coinex
راهنمای خرید تکراتو

تریلر دنباله انیمیشن گربه چکمه پوش را ببینید [+ پوستر و تاریخ اکران]

کمپانی دریمورکز DreamWorks تریلر دنباله انیمیشن گربه چکمه پوش را منتشر کرده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

اخیرا تریلر رسمی از انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish که دنباله گربه چکمه پوش 1 است، منتشر شد. این در حالیست که قسمت اول این انیمیشن 10 سال پیش اکران شده است. در ادامه برای تماشای این تریلر و اطلاع از تاریخ اکران آن، همراه ما باشید.

تریلر دنباله انیمیشن گربه چکمه پوش

کمپانی دریم ورکز DreamWorks خبر از ساخت جدیدترین انیمیشن خود داده است. انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish) با بازگشت آنتونیو باندارس (Antonio Banderas) شخصیت محبوب گربه چکمه پوش همراه شده است.

اولین سری این انیمیشن در تاریخ 28 اکتبر 2011 اکران عمومی شد. در آن زمان این انیمیشن توانست فروش گیشه 555 میلیون دلاری ثبت کند که نشان از استقبال ویژه آن بوده است. حال گفته شده انیمیشن گربه چکمه پوش 2 دنباله ای از قسمت اول آن است.

کاراکتر گربه چکمه پوش با بازی آنتونیو باندارس بازگشته است. گربه چکمه پوش از 9 تا  8 جانش را از دست می‌دهد او نسبت به ایمنی اش بی‌تفاوت است و از انجام کارهای خطرناک ترسی ندارد.

او به دنبال ستاره آرزوهاست که در میان جنگلی سیاه و تاریک است و او باید از راه های خطرناک رد شده و با حیوانات درنده روربرو شود. او از همکار و دوست قدیمی‌اش یعنی کیتی سافت پاوز کمک خواسته تا بتواند قبل از اینکه خیلی دیر شود به ستاره های آرزوها برسد و بتواند شی جادویی رو پیدا کند. او با بدست آوردن آن می‌تواند جان‌های از دست رفته‌اش را بازگرداند.

از جمله صداپیشگانی که در این انیمیشن هستند می‌توان به سلما هایک (Salma Hayek)، هاروی گیلن (Harvey Guillén)، فلورنس پیو (Florence Pugh) و چندین نفر دیگر اشاره کرد.

گفتنی است که ساخت این انیمیشن را جوئل کرافورد بر عهده دارد. این انیمیشن بیش از 1 دهه در حال ساخت بوده ولی به دلیل مشکلاتی بر روی پرده سینما نرفته است. انیمیشن گربه چکمه پوش 2 در تاریخ 23 سپتامبر 2022 ( جمعه 1 مهر 1401 ) روی پرده نقره‌ای اکران می‌شود.

در ادامه شاهد پوستر و تریلر رسمی این انیمیشن خواهیم بود:

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین فیلم های 2022 و انیمیشن های جدید 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره تریلر دنباله انیمیشن گربه چکمه پوش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر