coinex
otetmarket
propification.com

پیش‌بینی افزایش قیمت سندباکس تا 5 دلار توسط یک تحلیلگر

با توجه به آپدیت‌های جدید و فصل جدید بازی متاروس تحلیگران پیش‌بینی افزایش قیمت سندباکس تا 5 دلار را میکنند، همچنان نور بر متاورس و NFTها می تابد

NFTها و متاورس Sandbox مرکز توجه ارزهای دیجیتال هستند و اکنون مشغول گسترش سیطره خود به تمام دنیای رمز ارزها هستند. سندباکس با برخی از پلتفرم های برجسته جهانی در سراسر جهان همکاری می کند. SHIBUYA109 Entertainment Corporation یکی از جدیدترین مشارکت های انجام شده توسط شبکه SAND است.

پیش‌بینی افزایش قیمت سندباکس با توجه به حجم معاملات بالا

هدف همکاری SHIBUYA109 و SAND ایجاد یک محیط هیجان انگیز برای کاربران جهت تجربه بهترین دنیای مجازی است. علاوه بر این، سند با همکاری با Cube Entertainment، یک شرکت سرگرمی کره جنوبی، به جریان اصلی آسیا نفوذ می کند. این همکاری فرهنگ کره ای را همزمان توسط فضای مجازی و توسعه دارایی های دیجیتال به جهان معرفی خواهد کرد.

از نظر موقعیت بازار، سند همچنان یکی از پلتفرم های پیشرو NFT و متاورس است. این شرکت دارای ارزش بازار عظیمی بالغ بر 3.4 میلیارد دلار با حجم معاملات 24 ساعته تقریباً 700 میلیون دلاری است. این حجم معاملات روزانه در شبکه به سند این امکان را می دهد تا موقعیت خود را به عنوان یکی از 50 رمزارز برتر در بازار حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر، این عملکردهای قوی سندباکس در صنعت رمز ارزها و پیشرفت‌های فوق العاده اخیر بر قیمت بازار آن تأثیر زیادی گذاشته است. اگر این روند ادامه پیدا کند، سند ممکن است بتواند در کمترین زمان به قیمت بالای 5 دلار برسد، که تنها 65 درصد از موقعیت فعلی خود فاصله دارد. در واقع این خبر هیجان و جنون را برای جامعه خود به همراه خواهد داشت.

پیش‌بینی افزایش قیمت سندباکس تا 5 دلار توسط یک تحلیلگر

در زمان نگارش این خبر، سند با قیمت 3.09 دلار و با نرخ رشد تقریباً مثبت 1000درصدی در 12 ماه گذشته معامله می شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: coinquoro

نظر شما در خصوص پیش‌بینی افزایش قیمت سندباکس چیست؟ در کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر