;
coinex

آلت کوین هایی که نهنگ‌های بیت‌کوین به سراغشان می‌روند ؛ از SAND تا SHIBA

بر اساس گزارش اکانت whalestats تعداد زیادی آلت‌کوین به ارزش بیش از 10 میلیون دلار توسط  نهنگ‌های بیت‌کوین به دارایی‌هاشان اضافه شد.

نهنگ‌های بیتکوین بیش از 10 میلیون دلار آلتکوین خریداری کردند. توکن‌های MANA، SAND، MATIC، SHIB،LINK در لیست خرید نهنگ‌ها بوده‌اند.

به ظاهر این فشار خرید بالا نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در تلاشند تا در قیمت پایین به دارایی‌های خود اضافه کنند و باور بر این دارند که قیمت دوباره رشد خواهد کرد.

حتی با حجم خرید بالای نهنگ‌های بیت‌کوین باز هم بازار نشانی از رشد ندارد

بر اساس بیت‌کوین و چارت کلی حجم بازار، بازار با حجم ورودی زیادی در 8 مارچ روبه‌رو شد. بی توجه به افت قیمت هفته پیش که بازار با آن رو به رو شد.

نهنگ‌های بیت‌کوین
مجموع توکن‌های نگهداری شده توسط نهنگ‌ها

با تشکر از حمله نهنگ‌ها برای خرید، شیبا اینو به جایگاه خود به عنوان توکنی که با بیشترین ارزش دلاری در کیف پول‌ها نگهداری می‌شود بازگشت. در زمان گزارش مجموع ارزش شیبا نگهداری شده 1.6 میلیارد دلار است و صدرنشین پیشین FTT با 1.4 میلیارد دلار بود.

بر اساس چارت شیبا اینو در Tradingview، این توکن شروع به رشد نکرده یا نشانه‌های مثبتی از حرکت نشان نمی‌دهد. این اتفاق تنها به ما راهنمایی می‌کند که توکن‌های هولد شده و خرید‌های انجام شده فقط توسط نهنگ‌ها صورت گرفته است

آلت‌کوین‌های دیگر نیز مانند SAND حرکت غیر معمولی در بازار  نشان نمی‌دهند. در 24% گذشته تنها 2 درصد رشد داشته‌ است. سند، شیبا و متیچ نشانه‌هایی از بازیابی قیمت از خود نشان می‌دهند، اما هنوز حتی به اندازه نصف رشد بار قبل خود را نداشته‌اند.

چین‌لینک نیز بیشترین خرید توسط نهنگ‌ها در میان آلت‌کوین‌ها را تجربه کرده است، اما با توجه به اطلاعات به دست آمده چینلینک نیز نشانه‌ای از رشد و بازیابی نشان نمی‌دهد و همچنان مانند سایر ارزهای دیجیتال رو به نزول معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: U°Today

نظر شما در خصوص رفتار نهنگ‌های بیت‌کوین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر