;
coinex

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری کدامند؟

بازار ارزهای دیجیتالی به بالاترین حد خودش از نظر شهرت رسیده است. ما در این مقاله قصد داریم به بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری بپردازیم.

پیش از آنکه به معرفی بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2022 بپردازیم ابتدا بهتر است بدانیم آلت کوین چیست؟ آلت کوین‌ها اساساً ارزهای رمزنگاری شده هستند که جایگزینی برای بیت کوین به حساب می‌روند. در حالی که بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال نسل اول در نظر گرفته می‌شود، آلت کوین‌ها در نسل دوم و سوم ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرند.

ممکن است با خود گفته باشید زمانی که بیت کوین فقط با 50 دلار معامله می‌شد فرصت سرمایه گذاری خود را از دست داده‌ام و دیگر شانس برای پولدار شدن نخواهم داشت زیرا دیگر همچین فرصتی پیدا نمی‌شود اما به ما اعتماد کنید، نیازی نیست به خاطر یک فرصت از دست رفته احساس ناراحتی کنید زیرا آلت کوین‌های شگفت انگیزی برای سرمایه گذاری وجود دارند.

در واقع برخی از آلت کوین‌ها ایرادات و شکاف‌هایی که در بیت کوین وجود دارد را اصلاح کرده‌اند به همین دلیل آلت کوین‌ها ارزش بسیار بالایی داشته و برای سرمایه گذاری بسی مناسب هستند. اگر این مقاله را مطالعه می‌کنید بدین معنی است که ارزش واقعی آلت کوین‌ها را درک کرده‌اید. در ادامه با بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری همراه ما باشید.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

می‌توان گفت آلت کوین‌ها به نوعی جایگزین بیت کوین هستند. قبل از اینکه نگاهی دقیق‌تر به برخی از این جایگزین‌های بیت‌کوین (BTC) بیندازیم، اجازه دهید به عقب برگردیم و به طور خلاصه منظورمان از عباراتی مانند ارز دیجیتال و آلت‌کوین را بررسی کنیم. هر چند که قطعا همه شما اطلاعاتی پایه در ارتباط با بازار ارزهای دیجیتالی دارید.

یک ارز دیجیتال، به طور کلی، پول مجازی یا دیجیتالی بوده که به شکل توکن یا کوین است. اگرچه برخی از ارزهای دیجیتال با کارت‌های اعتباری یا پروژه‌های دیگر وارد دنیای فیزیکی شده‌اند، اما اکثریت آن‌ها نامشهود هستند.

ارزهای دیجیتالی که پس از بیت کوین پا به عرصه گذاشتند، در مجموع آلت کوین و در برخی موارد شیت کوین نامیده می‌شوند و اغلب سعی کرده‌اند خود را به عنوان نسخه‌های اصلاح شده یا بهبود یافته بیت کوین معرفی کنند.

اگرچه برخی از این ارزها ممکن است ویژگی‌های چشمگیری داشته باشند که بیت‌کوین ندارد، اما از نظر برخی افراد سطح امنیتی که شبکه‌های بیت‌کوین به آن دست یافته‌اند تا حد زیادی هنوز توسط یک آلتکوین دیده نشده است. این بدان معنی نیست که شبکه‌های امنیتی آلت کوین‌ها نا امن است اما هنوز برخی شبکه‌های بیت کوین را پایدار تر می‌دانند.

برخی دیگر از کارشناسان از طرف دیگر، نظر متفاوتی دارند و از نظر آن‌ها به زودی آلت کوین‌ها بیشتر از هر زمان دیگری در دنیای ارزهای دیجیتالی پیشرفت خواهند کرد به طوری که سرمایه گذاری بر روی آن‌ها از الان تصمیم عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد. در ادامه قصد داریم ابتدا لیستی از بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری برای شما ارائه دهیم و پس از آن به توضیح مختصری از تک تک آن‌ها بپردازیم.

لیستی از بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2022

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

همانطور که اشاره کردیم به نظر می‌رسد به زودی اتفاقات خوبی برای آلت کوین‌ها در عرصه بازار ارزهای دیجیتالی می‌افتد. در این قسمت ما ابتدا لیستی از بهترین آلت کوین‌های 2022 برای سرمایه گذاری برای شما به اشتراک گذاشته و سپس به تک تک آن‌ها به طور جداگانه خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است اگر به مقالات ارزهای دیجیتالی علاقه مند هستید پیشنهاد ما برای شما مقالات افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در اوکراین ، بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022 ، بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022 ، بهترین صرافی خرید شت کوین و بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری است.

  • LuckyBlock
  • Ethereum
  • Solana
  • Binance Coin
  • Polkadot
  • Polygon
  • Cosmos
  • Fantom
  • Cardano
  • Decentraland
  • Algorand
  • Avalanche
  • Litecoin
  • Chainlink
  • Stellar Lumens
  • FTX Token
  • Hedera

LuckyBlock

LuckyBlock (LBLOCK) در صدر فهرست ارزهای دیجیتال جدید برای خرید و سرمایه گذاری در سال 2022 قرار دارد. هدف این پروتکل تغییر علملکرد قرعه کشی با بهبود شفافیت در سیستم است.

لاکی بلاک (LBLOCK) به‌عنوان یکی از آلت‌کوین‌های جدید، به گونه‌ای طراحی شده است که شانس همه کاربران را برای برنده شدن در بازی‌های لاتاری از طریق انتخاب تصادفی افزایش دهد. به جای خرید بلیط از فروشگاه‌ها، کاربران به راحتی می‌توانند با استفاده از کوین‌های LBLOCK این کار را انجام دهند.

علاوه بر آن گروه تلگرام لاکی بلاک از بدو تاسیس تاکنون بیش از 24500 عضو جمع آوری کرده است. LBLOCK در حال حاضر در صرافی غیر متمرکز PancakeSwap موجود است. سرمایه گذارانی که به دنبال کسب درآمد و سود عظیم هستند، می‌توانند این توکن را خریده و برای سرمایه گذاری بلند مدت نگه دارند.

Ethereum

اصلا جای تعجب نیست که اتریوم در لیست به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 قرار بگیرد. این پروتکل یکی از پرتقاضاترین پلتفرم‌های مالی غیر متمرکز (DeFi) است که هزاران پروژه رمزنگاری را در اکوسیستم اتریوم نصب کرده و ادغام می‌کند.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

شبکه اتریوم در تلاش است تا انتقال خود به اتریوم 2.0 را سرعت بخشد، با این انتقال تراکنش‌ها با استفاده از مکانیسم اجماع اثبات سهام پردازش می‌شوند. این بلاک چین شروع به عرضه آدرس‌های قرارداد سپرده برای سیستم ارتقا یافته کرده که بخشی ضروری از ارتقای Serenity در بلاک چین است. این ارتقاء تضمین می‌کند که اتریوم یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال برای خرید و سرمایه گذاری باقی بماند.

ETH در حال حاضر با تخفیف کمتر از 3000 دلار معامله می‌شود، پس از اصلاح بازار سهام که بر بازارهای رمزنگاری نیز تأثیر گذاشته و نیز با توجه به تجربیات گذشته در حال حاضر زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری در اتریوم در این محدوده قیمت است. شما می‌توانید اتریوم را از eToro خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های Play to Earn

Solana

سولانا یک اکوسیستم در حال رشد است و در حال حاضر نوید ارزش خوبی را در آینده می‌دهد. این پروتکل سریع ترین بلاک چین موجود است که تا 50000 تراکنش در ثانیه (TPS) را ساپورت می‌کند و یک سیستم بسیار مقیاس پذیر و غیر متمرکز را ارائه می‌دهد.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

سولانا به عنوان یک ارز پایه‌ برای توسعه اولین استیبل کوین غیر متمرکز، پروتکل UXD عمل می‌کند. این پروتکل در جهت توسعه یک استیبل کوین کارآمد برای سرمایه گذاری است تا استاندارد جدیدی برای اعتماد شما و افزایش قابلیت استفاده در اکوسیستم سولانا ایجاد کند. شما می‌توانید سولانا را نیز از eToro خریداری کنید.

Binance Coin

بایننس کوین توکن کاربردی پلتفرم صرافی بایننس بوده و به عنوان یکی از امیدوارکننده‌ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری معرفی شده است. بایننس کوین به معنای واقعی یکی از بهترین توکن‌ها برای خرید است، زیرا پتانسیل زیادی برای افزایش قیمت به دلیل سوزاندن مداوم دارد.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

بایننس کوین به ادغام خود با چندین پروتکل ادامه داده که در نهایت توکن BNB را به مخاطبان جدیدش ارائه داده است. Terra (LUNA) با موفقیت در شبکه Binance ادغام شده و تضمین می‌کند که توکن BNB حتی حجم تبادل بالایی را با اکوسیستم Terra تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

Polkadot

پولکادوت یک ارز رمزنگاری شده بوده که مکانیزم اثبات سهام (POS) را برای ارائه قابلیت همکاری یکپارچه در میان بسیاری از بلاک چین ها اتخاذ کرده است. قابلیت همکاری زنجیره‌ای متقابل از طریق اجازه به سیستم‌های مختلف برای کار به صورت هماهنگ به‌عنوان اوراکل‌ها و بدون مجوز به دست می‌آید. همه آن‌ها می‌توانند از طریق پروتکل Polkadot به هم متصل شوند.

به طور کلی Polkadot پروتکلی است که امکان تعامل و به اشتراک گذاری امنیت با سایر بلاک چین‌ها را فراهم می کند. این پروتکل قابلیت همکاری دارد و از گره‌های مختلف پشتیبانی کرده تا عملیات‌های مختلف را تسهیل کند.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

موضوعی که Polkadot را بسیار منحصر به فرد می‌کند این است که به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا بلاک چین خود را ایجاد کنند در حالی که بتوانند به راحتی بر امنیت زنجیره پولکادوت تکیه کنند. شبکه پولکادوت به طور کلی سه نوع بلاک چین را اجرا می‌کند که عبارتند از: relay chain, bridge chain, parachain.

relay chain شبکه اصلی بوده که آن را قادر می‌سازد با سایر بلاک چین‌ها ارتباط برقرار کرده و تراکنش‌ها را پردازش کند. به طور کلی بیش از 1000 تراکنش در ثانیه قابل پردازش است. DOT، توکن بومی Polkadot نقش اصلی را در نگهداری و عملکرد شبکه ایفا می‌کند.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

Polkadot قطعا باید در لیست سرمایه گذاری‌های شما باشد زیرا آن یک پلتفرم چند زنجیره ای امیدوارکننده و بسیار کاربر پسند و توسعه دهنده است. به علاوه، توسعه دهندگان ممکن است به طور طبیعی Polkadot را به اتریوم ترجیح دهند زیرا نیازی به ایجاد تدابیر امنیتی خاص ندارد. ایجاد چنین اقدامات امنیتی می‌تواند این پلتفرم‌ها را در مراحل اولیه پروژه خود در برابر هکرها آسیب پذیر کند.

سرمایه بازار پولکادوت در دسامبر 2021 حدود 25 میلیارد دلار آمریکا بود. اگر در ژانویه 2021  در آن سرمایه گذاری می‌کردید و یک سال نگهش می‌داشتید، بازده سود پولکادوت خود را تا سه برابر افزایش می‌دادید.

بیشتر بخوانید: بازی Sorare 

Polygon

Polygon یک راه حل مقیاس بندی لایه دو برای اتریوم است. این پلتفرم بهترین بخش‌های بلاک چین اتریوم را برجسته می‌کند و هدف آن رفع مشکلات مرتبط با بلاک چین‌های سازگار با اتریوم است. Polygon یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده برای خرید و سرمایه گذاری است.

استودیو Polygon قصد دارد از طریق همکاری با eDAO، صنعت سرگرمی و رسانه را به دنیای web3 و NFT وارد کند. eDAO جامعه‌ای متشکل از طرفداران هنرمندان، ستاره‌های ورزشی و افراد مشهور است. سال 2022 می‌تواند سالی جذاب برای Polygon باشد زیرا سر و صدای زیادی پیرامون این آلت کوین وجود دارد.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

همانطور که گفتیم Polygon یک شبکه لایه 2 است که از بلاک چین اتریوم برای رفع گرفتگی پلتفرم Level-1 Ethereum – با سرعت بالا و هزینه کم پشتیبانی می‌کند. ارز بومی شبکه – MATIC برای شرط بندی، پرداخت هزینه در شبکه و حاکمیت استفاده می‌شود. Polygon یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا شده و از مکانیزم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند.

در حال حاضر، Polygon بهترین گزینه برای حل مشکلات مقیاس پذیری بوده که بلاک چین اتریوم با آن مواجه است. برای توسعه دهندگانی که می‌خواهند از بلاک چین اتریوم استفاده کنند و از مزایای پشتیبانی چند زنجیره‌ای برای پروژه‌های خود بهره مند شوند، باید بگوییم Polygon بهترین گزینه است.

ارزش بازار Polygon هنوز کمتر از 17 میلیارد دلار بوده و قیمت آن در ژانویه 2022 کمتر از 2.5 دلار است. این موضوع بسیار خوبی است زیرا نشان می‌دهد که هنوز زمان برای سرمایه گذاری در Polygon دارید.

Cosmos

Cosmos یک بلاک چین منبع باز بوده که بر ایجاد تعامل و مقیاس پذیری بین سایر بلاک چین‌ها بدون به خطر انداختن تمرکز زدایی تمرکز دارد. این پروتکل بر قابلیت همکاری متمرکز است و به دنبال جبران خسارت به اعتباردهندگان و نمایندگان مسئول برای مدیریت اکوسیستم است.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2022

Archway یکی از ابزارهای Cosmos Hub بوده و از این موضوع که توسعه دهندگان می‌توانند dApps را راه اندازی کنند و از طریق آن برای مشارکت خود در شبکه پاداش دریافت کنند، اطمینان حاصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

Fantom

Fantom یک پروتکل شبکه بسیار مقیاس پذیر است که تجربه مناسب و جالبی را در حین تراکنش برای کاربران فراهم می کند. Fantom یک ارز دیجیتال ارزان برای خرید است زیرا با قیمت 2.8 دلار معامله می‌شود و در حال حاضر 0.67٪ در سود است.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

یکی از دلایلی که فانتوم در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2022 قرار می‌گیرد، نصب پروتکل B.Hundred Finance است. این سرویس امکان انحلال کارآمد و دموکراتیک دارایی‌های متعدد را به راحتی فراهم می‌کند.

Cardano

Cardano یک بلاک چین منبع باز بوده که بر روی ارائه مقیاس پذیری بالا با مطالعه مشکلات بلاک چین‌های پیشگام متمرکز شده است. شبکه کاردانو در واقع، بر بهبود اثربخشی و ظرفیت بلاک چین متمرکز شده است.

کاردانو یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال برای خرید است، زیرا پروتکل به پیشرفت‌های اصلی در گره‌های خود ادامه می‌دهد. Node v1.33.0 برای ایجاد بهبودهای عمده در این شبکه برای افزایش سرعت تراکنش طراحی شده است.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

ADA – توکن بومی بلاک چین کاردانو برای تسهیل تراکنش‌های P2P استفاده می‌شود. هدف آن حل و برطرف کردن مقیاس پذیری، انطباق با مقررات، تقلب انجام شده توسط رأی دهندگان، و قابلیت همکاری است. این شبکه اعتبار خود را به دلیل فناوری خود به دست آورده و از نظر برتری یک مزیت فنی دارد.

یکی از ابزارهای بلاک چین کاردانو اجرای قراردادهای هوشمند و توسعه برنامه های غیرمتمرکز که بسیار هم ایمن و مقیاس پذیر هستند، است. کاردانو بهترین‌های بیت کوین و اتریوم را در دو لایه خود ادغام کرده است. ADA همانند بیت کوین تسویه حساب‌ها و نقل و انتقالات را پیگیری می‌کند و این لایه تسویه حساب آن است.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

شباهت آن به اتریوم را می‌توان در لایه محاسباتی آن مشاهده کرد که برنامه‌های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند را قادر می‌سازد تا به خوبی اجرا شوند. پلتفرم Cardano – Marlowe به کسانی که دانش قبلی در زمینه کدنویسی ندارند، کمک می‌کند تا برنامه‌های کاربردی خود را بسازند.

این موضوع نه تنها به ایجاد شبکه عظیمی برای گیک‌های رمزنگاری کمک می‌کند، بلکه به افرادی غیر متمرکز نیز کمک می‌کند تا در دنیای غیر متمرکز کار کنند. پتانسیل بالای پایگاه کاربر کاردانو به همین دلایل است بنابراین نمی‌توانید آن را برای سرمایه گذاری در نظر نداشته باشید. کاردانو ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر قیمت بازار با ارزش 40 میلیارد دلار است.

Decentraland

Decentraland یک پلتفرم واقعی مجازی سه بعدی است که به گیمرها و سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا با استفاده از فناوری بلاک چین، به طور کامل در متاورس مطرح شوند. Decentraland با CryptoArt همکاری کرده تا بتواند Live-Contact Real-Time -Trigger Future را به نمایش بگذارد.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

CryptoArt بر شکستن انزوای هنری موجود تمرکز دارد و هنرمندان را قادر می‌سازد تا به طور کامل در دنیای متاورس کاوش کنند و به صورت مجازی عمومی شوند. MANA در حال حاضر با قیمت 2.8 دلار معامله می‌شود.

Algorand

Algorand یک بلاک چین بدون مجوز و منبع باز است که از مکانیزم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند. Algorand برای حل مشکل سه‌گانه بلاک چین با اتخاذ روش‌های منحصربه‌فرد از همتایان خود با اهداف مشابه ساخته شده است. این امر باعث جذب سرمایه‌های خصوصی زیادی از سوی سرمایه گذاران بزرگ شده است.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

ALGO، توکن ابزار آلگرولند را می‌توان به اشتراک گذاشت و جوایزی کسب کرد. آنچه در ALGO متمایز بوده این است که هر بار که توکن‌های جدید ALGO معرفی شوند، بین دارندگان ارز موجود سیستم توزیع می‌شوند.

این بلاک چین از VRF که یک ابزار رمزنگاری منحصر به فرد و پیچیده است استفاده می‎‌کند. این ابزار گره ها را به طور تصادفی انتخاب می کند. در واقع Algorand یک جایگزین کم هزینه، پرسرعت و سازگار با محیط زیست برای اتریوم و بیت کوین است. ارزش بازار Algorand در حال حاضر  به 9 میلیارد دلار رسیده و سال 2022 می‌تواند تأثیر بیشتری هم بر آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید:بازی های جایزه دار ارز دیجیتال

Avalanche

اگر بخواهیم در ارتباط با آلت کوین‌هایی که به نحوی دست کم گرفته شده‌اند صحبت کنیم قطعا اوالانچ در صدر لیست قرار خواهد گرفت. Avalanche یک بلاک چین اثبات سهام (PoS) و پلت فرم قرارداد هوشمند است. هدف آن حل مسائل مقیاس پذیری بوده، یکی از مسائل مهم بلاک چین که در حال حاضر بسیار هم خبرساز شده است.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

اوالانچ در حال حاضر موفق به دستیابی به توان عملیاتی 4500 تراکنش در ثانیه (TPS) شده است. با توجه به افزایش پروژه‌های dApp که معیارهای توسعه‌دهندگان را برای یک بلاک‌چین کم‌هزینه و مقیاس‌پذیر تعیین می‌کند، اوالانچ سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

ارزش بازار اوالانچ تا ژانویه 2022 21.8 میلیارد دلار بوده که نسبت به همتایان خود بسیار کمتر از ارزش آن تعیین شده است.  سرمایه گذاری در آلتکوین‌های کم ارزش می‌تواند استراتژی جذابی باشد که سرمایه گذاران بزرگ ارز دیجیتال می‌توانند آن را به کار بگیرند.

Litecoin

برخی از کارشناسان ارز دیجیتال لایت کوین و بیت کوین را خواهر و برادر می‌دانند. بنیانگذاران لایت کوین و بیت کوین یکی نیستند، بنابراین ممکن است تعجب کنید که چرا آن‌ها را خواهر و برادر خطاب می کنیم! این موضوع به این دلیل بوده که لایت کوین بر اساس کد بیت کوین ساخته شده است و بسیاری از جنبه های موجود در بیت کوین را دارا است. به عنوان مثال هر دو سرعت و مقیاس پذیری تراکنش را افزایش و بهبود می‌بخشند.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

لایت کوین بر روی یک مکانیسم اجماع اثبات کار می‌کند، جایی که ماینرها باید هر بلاک را تأیید کنند. LTC توکن لایت کوین بوده و حداکثر عرضه آن 84 میلیون است. LTC می‌تواند بدون هیچ واسطه‌ای مانند یک پلتفرم مبادله‌ای با ارزهای دیگر مبادله شود. LTC را می‌توان به صورت همتا به همتا مبادله کرد زیرا با Atomic Swap سازگار است.

لایت کوین یک سرمایه گذاری عالی است زیرا مکانیسم اثبات کار آن، ماینرهای زیادی را به شبکه خود جذب می‌کند. این تیم دائماً در حال کار بر روی بهبود شبکه خود هستند. در نتیجه سرمایه‌گذاری در لایت کوین یک انتخاب معقولانه است. ارزش بازار لایت کوین تا ژانویه 2022 حدود 9 میلیارد دلار بوده، این آلت کوین یکی از قدیمی‌ترین آلت کوین‌های موجود است.

بیشتر بخوانید: بازی اسپلینترلند (Splinterlands)

Chainlink

Chainlink یک شبکه غیر متمرکز بوده که از طریق اوراکل که یک ارائه دهنده داده غیر متمرکز است پشتیبانی می‌شود. مسئله‌ای که این شبکه در قراردادهای هوشمند با آن مواجه است این بوده که برای اجرای شرایط آن‌ها، باید از یک منبع داده خارجی استفاده کند.

هدف Chainlink این بود که بتواند به عنوان پلی بین بلاک چین و دنیای واقعی قعالیت کند. توانایی‌های این شبکه از طریق رویدادها و پرداخت‌ها نیز گسترش می‌یابد، بدون اینکه امنیت و قابلیت اطمینان فناوری بلاک چین به خطر بیفتد.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

Chainlink روی پویایی خریدار و ارائه دهندگان کار می‌کند. خریداران داده‌هایی را که برای تهیه آنها نیاز دارند مشخص می‌کنند و ارائه‌ دهندگان باید برای تحویل داده‌ها با قرار دادن توکن‌های LINK پیشنهاد خود را بدهند.

غول‌های جهانی مانند گوگل و سوئیفت و ارزهای رمزنگاری شده محبوب مانند Synthetix و Polkadot با Chainlink همکاری کرده‌اند. بنابراین Chainlink یک آلت کوین مطمئن برای سرمایه گذاری به نظر می‌رسد.

Stellar Lumens

هدف اصلی شبکه استلار تقویت شکاف‌هایی است که بین دنیای مالی متمرکز و دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد. برای تحقق این امر، افراد غیرمجاز، باید مؤسسات مالی و سیستم‌های پرداخت را به هم متصل کند، Stellar دقیقاً این کار را انجام می‌دهد. این دقیقا دلیلی است که شبکه Stellar را پر قدرت می‌کند. Lumens (XLM) توکن اصلی آن است.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

اگر می‌خواهید ارز خود را به ارز دیگیری تبدیل کنید یکی از راه‌هایی که دارید این است که از Stellar Lumens استفاده کنید. ابتدا ارز شما به کوین استلار تبدیل شده و سپس به هر از دیگری که مد نظر شما است تبدیل می‌شود. هزینه این کار بسیار کم بوده و سرعت معامله شگفت انگیزی دارد.

غول‌های فناوری و مالی مانند Deloitte، Stripe و IBM و بسیاری از مؤسسات مالی اروپایی و آسیایی شراکت خود را با Stellar آغاز کرده‌اند. Stellar Lumens نیز یکی از آن آلت کوین‌هایی به شمار می‌رود که باید برای سرمایه گذاری در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

FTX Token

FTX یک صرافی متمرکز رمزنگاری است که امکانات زیادی را زیر یک سقف ارائه می‌دهد. می‌توان مشتقات ارز دیجیتال را که شامل معاملات آتی می‌شود را در آن معامله کرد. معامله مارجین می‌تواند سود و زیان شما را سه برابر کنند در واقع آن‌ها یک شمشیر دو لبه هستند.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

معامله گران از طرف دیگر عاشق معاملات حاشیه‌ای هستند و FTX از توکن‌های اهرمی به عنوان جایگزینی برای معاملات حاشیه استفاده می‌کند. توکن ابزار این صرافی ارز دیجیتال FTT بوده و کارمزد آن کمتر از سایر همتایان آن برآورد شده است. تا کنون، FTT یکی از توکن‌هایی بوده که بیشترین کاربرد را داشته است. داشتن توکن FTT می‌تواند بر اساس مقداری که دارید، کارمزد معاملاتی شما را 3 تا 60 درصد کاهش دهد.

همچنین می‌توانید از آن به عنوان وثیقه در مقابل قراردادهای آتی استفاده کنید و با شرط بندی سود کسب کنید. یکی دیگر از مزیت‌های داشتن این توکن دریافت بیمه و امنیت برای موقعیت‌های طولانی و تخفیف‌های خارج از بورس است.

Hedera

هدرا از هر دو مکانیسم اثبات کار و اثبات سهام اجتناب کرده و از Hashgraph به عنوان جایگزین استفاده می‌کند. HBAR، ارز بومی Hedera، نه تنها برای پرداخت هزینه تراکنش، بلکه برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز استفاده می‌شود. 50 میلیارد HBARS حداکثر مقداری است که شبکه می‌تواند داشته باشد.

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

هدرا با در نظر گرفتن بلاک چین منسوخ و ناکارآمد، یک الگوریتم اجماع منحصر به فرد را به کار گرفته است که از آنچه پروتکل شایعه نامیده می‌شود برای ایجاد زنجیره‌های غیرخطی استفاده می‌کند. برای تأیید تراکنش، گره‌ها جزئیات تراکنش را به یکدیگر منتقل می‌کنند و گره‌هایی که این اطلاعات را دریافت می‌کنند، دوباره آن را ارسال می‌کنند.

به لطف این روش 10000 تراکنش در هر ثانیه در شبکه هدرا قابل پردازش است. Hedera برای پروژه‌های مختلف در بخش‌هایی مانند مالی، خرده‌فروشی، مراقبت‌های بهداشتی، تدارکات و کشاورزی استفاده شده است.

غول‌های فناوری مانند آی‌بی‌ام، گوگل و شرکت بوئینگ قبلاً با هدرا همکاری کرده‌اند. به نظر می‌رسد شرکت‌هایی که می‌خواهند با هدرا شریک شوند و بخش‌هایی که این شرکت در آن‌ها نفوذ می‌کند بسیار در حال افزایش است. پتانسیل رشد هدرا بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید: بازی دسنترالند (Decentraland) 

چگونه آلت کوین بخریم؟

LuckyBlock یکی از آن دارایی‌های رمزنگاری است که مطمئناً بازده سرمایه گذاری خوبی را ارائه می‌دهد. ما در این قسمت به عنوان مثال فرض را بر آن می‌گیریم که قصد داریم LuckyBlock بخریم.

LBLOCK در حال حاضر فقط در PancakeSwap.finance موجود است. برای خرید دارایی رمزنگاری LuckyBlock، فقط کافی است که این مراحل را به ترتیب طی کنید. در ابتدا برای خرید LuckyBlock لازم است که به سایت پنکیک سوآپ بروید.

شما باید برای انجام خرید کیف پول داشته باشید، کیف پول‌هایی از جمله MetaMask، Binance Smart، Trust Wallet و TokenPocket در این صرافی پشتیبانی می‌شوند. در واقع باید والت خود را به پنکیک سوآپ متصل کنید.

وجوه را به کیف پول خود اضافه کنید، برای خرید لاکی بلاک باید رمز ارز یا همان دارایی در کیف پول خود داشته باشید. توصیه می‌کنیم از ارز اتر یا بایننس کوین استفاده کنید.

BNB را با لاکی بلاک مبادله کنید، برای این کار LBLOCK را جستجو کرده و روی گزینه ترید کلیک کنید. مقدار لاکی بلاکی را که می‌خواهید بخرید وارد کرده، کوینی را که می‌خواهید با آن مبادله کنید انتخاب کنید و روی سوآپ کلیک کنید.

نکته هایی برای سرمایه گذاری

بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری
بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری

ما در این قسمت قصد داریم به شما چندین نکته در ارتباط با سرمایه گذاری بر روی آلت کوین‌ها یا هر ارز دیجیتال دیگر بگوییم. لطفا به این نکات توجه کرده و آن‌ها را در نظر بگیرید. سپس اگر شرایطش مهیا شد، تصمیم نهایی خود را اجرا کنید.

  • لطفا فقط روی چیزی سرمایه گذاری کنید که توانایی از دست دادن آن را داشته باشید. شما نیازی ندارید مبلغی را که برای پرداخت وام مسکن کنار گذاشته‌اید، بر روی ارز دیجیتال و بازار سرمایه گذاری کنید.
  • فقط روی یک یا دو کوین سرمایه گذاری نکنید، به قول معروف تخم مرغ‌های خود را در یک سبد نریزید. تنوع بخشی بهترین راه برای محافظت در برابر عدم قطعیت است.
  • دقت و اطلاعات خود را بسیار بالا ببرید. صفر تا صد آن ارزی را که قصد سرمایه گذاری بر روی آن دارید را در بیاورید. این اتمام کار نیست شما باید اطلاعات خود را روزانه آپدیت کنید.
  • با اصلاحات کوچک بازار دچار اشتباه نشوید و به دل خود هراس راه ندهید. ریسک بخشی از کسب و کار شما است.

سخن نهایی

فرصت‌های متعددی وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن‌ها در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنند. با این حال، هنگام انتخاب دارایی برای خرید، داشتن  اطلاعات قبلی امری ضروری و واجب است.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم از دید برخی از کارشناسان سرمایه گذاری بر روی لاکی بلاک می‌تواند بهترین گزینه شما باشد اما حواستان باشد که هیچ چیز قطعی نیست و تمام تصمیمات ما بر روی احتمالات است. همانطور که گفتیم ریسک کردن در این بازار امری واجب است. برای نتایج بهتر می‌توانید ریسک پذیری خود را بیشتر کنید اما اگر در عوض با ضرر رو به رو شدید نباید شاکی و گله مند باشید.

منابع: zipmex , analyticsinsight

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره بهترین آلت کوین های 2022 برای سرمایه گذاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر