;
coinex

آپدیت MIUI 13 در شیائومی می 11 باعث بریک شدن دستگاه می‌شود

آپدیت MIUI 13 در شیائومی می 11 باعث بریک شدن دستگاه می‌شود. بنابر گزارش‌ تیم آزمایش‌کننده، آپدیت MIUI 13 روی گوشی‌های خانواده شیائومی MI 11 باعث بریک شدن دستگاه می‌شود. (بریک به معنی روشن نشدن دستگاه پس از آپدیت است)

تیم آزمایش‌کننده آپدیت آزمایشی MIUI 13 را روی گوشی‌های خود با اندروید 12، امتحان کردند. پس از نصب این آپدیت روی گوشی‌های Mi 11، گوشی بریک شد؛ یعنی پس از نصب آپدیت MIUI 13 گوشی روشن نشد. فعلا شیائومی این مشکل را تایید نکرده است. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات این موضوع آشنا شویم.

آپدیت MIUI 13 در شیائومی می 11 باعث بریک شدن دستگاه می‌شود

تیم آزمایش کننده گزارش می‌دهد که پس از نصب آپدیت MIUI 13 ، گوشی‌های شیائومی Mi 11 Lite، Mi 11 Ultra و Mi 11 بریک شدند. به نظرتان نمایندگی‌های شیائومی برای unbricking این گوشی‌ها هزینه‌ای دریافت می‌کنند؟ کاش اینطور نباشد!

علاوه بر مشکل بریک شدن، مشکل دیگری نیز در این نسخه از آپدیت شیائومی دیده می‌شود. دوربین گوشی‌ها پس از نصب، دچار مشکل شده است و اجرا نمی‌شوند. اگر هم اجرا شوند، میان اجرا توقف پیش می‌آید.

بریک شدن گوشی‌ها پس از نصب آپدیت جدید، برای شرکت شیائومی مشکل جدیدی نیست و قبلا هم با این مشکل مواجه شده بود. نسخه بتای اندروید 12 نیز به  برخی از گوشی‌های Mi 11 Ultra و Mi 11 صدمه وارد کرده بود. نسخه جدید نیز باعث بریک شدن همین گوشی‌ها شد!

بیشتر بخوانید:

درست است که شیائومی خطرات احتمالی بعد از نصب آپدیت آزمایشی را به تیم آزمایش‌کننده گوشزد می‌کند و مشکلات ذکر شده فقط برای آزمایش کنندگان پیش آمده، ولی به نظر غیرمنصفانه است که بعد از آزمایش نسخه جدید گوشی‌ از کار بیفتد.

آپدیت MIUI 13

عدم تایید مشکلات آپدیت آزمایشی MIUI 13 از طرف شیائومی

همانطور که گفتیم، شیائومی هنوز مشکلات آپدیت جدید را تایید نکرده است. با این وضعیت، بهتر است آزمایش کنندگان آپدیت MIUI 13 را روی گوشی‌های سری Mi 11 امتحان نکنند و منتظر آپدیت جدیدتر باشند. به کاربران عادی هم توصیه می‌شود فعلا این نسخه را امتحان نکنند تا شیائومی بررسی‌های لازم را انجام دهد و علت فنی این موضوع مشخص شود. بنابر گزارش پایگاه خبری Gizmochina، بریک شدن این گوشی‌ها با نصب OTA رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بریک شدن گوش‌های Mi 11 پس از نصب نسخه آزمایشی MIUI 13 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (56 نظر)

    سلام دوستان. گوشی من پوکو x3 پرو هست اندروید 11 هست و MIUI 12.5 چجوری میتونم آپدیت کنم هر دو مورد . به صورت اتومات آپدیت پیدا نمیکنه . ممنون

    پاسخ