;
coinex

پوستر رسمی اسکار 2022 را ببینید

پوستر رسمی اسکار 2022 لحظاتی پیش منتشر شد و اولین تصاویر از سه مجری زن اسکار را فاش کرد. این نود و چهارمین مراسم اسکار خواهد بود.

با انتشار پوستر رسمی نود و چهارمین دوره از مراسم اسکار (Oscars 2022)، اولین تصاویر از سه مجری زن این دوره از مراسم اسکار منتشر شد. اسکار 2022 یکشنبه 27 مارچ 2022 در سالن نمای دولتی لس‌آنجلس برگزار خواهد شد و پخش مستقیم آن از شبکه ABC انجام خواهد شد.

پوستر رسمی اسکار 2022 را ببینید

مجریان مراسم اسکار 2022 آنطور که از پوستر منتشر شده مشخص شده، رجینا هال، ایمی شومر و واندا سایکس خواهند بود. در این پوستر این سه مجری در حالی که یک جعبه پاپ‌کورن در دست دارند دیده می‌شوند. شعار «پیوند عاشقان سینما» هم بر روی این پوستر دیده می‌شود.

البته مراسم اسکار 2022 ظاهرا قرار نیست خیلی بی‌حاشیه باشد. با اعلام رسمی آکادمی اسکار مبنی بر حذف پخش زنده اهدای جوایز اسکار به برندگان در شاخه‌های تدوین، موسیقی متن، مستند کوتاه، گریم، طراحی صحنه، انیمیشن کوتاه، لایو اکشن کوتاه و صدا در مراسم نود و چهارم، انتقادات زیادی متوجه آکادمی شده است.

پوستر رسمی اسکار 2022 را ببینید

از جمله مهمترین چهره‌هایی که خواستار بازگشت روند سابق شده‌اند باید به دنی ویلنوو، استیون اسپیلبرگ، گی‌یر‌مو دل‌تورو و جین کمپیون اشاره کرد. به نظر می‌رسد این روزها آکادمی بیش از هرچیز در اندیشه جلب نظر مثبت مخاطبان جوان‌تر است. موضوعی که در اضافه کردن جایزه اسکار مردمی نمود پیدا کرد. البته که اضافه کردن همین جایزه جدید هم چندان بدون انتقاد نبوده است.  ویل پکر تهیه کننده اسکار 2022، در مصاحبه با ورایتی گفته که:

می‌خواهم همه نامزدها لحظه خودشان را در مراسم داشته باشند. نام همه نامزدها برای همه شاخه در این رویداد شنیده خواهد شد. برنده سخنرانی خواهد کرد. حرف‌های آنان را خواهید شنید. بیشتر بینندگان تفاوتش را متوجه نخواهند شد.

از مهمترین نامزدهای اسکار 2022 باید به فیلم قدرت سگ به کارگردانی جین کمپیون و بازی بندیکت کامبریج و اسمیت مک‌فی اشاره کرد که با 12 نامزدی پیشتاز است. تل ماسه دنی ویلنوو نیز با 10 نامزدی از دیگر عناوین مهم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پوستر رسمی اسکار 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر