;
coinex

سناتور دموکرات از برنامه‌ها برای سرکوب ارزهای دیجیتال می‌گوید

سناتور ارشد حزب دموکرات ران وایدن، سناتور دموکرات کهنه‌کار و پرنفوذ ایالت اورگان در مورد خطرات سرکوب ارزهای دیجیتال هشدار داده است

روزنامه فایننشال تایمز، بیانیه این سناتور ارشد حزب دموکرات را به اشتراک گذاشته که وی در آن می‌گوید که می‌خواهد در کنار مبتکران و نوآوران بایستد. وایدن که معمار نخستین طرح نظارتی اینترنت در آمریکا است؛ مراقبت از ارزهای دیجیتال در برابر سرکوب را با شرایط مشابه در مراحل اولیه اینترنت مقایسه می‌کند.

وی همچنین در ادامه توضیح می‌دهد: «بدیهی است که بحث درباره مقررات سخت‌گیرانه‌تر وجود دارد، اما من می‌خواهم در کنار مبتکران باشم. وقتی به ارزهای دیجیتال می‌اندیشم، به حواله‌ها یا کسی که فرزندی در هزار مایل دورتر دارد و می‌خواهد در مواقع اضطراری از او کمک بگیرد، فکر می‌کنم؛ نه اینکه به بانک‌ها یا شرکت‌های کارت اعتباری فکر کنم. من به دنبال نوآوری هستم.»

سرکوب ارزهای دیجیتال اشتباه بزرگ سازمان اداره مالیات آمریکا خواهد بود

سناتور وایدن در میان بحث‌هایی در مورد پلتفورم های معامله قانون‌گذاری نشده مانند کوین‌بیس صحبت کرد.

وایدن صحبت‌های هم حزبی خود تام امر را نیز تکرار کرد و از تصمیم اداره مالیات آمریکا برای مخالفت با معاملات اسپات بیت‌کوین  انتقاد کرد. روز گذشته نیز یک استاد دانشگاه پنسیلوانیا در مورد اینکه بیت‌کوین جای طلا و دلار را می‌گیرد هشدار داده بود. وی به فدارل رزرو آمریکا پیشنهاد داد تا در برابر بیت‌کوین مقابله کند.

سرکوب ارزهای دیجیتال

قانون‌گذاری در سراسر دنیا روش‌های متفاوتی در پیش گرفته است، به عنوان مثال هند برای ارزهای دیجیتال مانند کازینوها قانون 30 درصد مالیات از درآمد را تصویب خواهد کرد.

هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است ولی بیشترین توصیه در مورد ممنوع کردن ارزهای دیجیتال در هند است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع : utoday

نظر شما در خصوص سرکوب ارزهای دیجیتال چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر