coinex
راهنمای خرید تکراتو

پلیس فتا: فروش داروهای ضد بارداری در فضای مجازی جرم است

ممنوعیت فروش داروهای ضد بارداری در طی اعلام پلیس فتا. پلیس فتا اعلام کرده است فروش داروها و لولزن ضد بارداری در فضای مجازی جرم است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کل کشور، اعلام کرده است که با افرادی که اقدام به فروش دارو و اقلام ضد بارداری در فضای مجازی و اینترنت کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

سردار وحید مجید با تاکید بر  ممنوعیت فروش داروهای ضد بارداری و تبلیغ آنها در فضای مجازی ممنوع است، گفت: «هرگونه توزیع، فروش و تبلیغ اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است و حتما با آن برخورد قاطعانه می‌شود.»

ممنوعیت فروش داروهای ضد بارداری

رئیس پلیس فتا در ادامه افزوده است که برخورد با فرپش و اقلام ضد بارداری در فضای مجازی، در ادامه طرح عملیات مبنی بر ممنوعیت فروش هرگونه دارو در فضای مجازی است.

سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا:«طی دو ماه گذشته یک طرح عملیاتی داشتیم و در 100 کارگروه ویژه پلیس فتا با فروش دارو و اقلام بهداشتی در فضای مجازی برخورد کردیم.»

رئیس پلیس فتا در ادامه با تاکید بر اینکه که هیچ کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی حق فروش اقلام ضد بارداری را ندارد و در صورت اقدام فروش دارو  افراد مرتکب جرم می‌شوند افزود: «هیچ سایت و کانالی اجازه فروش دارو را در فضای مجازی ندارد.»

رئیس پلیس فتا در ادامه خبر از دستگیری 6 تن از فروشندگان اقلام ضد بارداری در حوزه سقط جنین در فضای مجازی را داد و گفت: «این افراد در استان‌های البرز، تهران و کرمانشاه بودند و برخوردها همچنان با همکاری سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت ادامه دارد.»

ممنوعیت داروها و اقلام ضد بارداری در فضای مجازی

ممنوعیت فروش اقلام ضدبارداری در دنیای واقعی و مجازی

مدت زمانی هست که سیاست های افزایش جمعیت در ایران در حال اجرا و پیگیری است. گفته می‌شود که حتی پوستر های آموزش جاوگیری از بارداری نصب شده بر دیوار درمانگاه‌ها از دید مردم خارج شده‌اند. در پی تصویب سیاست‌های افزایش جمعیت به تبع منتظر جمع آوری اقلام و داروهای ضد بارداری از داروخانه‌ها و مراکز معتبر بوده‌ایم. اکنون نیز با ممنوعیت فروش داروها واقلام  ضد بارداری روبرو هستیم که به نظر از عوارض ممنوعیت کلی اقلام ضد بارداری است.

شاید یکی از دلایل فروش دارو و اقلام ضد بارداری در فضای مجازی، ممنوعیت آنها در دنیای واقعی و در داخل قفسه داروخانه‌ها باشد. در هر صورت به صورت عملی مشخص است که ممنوعیت فروش اقلام ضد بارداری به فروش دارو در بازار سیاه دامن خواهد زد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما چیست؟ در کامنت ها بگویید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر