coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین تصاویر واکین فینیکس در فیلم ناپلئون را ببینید!

اولین تصاویر واکین فینیکس در فیلم ناپلئون منتشر شد. واکین فینیکس در فیلمی حماسی در نقش ناپلئون بازی می‌کند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

واکین فینیکس بار دیگر ثابت کرد که در کار خود استاد است. ریدلی اسکات با انتخابی درست این بازیگر ماهر را در نقش ناپلئون برگزید. فینیکس در حالی که فیلم جدیدش در سال آینده اکران می‌شود حال به رهبر فرانسوی‌ها بدل گشته است. افراد مختلف گمان می‌کردند واکین نمی‌تواند بیشتر از نقش جوکر فراتر رود حال می‌توان به مهارت و تبحر این بازیگر آمریکایی پی برد.

اولین تصاویر واکین فینیکس در فیلم ناپلئون را ببینید!

تصاویری از صحنه فیلمبرداری فیلم ناپلئون منتشر شده که در جنوب شرقی لندن بوده است. در این تصاویر، شاهکارهای طراحی لباس ناپلئون با تزئینات طلایی بر تن مرد 47 ساله (واکین فینیکس) که قدش کمی بلندتر از قد ناپلئون است، دیده می‌شود.

فیلمبرداری در دهکده گرینویچ انجام می‌شود، گرینویچ به فرانسه قرن هجدهم تبدیل شده است. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید گرینویچ درمیان کالاسکه‌ها و اسب‌ها و ساختمان‌هایی پوشیده شده با پرچم فرانسه است.

اولین تصاویر واکین فینیکس در فیلم ناپلئون

کارگردان این اثر ریدلی اسکات به دیلاین درباره این فیلم گفته:

ناپلئون مردی است که من همیشه مجذوب او بودم. او از ناکجاآباد آمد تا بر همه چیز حکومت کند – اما در تمام مدتی که با همسر زناکارش ژوزفین جنگی عاشقانه داشت. او دنیا را فتح کرد تا عشق او را به دست آورد و وقتی نتوانست، آن را فتح کرد تا او را نابود کند.

اولین تصاویر واکین فینیکس در فیلم ناپلئون

واکین فینیکس کارنامه نسبتا درخشانی دارد. وی در فیلم جوکر 2019 ساخته «تاد فلیپس» فینیکس مورد ستایش قرار گرفته و طرفداران خاصی را در شخصیت جوکر پیدا کرده است. فینیکس از آن دسته بازیگرانی است که کارهای درخشانی  را بازی کرده است. همچنین وی در فیلم «من هنوز اینجا هستم» هم بازیگر و نویسنده و کارگردان بوده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره اولین تصاویر واکین فینیکس در فیلم ناپلئون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر