coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ پخش فصل پنجم سریال بچه مهندس کی است؟

سریال بچه مهندس از جمله سریال‌های پربازدید و پرطرفدار تلویزیون است که در ادامه راه توانسته به فصل پنجم هم برسد و به زودی این فصل جدید، با تغییر در عوامل و همچنین حضور بازیگران جدید از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در ادامه با اخبار تکراتو همراه باشید.

کارگردان سریال بچه مهندس از تلاش برای آماده سازی فیلم نامه و ساخت فصل پنجم این سریال خبر داد. اما تاریخ پخش این سریال چه زمانی است؟ برایا طلاع از جزئیات تا پایان همراه ما باشید.

تاریخ پخش فصل پنجم سریال بچه مهندس مشخص شد

علی غفاری، کارگردان سریال بچه مهندس در مورد زمان پخش فصل پنجم این سریال تلویزیونی گفت:

در صورتی که ساخت این سریال در فصل پنجم به اتمام برسد، برای ماه رمضان سال 1402، شاهد پخش آن از شبکه دو سیما خواهیم بود.

غفاری همچنین از تأکید مدیران رسانه ملی مبنی بر ساخت فصل پنجم این سریال در سال 1401 خبر داد و در ادامه افزود: «سریال بچه مهندس قرار است برای ماه رمضان سال 1402 آماده پخش شود.»

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما، بهرنگ ملک محمدی نیز در اظهاراتی توضیح داد که مجموعه بچه مهندس بر خلاف صحبت‌های مطرح شده، متوقف نشده است و تولید فصل پنجم این سریال برای سال آینده در شبکه دو و به کارگردانی آقای علی غفاری و تهیه کنندگی آقای سعید سعدی برنامه ریزی شده است. وی در ادامه افزود:

 قصدی برای پاسخ دادن به گمانه زنی‌ها و شایعات نداریم، اما به دلیل اهمیت بالا و استراتژیک بودن این سریال، سری پنجم آن در حال آماده سازی است.

 فصل پنجم سریال بچه مهندس

طرح این سریال در سازمان صدا و سیما به تصویب رسیده، اما با توجه به آسیب شناسی فصل چهارم آن احساس کردیم، نیاز است زیر نظر آقای علی غفاری کارگردان سه فصل اول سریال، نگارش آن انجام شود و با هماهنگی شبکه و ایشان، کار صورت گیرد.

به علاوه، نویسنده بخش‌های قبلی مجموعه بچه مهندس، آقای حسن وارسته، در مصاحبه اخیر خود اعلام کردند که با این پروژه خداحافظی نموده‌اند.

ملک محمدی در این باره گفته است: «ما باید بر مبنای نکته‌ای که درباره فصل چهارم این سریال گفته شده است، در خصوص فیلم نامه فصل پنجم سریال بچه مهندس تصمیم گیری می‌کردیم که در نهایت با جمع بندی انجام شده، نیاز است تیم نویسندگان این مجموعه تقویت شوند، البته لازم به ذکر است که این تصمیم گیری در سریال سازی به صورت دنباله دار، امری بسیار طبیعی به نظر می‌رسد.»

مجموعه بچه مهندس در چهار فصلی که از تلویزیون پخش گردید، روایت‌گر زندگی مهندس جوانی به نام جواد جوادی است که بازیگران سنین جوانی این شخصیت را روزبه حصاری و محمدرضا رهبری ایفای نقش کرده‌اند.

فصل پنج سریال بچه مهندس

غفاری کارگردان این مجموعه تأکیدکرده است که در صورت آماده شدن فیلم نامه و پرداخت درست قصه فصل پنجم، سریال تلویزیونی بچه مهندس 5 حتماً ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین سریال های سال 2022

فصل اول این سریال نوشته سجاد ابوالحسنی و نگارش فیلم نامه فصل دوم، سوم و چهارم آن توسط حسن وارسته صورت گرفته است. سه فصل اول این مجموعه را علی غفاری و فصل چهارم آن را احمد کاوری کارگردانی نموده‌اند. سعید سعدی هم تهیه و تولید سریال تلویزیونی بچه مهندس را بر عهده داشته است.

فصل اول این سریال در 30 قسمت، ماه رمضان سال 1397 از شبکه دوم سیما پخش شد، فصل دوم از دی ماه سال 1397 شروع و در بهمن ماه سال 1397 به پایان رسید. فصل سوم آن نیز در ماه رمضان سال 1399 و فصل چهارم در ماه رمضان سال 1400 در 30 قسمت از شبکه دوم سیما پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (68 نظر)

    لطفاً دوباره آقای روزبه حصاری بیارید تا در نقش جواد جوادی بازی کنن خواهش میکنم

    پاسخ

    لطفاً این فصل و با آقای روزبه حصاری بسازید چون در فصل سه عالی بودن ولی فصل چهار آقای رهبری خوب نبودن خواهش میکنم دوباره آقای حصاری بیارید ممنون میشم

    پاسخ

    فقط امیدوارم برای فصل ۵ بازیگر جدید میارین😑😑 والا فصل ۳ آقای حصاری بود فصل ۴ هم آقای رهبری فصل ۵ رو نمدونم کی ولی لطفاً یکم پایدار باشین کاراتون عجیبه ولی اگه کارگردان فصل ۴ عوض نمیشد شاید این مشکل هم پیش نمیومد:))

    پاسخ

    *طرفداران آقای حصاری*
    یه سوال چرا اصرار دارین آقای حصاری برگرده به فصل ۵ بچه مهندس؟
    بعد اون همه شایعه و حواشی که دست اندرکاران بچه مهندس براشون درست کردن:/
    با اینکه شخصا خیلی دوس دارم ایشون بازی کنن ولی برای شخصیت ایشون بده
    حتی اگه یه موقعی بهشون پیشنهاد دادن نباید برگرده:(
    یکم آغیر سنجین:)

    حالا هم که میخواین بسازین امیدوارم فصل ۵ فیلمنامه ای بهتر از فصل ۴ داشته باشه
    یه سال فرصت دارین

    پاسخ

    وای دقیقا با شما موافقم

    با اینکه خیلییییی دلم میخواد آقای حصاری عزیز بازم نقش جواد جوادی رو بازی کنه اما وقتی به حواشی که تو فصل ۴ ایجاد شد فکر میکنم میبینم ارزش ایشون خیلی بالاتر از اون که برگردن به اکیپ سریالی که پول پرستن😏
    *البته منظورم همه شون نبود چه بسا دیدیم که کسایی هم از آقای حصاری حمایت کردن*

    پاسخ

    هی…
    فقط دلم میخواد قاب سه تا رفیق دوباره برگرده تو فیلم🙃💔

    پاسخ

    #از_رنجی_هایی_که_میکشیم…

    پاسخ

    درسته ولی یه چیزی هم هست، اونم اینکه کارگردان دوباره قراره آقای غفاری بشه و اینا هر دو گفتن که کار کردن با هم رو خیلی دوست دارن. این میتونه نقطه روشنی باشه که آقای حصاری با عزت نفس برگردن به سریال.

    پاسخ

    چقد دیر

    پاسخ

    ازسرنوشت رو ترجیح میدم
    بازیگراش عوض شدن بعد چطور جواد فصل ۴ با فصل ۳ تلفیق می‌دادیم کلا ازش دست کشیدم

    از سرنوشت اوکیه

    پاسخ

    عالی ممنونم که ساختید ولی خیلی دیر پخش میکنید لطفا فصل پنجم رو هم اقای محمد رضا رهبری و مهشید جوادی بازی کنه

    پاسخ