;
coinex

کلاه قرمزی نوروز 1401 پخش می‌شود ؟

آیا مجموعه کلاه قرمزی نوروز 1401 پخش می‌شود؟ اگر شما هم از طرفداران این برنامه هستید، برای دانستن این موضوع تا پایان همراه ما باشید.

عروسک کلاه‌قرمزی نخستین بار در سال ۱۳۷۲ در برنامه‌ای به نام صندوق پست به عنوان مهمان حضور پیدا کرد و پس استقبال بسیار خوب از آن چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی حول محور شخصیت کلاه‌قرمزی ساخته شده‌ است.

مجموعه تلویزیونی کلاه‌قرمزی توسط زوج هنری ایرج طهماسب و حمید جبلی ساخته شده است. بسیاری از بیننده‌ها از این مجموعه عروسکی خوش‌ساخت خاطرات خوبی دارند و همچنان طرفدار آن هستند. اگر شما هم از علاقه‌مندان این مجموعه هستید، برای اطلاع از سری جدید کلاه قرمزی 1401 همراه ما باشید.

کلاه قرمزی نوروز 1401 پخش می‌شود ؟

برنامه‌ی کلاه قرمزی مجموعه‌ای از عروسک‌های دوست‌داشتنی است که نبود آن در تلویزیون این روزها بیش از پیش احساس می‌شود.

کلاه قرمزی نوروز 1401 پخش می‌شود ؟

بر همین اساس مذاکرات مدیران و مسئولان سیما با عوامل و سازندگان «کلاه قرمزی» ادامه پیدا کرد تا دوباره «کلاه قرمزی» به آنتن برگردد. اما اعلام شد که برنامه کلاه قرمزی نوروز 1401 از تلویزیون پخش نمی‌شود.

با این حال، ایرج طهماسب، آقای مجری مجموعه کلاه قرمزی، قرار است در نمایش‌خانگی، برنامه‌ای ترکیبی نمایشی داشته باشد. این برنامه که «مهمونی» نام دارد به تهیه کنندگی حسن خدادادی است. اما به تعبیر امیر کرابی مسئول روابط عمومی و تبلیغات این برنامه ترکیبی نمایشی، تقریبا هشت ماه این پروژه در پیش‌تولید بوده است.

با اعلام این خبر که ایرج طهماسب اجرا و کارگردانی این برنامه نمایش‌خانگی را برعهده خواهد داشت، می‌توان نام این هنرمند با تجربه را هم در زمره دیگر نام‌ها مثل حسین سهیلی‌زاده، حسن فتحی و خیلی‌های دیگر که کوچ کرده‌اند و دیگر با تلویزیون فعالیتی ندارند، اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

گفته می‌شود «مهمونی» هیچ ارتباطی به مجموعه کلاه قرمزی و آثاری از این دست ندارد اما امیر کرابی مسئول تبلیغات و روابط عمومی این پروژه در گفتگو با رسانه‌ها بیان کرد:

این برنامه ترکیبی نمایشی است و محتوای آن فقط کودکانه نیست؛ هم کودکان و هم بزرگسالان مخاطب این برنامه خواهند بود. نمی‌توانم جزئیات دیگری درباره این برنامه مطرح کنم چون باید روال قانونی دریافت مجوز آن از ساترا طی شود و بعد درباره ابعاد دیگر آن صحبت کنیم.

کلاه قرمزی نوروز 1401 پخش می‌شود ؟
سری جدید کلاه قرمزی 1401

مهمونی، جدیدترین کار ایرج طهماسب در حال گذراندن مرحله پایانی پیش‌تولید است و در روزهای آینده کلید خواهد خورد. قرار است نماوا به طور اختصاصى این مجموعه را منتشر کند، بزودى اطلاعات بیشتر از این مجموعه شبکه نمایش خانگی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مجموعه‌هایی با محوریت کلاه قرمزی

حدود 20 سال از حضور کلاه‌ قرمزی در برنامه‌‌های مربوط به کودک‌ تلویزیون می‌گذرد و در این مدت مجموعه‌های تلویزیونی «کلاه‌قرمزی و جغجغه و فرفره»، «کلاه‌قرمزی ۲»، «ژولی پولی و گلابی»، «کلاه قرمزی در فرنگ» و همچنین برنامه‌های نوروزی کلاه قرمزی ۸۸، کلاه قرمزی ۹۰، کلاه قرمزی ۹۱، کلاه قرمزی ۹۲ و کلاه قرمزی ۹۳، کلاه قرمزی ۹۴، کلاه قرمزی ۹۷ پخش شدند که از پربیننده‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های نوروزی تلویزیون بودند.

همچنین کلاه‌قرمزی و پسرخاله اولین فیلم سینمایی پس از موفقیت مجموعه تلویزیونی کلاه‌قرمزی و جغجغه و فرفره است که در سال ۱۳۷۳ ساخته شد. در همین سال از «کلاه قرمزی و پسرخاله» بسیار استقبال شد و در آن سال رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را شکست و از لحاظ تعداد فروش بیلت تاکنون بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

کلاه قرمزی نوروز 1401 پخش می‌شود ؟
کلاه قرمزی نوروز 1401 پخش می‌شود ؟

عروسک‌های مجموعه کلاه‌قرمزی در کشورمان به یک برند تبدیل شده‌اند که علاوه‌ بر حضور در تلویزیون و سینما، به صورت عروسک و نوشت‌افزار و اسباب‌بازی نیز بین تولید شده و از سوی کودکان و خانواده‌ها با استقبال نیز همراه بوده و فروش خوبی داشته‌اند.

عوامل مجموعه کلاه‌قرمزی

  • کارگردان: ایرج طهماسب
  • تهیه‌کننده: پروین شمشکی، حمید مدرسی
  • نویسنده: ایرج طهماسب، حمید جبلی
  • ساخت عروسک کلاه‌قرمزی: مسعود صادقیان بروجنی (ساخته اولیه)، مرضیه محبوب (ایجاد تغییرات در عروسک)صداپیشگان: حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امیرسلطان احمدی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد لقمانیان، محمد بحرانی و بسیاری دیگر

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش نشدن کلاه قرمزی نوروز 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یعنی چی کلاه قرمزی پخش نمیشه؟ من میرم صدا سیما رو آتیش میزنم..این چه وضعشه

    پاسخ