;
coinex

تاریخ و ساعت پخش دربی 98 پرسپولیس استقلال [هفته 23 لیگ برتر]

با تاریخ و ساعت پخش دربی 98 برگشت پرسپولیس استقلال با ما همراه باشید. دو تیم پرسپولیس و استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم به مصاف یکدیگر می‌روند.

دو رقیب سنتی در حالی به مصاف هم می‌روند که استقلال در صدر جدول قرار گرفته است و فاصله 6 امتیازی با سرخ‌های پایتخت دارد. البته پرسپولیس در سال‌های اخیر ثابت کرده که همواره تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگد. پرافتخارترین تیم لیگ، در سال‌های اخیر 5 بار کاپ قهرمانی را بالای سر برده است، درحالی‌که آخرین قهرمانی استقلال به سال 92 بازمی‌گردد. در سال‌های اخیر، به جز کسب سهمیه آسیا چیز دیگری سهم استقلال نشده است. در ادامه، با تاریخ و ساعت پخش دربی 98 برگشت با ما باشید.

 

تاریخ و ساعت پخش دربی 98 برگشت پرسپولیس استقلال

حاصل تلاش دو تیم در دربی رفت نتیجه تساوی بود. در دربی برگشت فصل قبل، سرخ‌پوشان پایتخت توانستند با گل عیسی آل کثیر پیروزی شیرینی برابر استقلال کسب کنند. این روزها تیم استقلال حواشی زیادی همراه خود دارد. تیم‌های حاضر در لیگ برتر، اسنادی را مبنی بر سرباز بودن مرادمند و یزدانی منتشر کردند. این دو بازیکن سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان، خود را برای سپری کردن دوران سربازی معرفی نمودند. قرار است آن‌ها در ادامه، برای تیم ملوان توپ بزنند و سربازی خود را در این تیم سپری کنند.

  • تاریخ برگزاری دربی 98: پنجشنبه 26 اسفند 
  • ساعت برگزاری بازی استقلال پرسپولیس 26 اسفند: 17:30 عصر
  • محل برگزاری: استادیوم آزادی با حضور 20 هزار تماشاگر

خط دفاع استقلال تا هفته بیست و دوم تنها 7 گل در رقابت‌های لیگ برتر دریافت کرده است. از طرفی تیم پرسپولیس نیز بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. می‌توان گفت تکلیف قهرمان لیگ تا حدودی در این بازی مشخص می‌شود. پرسپولیس تلاش می‌کند، با کسب پیروزی در این بازی اختلاف خود را با رقیب به 3 امتیاز کاهش دهد. تاریخ و ساعت پخش دربی 98 برگشت را از تکراتو ببینید.

هر دو تیم در بازی گذشته خود پیروزی‌های دلچسبی به دست آوردند. در لیگ برتر دو تیم 41 بار در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سرخ‌پوشان 11 پیروزی کسب کردند و آبی‌پوشان در 8 بازی به پیروزی رسیدند. 22 بازی دو تیم نیز برنده‌ای نداشت. تیم‌های باسابقه پایتخت پس از سال‌ها بالاخره در بورس عرضه شدند. قرار است دو باشگاه در سال آینده طی چند مرحله، کاملاً به بخش خصوصی واگذار شوند.

نظر شما در مورد تاریخ و ساعت پخش دربی برگشت چیست؟ پخش زنده رویدادها را از صفحه پخش زنده تکراتو می‌توانید دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر