;
coinex

آیا جوکر واکین فینیکس در The Batman 2 حضور خواهد داشت؟

براساس منابع مختلف انتخاب جوکر واکین فینیکس در The Batman 2 دور از انتظار نخواهد بود. در ادامه برای جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

فیلم بتمن با بازیگری رابرت پتینسون در نقش بتمن/ بروس وین سرانجام اکران شد. درحالی که زمانی از اکران نگذشته صحبت‌ها و شایعات از آمدن دنباله آن می‌گوید. براساس شایعات، شخصیت جوکر در بتمن 2 را به واکین فینیکس می‌دهند ولی این هنوز از اخبار رسمی خبری نیست.

آیا جوکر واکین فینیکس در The Batman 2 حضور خواهد داشت؟

مت ریوز (Matt Reeves) هدایت فیلم The Batman را عهده دار است. داستان در اوایل فقط بر روی گاتهام سیتی تاکید دارد. بتمن در این فیلم با کت وومن با بازی زوئی کراویتز (Zöe Kravitz) در تلاش برای متوقف کردن ریدلر، یکی از نقش‌های منفی، با بازی پل دینو هستند.

براساس گفته‌ها دو دنباله از این فیلم ساخته خواهد شد؛ اولی مربوط به پلیس مرکزی گاتهام سیتی و دنباله دوم که شخصیت پنگوئن با بازی کالین فارل (Colin Farrell) زیر ذربین است. ریدلر در زندان ایلاتی آرخام سیتی حبس شده که در زندان شخصی با او آشنا می‌شود، مت ریوز تاکید دارد که این همان شخصیت جوکر است. او این نقش را به بری کیوگان داده است. مت ریوز صراحتا در مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که شخصیت جوکر در بتمن 2 محور اصلی داستان نخواهد بود.

جوکر واکین فینیکس در The Batman 2

مت ریوز به‌خوبی توانسته با هدایت بی‌نظیرش بی کیوگان را در نقش جوکر مخفی نگه دارد. ابتدا باور بر این بود این بازیگر در نقش یک افسر پلیس است. مت ریوز در ادامه گفت صحنه روبرو شدن جوکر و بتمن حذف شده و در نسخه بلوری اضافه می‌شود.

این طور که بنظر می‌آید احتمال انتخاب نقش  جوکر واکین فینیکس در The Batman 2 کم برسد با این حال نیز نمی‌توان انتظار داشت، مت ریوز همیشه غیرقابل پیش بینی عمل کرده و می‌توان این احتمال را داد چون واکین فینیکس در نقش جوکر بخوبی عمل کرده و طرفداران خاص خود را دارد. بنابراین، با حضور وی، محبوبیت و درخشش فیلم The Batman 2 بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره نقش جوکر در The Batman چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر