشته، سری پرچمداران Xiaomi 12 را در چین رونمایی و عرضه کرد؛ اما این گوشی‌ها هنوز در بازارهای جهانی کار خود را شروع نکرده‌اند. اخیرا اطلاعاتی درباره قیمت شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو برای بازار اروپا منتشر شده که قیمت‌هایی بالاتر از سری گلکسی اس 22 دارند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شیائومی تا پایان ماه مارس (اوایل فروردین) گوشی‌های خانواده شیائومی 12 را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد؛ اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

قیمت شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو در بازارهای اروپا

هنوز خبر رونمایی رسمی برای بازارهای جهانی تایید یا تکذیب نشده است؛ با این‌حال اخباری پیرامون قیمت شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو در بازارهای جهانی به گوش می‌رسد.

قیمت شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو در بازار اروپا فاش شد

پیش از این گزارشی درباره قیمت Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro منتشر شده بود که تنها بازه قیمتی این دو گوشی را فاش می‌کرد. اما حالا، قیمت شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو به صورت دقیق برای بازار اروپا فاش شده است.

گفته می‌شود که قیمت Xiaomi 12 در بازار اروپا 899 یورو خواهد بود. قیمت Xiaomi 12 Pro نیز در این بازار، 1099 یورو تعیین شده است. البته این قیمت‌ها برای نسخه‌های پایه، یعنی کمترین میزان رم و حافظه هستند.

اگر این قیمت‌ها درست باشند، پس قیمت شیائومی 12 در بازار اروپا، 50 یورو گران‌تر از گلکسی اس 22 سامسونگ و قیمت شیائومی 12 پرو نیز 50 یورو گران‌تر از گلکسی اس 22 پلاس است.

شیائومی سومین برند موفق در فروش گوشی‌های هوشمند در بازارهای جهانی است و برندهای موفق دیگری همچون پوکو و ردمی را نیز در بازار عرضه می‌کند. حالا باید دید که چه استراتژی برای قیمت سری Xiaomi 12 دارد که قیمتی بالاتر از پرچمداران گلکسی اس 22 را برای آنها تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    روی نسخه ی پرو سنسور سونی خارق العاده ای نصب شده

    پاسخ