;
coinex

کیف پول دوج‌کوین برای iOS منتشر شد

بر اساس اعلام شیبتوشی ناکاموتو سازنده ناشناس دوج‌کوین، کیف پول دوج‌کوین برای iOS منتشر شد. امکان دانلود این کیف پول اکنون برای صاحبان ایفون امکان‌پذیر است

کیف پول دوج‌کوین برای iOS جهت نگهداری امن و انجام معاملات میم کوین دوج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در توضیحات اپ کیف پول MyDoge در اپل استور آمده است که کیف پول برای دارایی های انسانهاست و ادامه داده است که:

کیف پول MyDoge رایگان، امن و کیفی اجتماعی غیر-محبوس است. ماموریت ما افزایش تراکنش‌های روزانه دوج‌کوین با ساختن جامعه‌ای برای علاقمندان به دوج‌کوین تا دنیای دوج را بگردند و با دوستان خود ارتباط/دیدار کنید. با MyDoge شما می‌توانید دوج‌کوین بخرید، ارسال کنید، دریافت کنید و به صورت امن نگهداری کنید.

کیف پول دوج‌کوین برای iOS ورژن 12 به بالا قابل استفاده است

این اپ کیف پول بر اساس گفته مارکوس توسط تیم دوج‌کوین گسترس پیدا نکرده است. برنامه نویسان مستقل به صورت مشترک در طراحی این برنامه نقش داشته‌اند.

کیف پول دوج‌کوین برای iOS منتشر شد

بر اساس توییت تیم کیف MyDoge ، این برنامه اجازه می‌دهد دوج را از صرافی‌های ارز دیجیتال و سایر کیف پول‌های رمز ارز مانند رابین‌هود و کوین بیس به این کیف انتقال دهید

تمام دستگاه‌های ایفون، ایپد و ایپود تاچ که سیستم عامل iOS 12 یا بالاتر را دارند می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. همچنین بر روی Apple M1 که macOS ورژن 11 و بالاتر را دارند قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

طبق اعلام بنیاد دوج‌کوین توسعه‌دهنده اصلی این شرکت راس نیکول  حدود یک هفته پیش بعد از آخرین توسعه خود دوج را ترک کرده است. در نتیجه بنیاد این شرکت به دنبال مدیر جدید می‌باشد.

توسعه‌دهندگان مستقل دوج پیش آمدن تا مقبولیت بیشتری برای این میم کوین میان سرمایه‌گذارن ایجاد کنند. پیش از این هر انچه توسعه دهندگان مستقل ایجا می‌کردن تقریبا بی ارزش بود. در ماه فوریه feinbold افشا کرد که با ویتالیک بوترین خالق اتریوم برای بهینه کردن مصرف انرژی تکنولوژی تراکنش‌های PoS همکاری می‌کند.

رقبا به دنبال عبور از دوج‌کوین

توکن HUH، تتان آرنا و توکن Spell همه ثابت کرده اند تا چه حد محبوبند. با توجه به اینکه تنها شش ماه از لیست شدن این ارزها در Coin Marketcap میگذرد اما روند فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند. در نتیجه حمایتی که این ارزها می‌شود روند رو به رشد را آغاز کرده‌اند. شاید موفقیت آنها به خاطر این است که در واقع با پروژه همکاری دارند و خدمتی ارائه می‌دهند، برخلاف دوج‌کوین که تنها یک میم کوین است و تنها به صورت ارز دیجیتال موجود است.

بیشتر بخوانید: 

تتا آرنا (Thetan Arena) بازی بلاکچینی است که طی آن شما ارز دیجیتال بعنوان جایزه دریافت می‌کنید. تتا یک بازی مولتی پلیر آنلاین است که شکل‌های مختلفی از مبارزات را دارد.

کیف پول دوج‌کوین برای iOS منتشر شد

توکن Spell واحد پولی Abracadabra است که برای پرداخت وام و حق رای بر روی این شبکه استفاده می‌شود. هرچقدر یک شخص مقدار بیشتری از این توکن را داشته باشد رای‌اش بر دیگران برتری دارد.

HUH با پروژه بزرگ‌تری همکاری می‌کند که از HUH به عنوان ارز خود استفاده می‌کند. اینفولنسرها که محتوای‌شان در این پلتفورم اشتراک‌گذاری شود توکن دریافت خواهند کرد. به علاوه این HUH جوایزی در قالب BNB به کسانی که افراد جدیدی معرفی کنند می‌دهد.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: crypto

کیف پول دوج‌کوین برای iOS منجر به افزایش تراکنش های این ارز می‌شود؟ نظر خود را در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر