;
coinex

نماینده مجلس: به دنبال مسدود کردن صرافی های ارز دیجیتال هستیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اخیرا اعلام کرده است که به دنبال مسدود کردن صرافی های ارز دیجیتال است. او می گوید خرید و فروش ارزهای دیجیتال باعث خروج ارز از کشور می‌شود و باید صرافی‌ های ارز دیجیتال مسدود شوند.

ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اخیراً گفته است خریدوفروش ارزهای دیجیتال باعث خروج ارز از کشور می‌شود و به همین خاطر در مجلس به‌دنبال اجرای طرحی برای مسدود کردن صرافی‌های ارز دیجیتال هستند.

موسوی لارگانی در مجلس چه گفت؟

لارگانی در راستای سخنان خود درباره مسدود کردن صرافی های ارز دیجیتال گفت:«ارزهای دیجیتال که تحت‌عنوان رمزارزها شناخته می‌شوند دارای اهداف مشخصی هستند و بانیان آنها تلاش می کنند تا از طریق این ارزها و ترغیب مردم به خرید ارزهای بی‌پشتوانه، به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.»

ور در ادامه هدف رمزارزها را فلج کردن اقتصاد دانست و افزود:«این ارزها کاملاً هدفمند برای فلج‌کردن اقتصاد کشور و حذف تسلط بانک مرکزی ایران بر ساختار پولی و مالی کشور طراحی شده‌اند.»

موسوی‌ لارگانی: رمزارزها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است

موسوی لارگانی در ادامه سخن‌هایش درباره رمزارزها افزوده است «با توجه به قرائن و نشانه‌های موجود باید گفت که این رمزارزها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است؛ زیرا شرایطی برای فرار مردم از زیر ذره‌بین حاکمیت ایجاد می‌کنند و تخلفات و فعالیت‌های غیرقانونی خود را در چنین فضایی انجام می‌دهند.»

ور در لازمه مسدود سازی صرافی های دیجیتال ادامه داد و افزود خرید‌وفروش رمزارزها دیجیتال کمک به دشمن است. موسوی لارگانی:

مردم عزیز بدانند که با خرید و فروش و استفاده از رمزارزها درحال کمک به دشمنان این مرز و بوم هستند؛ چرا که با این کار باعث خروج ارز زیادی از کشور می‌شوند و نظام اقتصادی کشور را دچار اختلال می‌کنند.

موسوی لارگانی ادامه داد: «اید هرچه سریع‌تر جلوی این اتفاق گرفته شود و هرگونه فعالیت و استفاده از این ابزارهای دشمن متوقف شود. اگر امروز به فکر ساماندهی و جلوگیری از رمزارزها نباشیم در آینده نزدیک شاهد اثرات هولناک آن بر اقتصاد کشور خواهیم بود؛ چرا که حجم زیادی از نقدینگی با خرید و فروش این ارزها در حال خروج از کشور است.»

مسدودسازی صرافی های ارز دیجیتال

آقای موسوی لارگانی می‌گوید «طرح مسدود سازی صرافی های ارز دیجیتال را تا مرحله اجرا پیش می‌بریم.» وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:

باید هرچه سریع‌تر جلوی این اتفاق گرفته شود و هرگونه فعالیت و استفاده از این ابزارهای دشمن متوقف شود. اگر امروز به فکر ساماندهی و جلوگیری از رمزارزها نباشیم در آینده نزدیک شاهد اثرات هولناک آن بر اقتصاد کشور خواهیم بود؛ چرا که حجم زیادی از نقدینگی با خرید و فروش این ارزها در حال خروج از کشور است.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (85 نظر)

    قیافشو میبینی باید کفاره بدی، نمیدونم کی به این موجودات عصر حجر رای داده برن مجلس. یعنی از این ادم حسابی تر و باسوادتر تو این کشور نداریم؟؟ والا ما با مدرک پسادکترا از بهترین دانشگاها خودمون رو شایسته همچین جایگاهی که برای مردم تصمیم بگیری نمیدونیم، و به فرضم بخواهیم همچین پستی داشته باشیم یقینا اجازه نمیدن. نمیدونم اینا با دو کلاس سواد حوزوی چطوری به همچین جایگاهی میرسن؟؟؟

    پاسخ

    مردم ازشمامیترسند.رمزارزها چه ربطی به امریکاداره.شماازپیشرفت مالی وفکری مردم میترسید.شماباعث عقب ماندگی ملت هستید.

    پاسخ

    یکی نیست به این بی سواد *** بگه اولا ارز دیجیتال برای همه دنیا هست نه فقط ایران دوما فهمیدی با ارز دیجیتال مردم فقیر ایران دستشون به دهنشون میرسه و دیگه احتیاجی به مثل شما ندارن داری دست پا میزنی برو اول مطالعه کن بعد بیا کی به تو رای داده خدایی موندم …… استکبار جهانی این ***** را از کجا میاری ها بگو….

    پاسخ

    اینا اول یه غلطی میکنن ،بعدش میان مالیات میبندن برای رمز ارزها ،اونوقت میگن مالیات دادین اشکال نداره ،هدفشون مالیات گرفتن از دارندگان رمز ارزهاست

    پاسخ

    جرات میخواد مسدود سازی ، با ۱۲ میلیون که خیلی ها منتظر ضرر هاشون جبران بشه و خیلی‌ها زندگی شون مثل من از این راه می‌چرخه دیگه چیزی برای باخت دادن ندارم

    پاسخ

    انشالله روزی برسی کسی که در حوزه ای تخصص علم نداره چیزی بلد نیست نظر نده بخدا نمی گن طرف حالیش نیست می گن با فهم شعوره داداش من نمی دونی نگو.الانم اینو بخونه می گه اتفاقن من می دونم شما نمی دونید

    پاسخ

    حاج آقای عزیز!چند بار در مورد فساد اقتصادی رانت خواری تبعیض و …. بیکاری و گرانی دغدغه داریو صحبت کردی؟با مردم دشمنی نکنید به خدا قسم این عین عداوت است با جدیت در کلامت زندگی مردم را به شوخی و مضحکه گرفتید قدری در مورد اظهار نظرهای خودت فکر کن

    پاسخ

    تو با این قیافت اصلا میدونی ارز دیجیتال چیه که میخوای مسدودش کنی. داداشات توی افغانستان هستن والا موندم تو اینجا توی مجلس ایران چیکار میکنی مگه طالبان توی مجلس ایران نماینده دارن؟!!

    پاسخ

    آخه میدونید ارزدیجیتال یعنی چی ….یعنی جلو اختلاص امسال شما گرفته بشه در هر کشوری از دنیا اگر از مسدود سازی ارزدیجیتال گفته بشه بدون شک بدونید در اون کشور اختلاص و دزدی و دست کردن تو جیب ملت و نقشه کشیدن برای حقوق ملت و جایگزینی پول‌های برداشت شده چاپ پول هست و تورم و مسئول ها طرفدار تورم زیاد برای جلوگیری از رشد ذهنی و روحی و پیشرفت ملت هست

    پاسخ

    تمام سوپاپهای اطمینان را یکی یکی می‌بندید و بدانید که اگر انفجار بشه شما پشمالوهای عهد بربریت تکه پاره خواهید شد

    پاسخ

    قیافت مث دوج کوین میمونه چی میخوای از جون ملت یه کاری کردین از بیکاریو نداری زجر میکشیم باز یه امیدی به این ارزا داریم اونم میخواید ازمون بگیری

    پاسخ