;
coinex

چطوری در اینستاگرام معروف بشم؟ (همراه با 5 ترفند بی نظیر)

معروفیت در اینستاگرام این روز ها سودای بسیاری از افراد در سراسر دنیا است. چرا که اینفلوئنسر ها و بلاگر های اینستاگرامی توانسته اند درآمد های چند صد میلیونی از طریق پیج های اینستاگرامی شان داشته باشند. ما در این مطلب ترفندهای مهم برای معروفیت در اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

چطوری در اینستاگرام معروف بشم؟

برای معروفیت در اینستاگرام، نیازی نیست که آدم خاصی باشید بلکه تنها کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید.

مثلا اگر استعداد و توانایی شما در زمینه آشپزی است، می توانید بلاگر غذا شوید و یا پیج آموزش آشپزی ایجاد کنید. یا اگر استعداد و علاقه شما در زمینه عکاسی است یا اینکه عکاس هستید، می توانید تصاویری که توسط خودتان ثبت و ادیت شده اند را به اشتراک بگذارید و سفارش عکاسی بگیرید.

اما در ادامه، 5 تا از ترفند هایی را که کمتر کسی به شما گفته است، برایتان بازگو می کنیم که از طریق آن ها می توانید راحت تر در اینستاگرام معروف شوید و به شهرت برسید.

1. راهکارهای رشد سریع برای در اینستاگرام را امتحان کنید

در ماه های ابتدایی تاسیس پیج تان، اصلا انتظار بازخورد زیاد و درآمدزایی را نداشته باشید. بلکه اگر شما به دنبال معروفیت در اینستاگرام هستید، در ماه های اول باید برای رشد پیج تان کمی هزینه کنید. خرید فالوور فیک، یکی از اساسی ترین کار هایی است که باید انجام دهید و در ادامه، از تبلیغات هم استفاده کنید. اگر بودجه شما برای تبلیغات زیاد نیست، می توانید به نانو اینفلوئنسر ها سفارش تبلیغ بدهید و یا اینکه از دوستان خود بخواهید پیج شما را به فالوورهایشان معرفی کنند. همچنین علاوه بر خرید فالوور فیک، می توانید لایک، کامنت و… هم خریداری کنید.

2. در حوزه کاری خود به روز باشید

در حال حاضر، هر موضوعی را که شما نام ببرید، تعداد زیادی پیج هستند که در آن زمینه تولید محتوا می کنند. اما به جرئت می توان گفت که اکثر این پیج ها محتوا های زرد و یا کپی شده از جاهای نه چندان معتبر را منتشر می کنند. پس اولین قدم شما برای این که از دیگران متمایز شوید و چیز جدیدی برای ارائه داشته باشید، این است که پیج شما هر موضوعی دارد (آشپزی، عکاسی، مدلینگ، سفر و…) همواره اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنید و منابع معتبر حوزه خود را همواره دنبال کرده و مطالعه کنید. چه بهتر که این منابع انگلیسی باشند و شما اولین نفری باشید که این اطلاعات را به زبان فارسی در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید. البته همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که منبع حرف هایی که در پیج تان می زنید را ذکر کنید. چرا که این کار اولا به صحبت های شما اعتبار می دهد و در درجه دوم میزان پایبندی شما به قوانین و اخلاقیات را نشان می دهد.

3. نام و نام کاربری کوتاه و جذاب

انتخاب نام، در حوزه مارکتینگ و برندینگ، یکی از مسائل بسیار مهم است. شما باید نامی را انتخاب کنید که اولا کوتاه و ساده باشد تا به راحتی در ذهن مخاطبان بماند. همچنین بهتر است عبارتی باشد که نسبتا جدید است تا مخاطبان درباره معنی و مفهوم آن کنجکاو شوند. بدین ترتیب افراد به دنبال معنای آن نام خواهند رفت و برای همیشه آن نام در ذهن شان باقی می ماند. و بهتر است نامی که انتخاب می کنید با حوزه کاری شما مرتبط باشد. به عنوان مثال شما نمی توانید نام یک فروشگاه وسایا ماهیگیری را «ترنج» بگذارید. اگر انتخاب نام برای شما سخت است، می توانید از مشاورین حوزه مارکتینگ هم کمک بگیرید.

اینستاگرام

4. ارتباطات خود را افزایش دهید

سعی کنید به خصوص اگر اول راه هستید، با فالوورهای خود ارتباط زیادی برقرار کنید. به عنوان مثال شما می توانید با کامنت گذاشتن برای دیگران و یا ریپلای کردن استوری هایشان، صمیمت خود را با افراد افزایش دهید تا آن ها هم پست های شما را لایک کرده و برایتان کامنت بگذارند و اینگیجمنت پیج تان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

 

اینستاگرام

5. انتشار محتوا در بهترین زمان!

این نکته مهمی است که افراد کمی به آن توجه دارند. خیلی از مواقع، اخبار یا حوادت ناگواری اتفاق می افتند که عموم جامعه را درگیر خود می کنند. در چنین شرایطی، اگر شما بدون توجه و اهمیت دادن به آن رخداد ها محتوا های شاد منتشر کنید و یا سعی در تبلیغ محصول خود داشته باشید، نه تنها به محتوای شما آن طور که باید توجه نمی شود، بلکه ممکن است تعداد زیادی از شما عصبانی شده و شما را آنفالو کنند. در نتیجه، افکار عمومی و رخداد های همه گیر را در تولید و به اشتراک گذاری محتوا های خود حتما مدنظر قرار دهید.

سخن آخر

نکات زیادی برای معروف شدن در اینستاگرام  وجود دارند که شما باید آن ها را بیاموزید و به کار ببرید. اما ما سعی کردیم نکاتی را به شما بگوییم که شاید نتوانید به راحتی در سایت ها و یا پیج های دیگر پیدا کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. می توانید سوالات خود را درباره موفقیت در اینستاگرام و خرید فالوور فیک اینستاگرام از ما بپرسید.

پایان خبر/ تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام
    من تو دو تا زمینه استعداد دارم
    یکی زبان انگلیسی است یکی هم فرش بافی
    موندم کدومو بزنم با کدوم معروف بشم
    یکی کمکم کنه و بهم بگه ممنون میشم؟

    پاسخ

    بسیار آموزنده و مفید بود

    پاسخ

    یکی از چیزهایی که من خیلی کمک کرد، بحث بایو بود. من بایو خودم رو خیلی خوب نوشتم و سعی کردم که طوری بنویسم که کاربر راحت بتونه بخونه و سریع بفهمه که من کی هستم. شماها هم سعی کنید بایوتون رو خوب بنویسید. مثلا بنویسید تخصص چیه، یا دقیقا چیکار می کنم، تحصیلات تون چیه و… . اگر لینک هم توی بایو بگذارید که نور علی نوره

    پاسخ

    کاملا موافقم

    پاسخ