;
coinex

ایپ توکن (Ape Token) از مجموعه بورد ایپ یات کلاب ؛ نحوه خرید و بررسی وایت‌پیپر

Bored Ape Yacht Club توکن ابزاری ERC-20 خود را معرفی کرده است. در این مقاله قصد داریم به برسی ایپ توکن (Ape Token) از مجموعه بورد ایپ یات کلاب بپردازیم.

ApeCoin یک رمز کاربردی و مانند یک ابزار برای ERC-20 بوده که توسط Yuga Labs راه اندازی شده است. ایپ توکن به عنوان یک کوین برای بازی، تجارت و حتی فرهنگ تعریف شده که برای توانمندسازی یک جامعه غیرمتمرکز در وب3 استفاده می‌شود.

طبق اعلام رسمی توییتر، ApeCoin توسط یک سازمان غیر متمرکز خود مختار یا DAO اداره خواهد شده که در آن به هر یک از دارندگان جامعه یک حقوق حاکمیتی شکل بر وجوه اکوسیستم ApeCoin داده خواهد شد.

کاربرانی که مایل به عضویت در ApeDAO هستند فقط باید توکن را خریداری کرده و نگهداری کنند. DAO بیشتر توسط بنیاد ApeCoin اداره خواهد شد که مسئولیت مدیریت اقدامات کلیدی انجام شده توسط انجمن ApeCoin DAO را بر عهده خواهد داشت. در ادامه با برسی و نحوه خرید ایپ توکن (Ape Token) از مجموعه بورد ایپ یات کلاب همراه ما باشید.

ایپ توکن (Ape Token) از مجموعه بورد ایپ یات کلاب

ApeCoin توکنی در پایه اکوسیستم Bored Ape Yacht Club است که در نهایت کاربردهای زیادی دارد. صاحبان 2 مجموعه اصلی NFT، Bored Apes و Mutants، با داشتن مقدار قابل توجهی از این توکن می‌توانند مزایای زیادی از این مجموعه را دریافت کنند. راه‌های دیگری برای به دست آوردن ApeCoin وجود خواهد داشت، از جمله خرید آن در صرافی‌هایی مانند Coinbase یا کسب آن در بازی‌هایی مانند یوگا که می‌توانند موجب کسب درآمد شوند.

احتمالاً مهمترین ابزار ApeCoin قدرت رای آن است. این مکانیسم اصلی برای حکومت بر کل اکوسیستم خواهد بود. دارندگان این توکن می‌توانند از طریق سازمان غیر متمرکز مستقل ApeCoin (DAO) در مورد تصمیمات حیاتی نظر خود را در قالب رای بیان کنند.

حساب رسمی ApeCoin روز پنجشنبه در تویتر اعلام کرده است که به اعضای اکوسیستم BAYC یک فرصت 90 روزه داده می شود تا از روز پنجشنبه ساعت 12:30 بعد از ظهر مورخ 26/ 12 در UTC، 10000 توکن را درخواست کنند. اگر صاحب یک NFT اکوسیستم BAYC هستید، به لینک https://t.co/NLOB0m4cqf بروید.

تعدادی از صرافی‌های برجسته مانند Binance US، FTX، Gemini و OKX، قبلاً متعهد شده‌اند این دارایی را در پلتفرم‌های خود فهرست کرده و فعال کنند. بنابراین شما به راحتی می‌توانید از این صرافی‌ها ایپ توکن را خریداری کنید.

با وجود این، دیگران با راه اندازی توکن‌هایی با نام مشابه مانند APECoin.dev سودهای زیادی برده‌اند. پروژه مورد نظر دارای ارزش بازار بیش از 1.5 میلیون دلار با قیمت 0.145 دلار است. در پاسخ، CoinMarketCap یک برچسب هشدار قرمز رنگ در صفحه منتشر کرده است که به شما توصیه می‌کند که این توکن به پروژه رسمی BAYC وابسته نیست و نباید با آن تعامل داشته باشید.

در نتیجه راه اندازی این دارایی، با میانگین قیمت کلکسیون BAYC طی هفت روز گذشته به طور قابل توجهی از 76.11 اتر (ETH) در جمعه گذشته با حجم کل 913 ETH به میانگین قیمت 110.15 ETH و حجم 9583 افزایش یافته است.

در یک روند موازی، قیمت کف نیز شاهد یک جهش رشد بوده است، پیش از این در زمان عرضه، ApeCoin از حدود 108.69 ETH به 78 ETH به شدت سقوط کرده بود. در ادامه با نحوه خرید ایپ توکن همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ایپ توکن

ایپ توکن (Ape Token) از مجموعه بورد ایپ یات کلاب
ایپ توکن (Ape Token) از مجموعه بورد ایپ یات کلاب / نحوه خرید ایپ توکن

به لطف محبوبیت Bored Ape Yacht Club، ApeCoin در حال حاضر در بسیاری از صرافی‌ها در دسترس است. فرآیند خرید بسیار ساده و آسان است و به طور کلی شبیه به خرید هر ارز دیجیتال دیگری مانند بیت کوین، اتریوم یا دوج کوین عمل می‌کند. اگر قبلاً یک حساب کاربری با یک صرافی ارز دیجیتال راه‌اندازی نکرده‌اید، شروع به کار کنید، فقط چند دقیقه طول می‌کشد.

برای آنکه بتوانید توکن APE خریداری کنید نیاز دارید این مراحل را به ترتیب طی کنید. اولین مرحله برای خرید این توکن این است که یک حساب آنلاین باز کنید. اگر قبلاً یک حساب کاربری با یک صرافی ارز دیجیتال که از ApeCoin پشتیبانی می‌کند راه‌اندازی نکرده‌اید، ثبت‌نام برای آن یک فرآیند ساده است. وویجر یک پلتفرم برتر برای سرمایه گذاران مستقر در ایالات متحده است که از معاملات ApeCoin از 17 مارس 2020 پشتیبانی می‌کند.

گزینه دیگر که احتمالا گزینه مناسب برای ما به شمار می‌رود، Coinbase است. این پایگاه کاربرد گسترده‌ای در سطح جهانی دارد. مرحله دوم برای خرید توکن APE این است که باید یک کیف پول برای خود تهیه کنید. نوع این کیف پول اختیاری است. در حالی که نگهداری ارزهای دیجیتال در صرافی‌های بزرگ به طور کلی ایمن است، بهترین روش این است که بیشتر وجوه خود را در یک کیف پول سخت افزاری ذخیره کنید.

کیف پول‌های سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال را به‌صورت آفلاین ذخیره می‌کنند، بنابراین در برابر هکرها با هک‌های آنلاینشان امنیت دارید. این نکته را باید بدانید، در حالی که شما واقعاً صاحب ارز دیجیتال خود با یک کیف پول سخت‌افزاری هستید، صرافی‌ها نیز حافظ دارایی های شما هستند.

مرحله سوم و اخرین مرحله این است که شما خرید خود را انجام دهید. می‌توانید ApeCoin (APE) را از Voyager یا صرافی ارزهای دیجیتال دیگر به روشی مشابه با خرید هر ارز دیجیتال دیگر خریداری کنید. به سادگی به ApeCoin رفته و سفارش بازار خود را ثبت کنید، معامله شما بلافاصله انجام می‌شود.

با ارزهای معروف 2022 آشنا شوید:

بهترین کیف پول برای نگهداری ایپ توکن کدام است ؟

ایپ توکن (Ape Token) از مجموعه بورد ایپ یات کلاب
ایپ توکن (Ape Token) از مجموعه بورد ایپ یات کلاب / توکن APE

ما در این قسمت قصد داریم به شما یک کیف پول نرم افزاری و یک کیف پول سخت افزاری برای نگهداری این توکن پیشنهاد دهیم. Ledger Nano S یکی از مقرون به صرفه ترین کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار است. این دستگاه با قیمت کمتر از 60 دلار به فروش می‌رسد. به علاوه، لجر نانو اس یک کیف پول چند ارزی است، به این معنی که می‌توانید به راحتی هزاران ارز دیجیتال مختلف را در یک دستگاه ذخیره کنید.

از آنجایی که ApeCoin یک توکن ERC-20 است، می‌توانید به راحتی آن را به همراه تقریباً تمام توکن‌های دیگر خود در لجر ذخیره کنید. از طرف دیگر، Metamask رایج ترین کیف پول نرم افزاری است که برای نگهداری Ethereum و Layer-2 استفاده می‌شود.

هر پلتفرم روی اتریوم از MetaMask پشتیبانی می‌کند، بنابراین متا ماسک انتخاب آسانی است. می‌توانید آن را در Google Chrome نصب کرده و از آن به‌عنوان یک افزونه یا همان اکستنشن استفاده کنید. این کیف پول برای کاربرانی که می‌خواهند از DeFi و یا خرید و فروش NFT استفاده کنند نیز گزینه مناسبی است.

بیشتر بخوانید:

منبع: cointelegraph

نظر شما درباره ایپ توکن (Ape Token) از مجموعه بورد ایپ یات کلاب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر