;
coinex

جک دورسی کیف پول بیت کوین مجهز به اثر انگشت می‌سازد

جک دورسی کیف پول بیت کوین مجهز به اثرانگشت می‌سازد، کیف پول بیت‌کوین جک دورسی برای امنیت به دستگاه‌های حسگر اثر انگشت مجهز می‌شود.

شرکت Dorsey Block که قبلاً با نام Square شناخته می شد، برای اولین بار تابستان گذشته برنامه های خود را برای توسعه کیف پول اعلام کرد.

در یک به‌روزرسانی جدید، تیم پشت کیف پول بیت‌کوین اعلام کردند که این پروژه شامل کیف پول سخت افزاری و یک اپلیکیشن موبایلی می‌شود تا مشتریان بتوانند اولویت‌های خود را از نظر راحتی و امنیت تعیین کنند.

کیف پول بیت کوین جک دورسی مشکلات احراز هویت فعلی را حل می‌کند. در به‌روزرسانی جدید، پروژه اشاره می‌کند که داده‌های حسگر اثرانگشت هرگز از دستگاه سخت‌افزاری خارج نمی‌شوند.

جک دورسی کیف پول بیت کوین مجهز به اثر انگشت می‌سازد

برای تراکنش‌هایی که نیاز به استفاده از سخت‌افزار کیف پول دارند، می‌خواهیم مشتریانمان بتوانند قفل کیف‌های خود را به‌طور امن، اما با سهولت باز کنند، ترکیبی بعید که از لحاظ تاریخی در بازار وجود نداشته است. ما معتقدیم که پین‌ها، گذرواژه‌ها و عبارات سید با توجه به استفاده افراد عادی برای این افراد گیج‌کننده هستند و اغلب ایمن نیستند.

هر فناوری احراز هویت با مشکلاتی همراه است. ما امنیت در برابر سرقت یا مشکلات حسگر اثرانگشت فراهم می‌کنیم، از آرامش خاطر ناشی از عدم نیاز به به خاطر سپردن پین دیگر، و سهولت قرار دادن انگشت روی حسگر به جای حسگرهای کوچک یا حسگرهای بر روی تاچ اسکرین که مشکلات فراوان دارند هیجان‌زده هستیم. البته، داده‌های حسگر اثرانگشت هرگز از دستگاه سخت‌افزاری خارج نمی‌شوند.

مطالب مرتبط:

این پروژه همچنین قصد دارد “روش های دسترسی اضافی را که مشتریان می توانند انتخاب کنند” در صورتی که بخواهند دسترسی به کیف پول خود را به اشتراک بگذارند، ارزیابی کند.

کیف پول بیت کوین

دورسی در گذشته گفته بود که Block برای ادغام کیف پول بیت کوین با گوشی های هوشمند در حال برنامه ریزی است.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: dailyhodel

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر