;
coinex

پوستر جدید ردمی مشخصات باتری ردمی کی 50 را فاش کرد

ردمی پس از رونمایی رسمی از گوشی Redmi K50G در بهمن ماه گذشته، خود را برای راه‌اندازی سری Redmi K50 آماده می‌کند. این کمپانی این‌بار با انتشار پوستر رسمی، مشخصات باتری ردمی کی 50 را فاش کرد.

گوشی‌های ردمی کی 50، ردمی کی 50 پرو و ردمی کی 50 پرو پلاس در 17 مارس (26 اسفند) رسما رونمایی می‌شوند. با نزدیک شدن به تاریخ راه‌اندازی این گوشی‌ها، هر روز اخبار بیشتری به بیرون درز می‌کند. این کمپانی اخیرا با انتشار پوستری اعلام کرده بود که سری ردمی کی 50، اولین گوشی‌هایی هستند که به بلوتوث 5.3 مجهز می‌شوند.

علاوه بر این، رنگ بندی Redmi K50 نیز به صورت غیر رسمی فاش شده است. اما در پوستر جدید، شاهد فاش شدن مشخصات باتری ردمی کی 50 هستیم.

مشخصات باتری ردمی کی 50

ردمی با انتشار جدیدترین پوستر خود اعلام کرد گوشی‌های سری ردمی کی 50 به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت مجهز می‌شوند که از تکنولوژی شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند.

پوستر جدید ردمی مشخصات باتری ردمی کی 50 را فاش کرد

گوشه رده‌بالاتر و گیمینگ از این خانواده، یعنی ردمی کی 50 جی هم از قابلیت شارژ 120 واتی بهره می‌برد؛ اما باتری آن 4700 میلی‌آمپرساعتی است. این کمپانی مدعی شده که این سرعت شارژ می‌تواند باتری گوشی را در عرض 17 به‌طور کامل شارژ کند.

برند ردمی از کمپانی شیائومی اخیرا ویژگی دیگری را نیز فاش کرده است. این کمپانی اعلام کرد سری ردمی K50 به پنل نمایشگر سامسونگ با رزولوشن 2K مجهز می‌شوند. این پنل نمایشگر از تراکم پیکسل 526 ppi برخوردار شده و قابلیت پشتیبانی از بسیاری ویژگی‌های رده‌بالا را دارد.

پوستر جدید ردمی مشخصات باتری ردمی کی 50 را فاش کرد

تابه‌حال، تیزرها و پوسترهای مختلفی از این خانواده منتشر شده شده و می‌دانیم که این گوشی‌ها به اسپیکرهای دوال استریو با قابلیت پشتیبانی از Dolby Atmos و سیستم صوتی Hi-Res مجهز هستند. این گوشی‌ها از اتصالات GPS، وای فای 6، NFC و مادون قرمز هم بهره می‌برند.

همانطور که گفتیم، در این رویداد از سه گوشی ردمی K50، ردمی K50 Pro و ردمی K50 Pro Plus رونمایی می‌شود که به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 870، دایمنسیتی 8100 و دایمنسیتی 9000 بهره می‌برند. برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت و سایر ویژگی‌ها باید تا دو روز آینده منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات باتری ردمی کی 50 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر