;
coinex

یک نهنگ بیت کوین پس از 11 سال تراکنش انجام داد [هر بیت کوین را 50 دلار خریده بود]

ردیاب توییتری whale Alert که فعالیت نهنگ‌های کریپتو را بررسی می‌کند به تازگی از فعالیت مجدد یک نهنگ بیت کوین پس از ۱۱ سال خبر داده است

این کیف پول که به زمان ساتوشی ناکاموتو خالق بیت کوین بازمی‌گردد، 489 واحد بیت کوین در سال 2010 داشته است. به نقل از U°Today، هر کسی که کنترل این کیف پول را در دست خود دارد، توانسته با گذشت زمان، سرمایه‌گذاری 50 دلاری را در بیش از 11 سال به 20 میلیون دلار تبدیل کند.

با فعالیت دوباره این کیف پول، گمانه‌زنی‌های متعددی در رابطه با صاحب آن و دلیل هولد این مقدار بیت کوین به مدت طولانی به راه افتاده است.

شاید میان افت اخیر با فعالیت این نهنگ بیت کوین ارتباطی باشد

همانطور که بالاتر گفتیم، قدمت این آدرس به سال‌های فعالیت ساتوشی ناکاموتو، خالق مرموز بیت کوین که در آوریل 2011 جامعه را ترک کرد برمی‌گردد و این باعث شده تا کنجکاوی کاربران برانگیخته شود.

ردیاب توییتری whale Alert که فعالیت نهنگ‌های کریپتو را بررسی می‌کند به تازگی از فعالی

محتمل‌ترین نظریه این است که مالک این کیف پول به طور تصادفی کلیدهای خصوصی گم شده خود را پیدا کرده و در نتیجه به ثروت هنگفت خود دسترسی پیدا کرده است. برخی نیز حدس می‌زنند مالک این کیف پول از زندان خارج شده است و در نهایت پس از سالیان دراز، به ثروت خود دست یافته است.

فعالیت مجدد این نهنگ در حالی سرتیتر اخبار شده که قیمت بیت کوین، در طول چند ساعت گذشته تقریبا 7 درصد کاهش یافته است. همانطور که گزارش دادیم، بزرگترین رمزارز بازار روز چهارشنبه به طور ناگهانی تا 42هزار دلار صعود کرد اما نتوانست ارزش خود را در آن محدوده نگه دارد و مجددا قیمت بیت‌کوین کاهش یافت.بزرگترین ارز بازار اکنون 43.15 درصد با نقطه اوج خود فاصله دارد.

بر اساس آمار ارائه شده توسط Coinglass، در 4 ساعت گذشته با کاهش قیمت بیت‌کوین، تقریبا 36 میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکویید شده است و موقعیت‌های خرید استقراضی (Long)، 94 درصد از آن را تشکیل می‌دهند.

بعضی از کاربران معتقدند علت این اتفاق فعال شدن کیف پول عصر ساتوشی می‌باشد. هرچند به نظر می‌رسد این دو اتفاق به یکدیگر ارتباطی نداشته باشند.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: U°Today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر