;
coinex

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش

در این مقاله قصد داریم به نحوه ثبت نام، آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit و هر آنچه که دررابطه با این صرافی نیاز دارید بپردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit موضوع مهمی است که می‌خواهیم در مقاله امروز به آن بپردازیم. بای بیت (Bybit) یک صرافی ارزهای دیجیتال است. این صرافی از امکانات بی‌شماری برخوردار است و خدمات بسیاری را به تریدرها ارائه می‌دهد. این صرافی، فیوچرز تریدینگ و دیگر محصولات تریدینگ رایج همچون مارجین تریدینگ را نیز به شما ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به‌راحتی با یادگیری آموزش کار با صرافی Bybit و ثبت نام در بای بیت ، ارزهای دیجیتال را با پول فیات و با استفاده از انواع کارت‌های اعتباری همچون ویزا (Visa) و مسترکارت (MasterCards)، خریداری نمایند.

به‌علاوه، در این صرافی، یک مرکز بای فای (ByFi) نیز وجود دارد که استخراج ابری (Cloud mining) را به شما ارائه می‌دهد. بای بیت، از خدمات دیگری همچون معاملات پرپچوال، فیوچرز و بسیاری دیگر از خدمات مهم ارزهای دیجیتال برای کاربران برخوردار است. با ما همراه باشید تا امروز شما را با نحوه ثبت نام صرافی Bybit ، آموزش کار با صرافی Bybit و آموزش خرید از صرافی Bybit ، آشنا کنیم.

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit
ثبت نام در بای بیت

صرافی بای بیت، از صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال است. این صرافی، خدمات مختلفی را به تریدرها و سرمایه‌گذاران، ارائه می‌دهد. از نحوه ترید در بای بیت متوجه می‌شویم که بیشتر تمرکز این صرافی، برروی امنیت و شفافیت خدمات خود است. آموزش خرید از صرافی Bybit به ما نشان می‌دهد که این صرافی از مکانیسم قیمت‌گذاری خاصی استفاده می‌کند.

مکانیسم بای بیت، با روش قیمت‌گذاری ایندکس یا شاخصی همراه است که به کاربران کمک می‌کند تا به قیمت‌ها و اطلاعات قابل اعتماد و مطمئنی، دسترسی داشته باشند. صرافی بای بیت همچنین از یک تیم پشتیبانی بسیار خوب برخوردار است که در طول هفته به‌صورت 24 ساعته، پاسخگوی سوالات و بازخوردهای تریدرهاست.

بیشتر بخوانید:

صرافی غیرمتمرکز چیست

صرافی پنکیک سواپ

با ثبت نام در بای بیت از اولین چیزهایی که دررابطه با آن می‌آموزید، آن است که زمان‌بندی دقیق به‌همراه خدمات به‌موقع و در دسترس، در این صرافی ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. بای بیت، سابقه در دسترس بودن 99.9% را داراست. به‌علاوه کاربران، با نقدینگی قابل اطمینان و عمق بازار بسیار خوبی، به بازار دسترسی خواهند داشت.

از نکات مهم در آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit آن است که بای بیت در حال ادغام با شبکه چین لینک (Chainlink) است. این صرافی ارزهای دیجیتال، مبتنی بر یک فید قیمتی غیرمتمرکز است. این فید قیمتی را نیز شبکه تامین‌کننده اوراکل پیشگام، یعنی چین لینک ارائه می‌دهد.

خدمات صرافی بای بیت Bybit

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit
ثبت نام در بای بیت

همانطور که پیش‌تر نیز خدمت شما عرض کردیم، با آموزش کار با صرافی Bybit می‌توانید با انواع خدمات آن آشنا شوید. این خدمات شامل انواع مختلف معامله از جمله: معامله پرپچوال، فیوچرز، مارجین و انواع دیگر معاملات می‌شود. خرید ارزهای رمزنگاری‌شده با ارز فیات نیز یکی از بهترین خدماتی است که این صرافی به شما ارائه می‌دهد که در ادامه آموزش خرید از صرافی Bybit را نیز آن را با هم بررسی می‌کنیم.

بدین‌ترتیب شما می‌توانید با پرداخت USD از طریق کارت‌های اعتباری خود، بیت کوین (BTC) را خریداری نمایید. پلتفرم‌های Mercuryo و Banxa، از شرکای این صرافی برای پرداخت‌های فیات هستند. شما همچنین می‌توانید از طریق ویزا، مسترکارت و حتی اپل پی (Apple Pay) نیز در این پلتفرم‌ها بااستفاده از پول فیات خود ارزهای دیجیتالی مورد نظر را بخرید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ

نخوه خرید از پنکیک سواپ در تراست والت

پلتفرم معامله و نحوه ترید در بای بیت نشان‌گر آن است که این صرافی، معاملات معکوس پرپچوال را نیز به شما ارائه می‌دهد. در آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit ، این نوع از معاملات را نیز به شما آموزش می‌دهیم. به‌زبان ساده، اینورس پرپچوال یک نوع تریدینگ coin margined است. در این پلتفرم، از جفت‌های معاملاتی همچون: BTCUSD، ETHUSD، EOSUSD و XRPUSD پشتیبانی می‌شود. اگر هنوز نمی‌دانید که خدمات پرپچوال USDT دقیقا چه نوعی از خدمات است، با ما همراه باشید تا در آموزش کار با صرافی Bybit این موضوع را نیز توضیح دهیم. سرویس پرپچوال USDT، یک پلتفرم معامله مارجین USDT در این صرافی است.

این پلتفرم از بسیاری از کوین‌های جفت‌شده با USDT، پشتیبانی می‌کند. ما به شما نحوه ترید در بای بیت با این پلتفرم را نیز آموزش خواهیم داد. به‌علاوه از دارایی‌های دیجیتالی معروفی همچون: BTC، ETH، BCH، ADA، LINK و بسیاری دیگر از ارزها، برای معامله پرپچوال USDT در این صرافی، پشتیبانی می‌شود.

اینورس فیوچرز نیز یک سرویس جدید دیگر از صرافی ارزهای دیجیتال بای بیت است. این سرویس نیز coin margined است و تمرکز خود را عمدتا برروی معاملات آتی دو ارز دیجیتال بزرگ بیت کوین و اتریوم گذاشته است.

همانطور که پیش‌تر نیز خدمت شما توضیح دادیم، این صرافی، استخراج ابری را نیز به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. در آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit ، دانستن این نکته نیز بسیار ضروری است. این سرویس، به شما اجازه سرمایه‌گذاری در ماینرهای اتریوم و سپس دریافت بازده درصدی سالانه ثابتی را می‌دهد. همچنین استخرهای ماینینگ مختلفی در مرکز ByFi  این صرافی در دسترس شماست که هر کدام هزینه و APY مخصوص به خود را دارند. ما در ادامه، نحوه ثبت نام صرافی Bybit و شرکت در استخرهای آن را نیز خدمت شما توضیح می‌دهیم.

استخراج ابری، یک انتخاب فوق‌العاده برای آن دسته از افراد است که می‌خواهند بدون نیاز به خرید و نگهداری سیستم‌ها و سخت‌افزارها، به صنعت ماینینگ، ورود کنند. با استخراج ابری، شما تنها در سرویس‌های ماینینگ، سرمایه‌گذاری کرده و بازگشت سرمایه خود را براساس بازده استاتیکی که ماینر ابری در استخرهای مختلف به شما ارائه می‌دهد، دریافت می‌کنید.

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit
ثبت نام در بای بیت

بیشتر بخوانید:

صرافی کوینکس

حل مشکل کوینکس

دیگر خدمات صرافی بای بیت Bybit

از مهم‌ترین نکات در آموزش کار با صرافی Bybit ، آن است که از خدمات آن باخبر شویم. تا کنون نیز بسیاری از خدمات این صرافی مخصوص را خدمت شما معرفی کردیم اما همچنان این صرافی از خدمات دیگری نیز برخوردار است.

بای بیت معمولا چالش‌های معاملاتی هفت روزه‌ای را به‌همراه پاداش برای شرکت‌کنندگان، برگزار می‌کند. حتما حالا اشتیاق بیشتری برای یادگیری آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit دارید. در این چالش‌ها، کاربران تلاش می‌کنند که بالاترین P&L مجزا را در عرض یک رقابت هفت روزه بدست آورند. جالب است بدانید که در طول چالش‌ها، از تمام قراردادهایی که در این صرافی موجود است، پشتیبانی می‌شود. پس با ثبت نام در بای بیت ، می‌توانید از تمام این مزایا برخوردار شوید.

یکی دیگر از بهترین خدمات این صرافی ارزهای دیجیتال نیز آن است که این صرافی از مرکز آموزش و راهنمای کاربران، برخوردار است. این مراکز به تریدرها کمک می‌کنند تا این صنعت و همچنین این پلتفرم را بهتر بشناسند. مرکز آموزش بای بیت، مفهوم ارزهای دیجیتالی مختلفی را از کوین گرفته تا پلتفرم‌هایی همچون دیفای، به شما معرفی می‌کند. شما به‌نوعی می‌توانید آموزش کار با صرافی Bybit را از چنین قسمت‌هایی در درون خود پلتفرم، یاد بگیرید. به‌علاوه، مبانی فناوری بلاک چین و همچنین معامله نیز در این مرکز یادگیری، به شما ارائه می‌شود.

آموزش کار با صرافی Bybit

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit
ثبت نام در بای بیت / آموزش کار با صرافی Bybit

صرافی بای بیت، خدمات خود را هم در پلتفرم‌های اپلیکیشن و هم دسکتاپ به شما ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن هم برای کاربران اندروید و هم IOS موجود است. همچنین نسخه دسکتاپ آن نیز به‌صورت برنامه‌ای مبنی بر وب است. با ما همراه باشید تا در این قسمت آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit را به‌طور کامل خدمت شما شرح دهیم.

بیشتر بخوانید:

صرافی هات بیت

صرافی ام ایکس سی

ثبت نام در صرافی بای بیت

اولین قدم برای استفاده از صرافی بای بیت، ثبت نام در آن است. شما می‌توانید هم از طریق یک شبکه آزمایشی و هم شبکه اصلی در این صرافی، ثبت نام کنید. با ما همراه باشید تا نحوه ثبت نام صرافی Bybit را به‌طور کامل خدمت شما توضیح دهیم. برای این کار، تنها لازم است از روش زیر عمل کنید:

  • از طریق این لینک، صفحه رسمی ثبت نام در بای بیت را باز کنید.
  • حالا می‌توانید از طریق آدرس ایمیل و یا شماره تلفن، در این صرافی ثبت نام کنید.
  • برای ثبت نام از طریق ایمیل، تنها کافی است آدرس ایمیل خود، رمز و کدهای مربوطه دیگر را وارد کنید.
  • سپس صفحه تاییدیه را بکشید و کد تاییدی که به ایمیل شما ارسال شد را وارد کنید.
  • برای ثبت نام با شماره موبایل نیز کافی است کد کشور خود، شماره موبایل، رمز و کدهای مربوطه دیگر را وارد کنید.
  • سپس صفحه تاییدیه را بکشید و کد تایید SMS ارسال‌شده به شماره موبایل خود را وارد کنید.

حالا مرحله اول آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit به‌پایان رسید و ثبت نام شما کامل شد. شما می‌توانید از طریق ایمیل و یا شماره تلفن خود، به صرافی وارد شوید. فراموش نکنید که احراز هویت دو مرحله‌ای را برای امنیت بیشتر در حساب خود فعال کنید. همچنین نحوه ثبت نام صرافی Bybit بااستفاده از اپلیکیشن نیز به‌همین شکل است و تنها به یک آدرس ایمیل و یا شماره تلفن، نیاز دارد.

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit

بیشتر بخوانید:

صرافی کراکن

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

سپرده‌گذاری و برداشت از حساب

حالا که نحوه ثبت نام صرافی Bybit را به‌طور کامل می‌دانید، نوبت به مرحله مهم بعد می‌رسد. سپرده‌گذاری در صرافی بای بیت نیز بسیار آسان است و شما می‌توانید دارایی‌های رمزنگاری‌شده خود را برای معامله و یا سرمایه‌گذاری، در این صرافی ذخیره کنید. بای بیت از سپرده‌هایی همچون: BTC، ETH، XRP، EOS و USDT، پشتیبانی می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید، آن است که صفحه کیف پول را از طریق این لینک باز کنید.

سپس نیز به حساب خود وارد شوید و دارایی مورد نظر برای سپرده‌گذاری را انتخاب کنید. حالا یک آدرس کیف پول برای شما به نمایش درمی‌آید. آدرس را کپی و سپس در کیف پولی که قصد دارید دارایی‌ها را به آن انتقال دهید، جای‌گذاری کنید. به‌همین راحتی می‌توانید سپرده‌گذاری هر ارزی که می‌خواهید را انجام دهید.

دومین مرحله از آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit نیز به‌پایان رسید. البته براساس راهنمای کاربری بای بیت، باید چند نکته را در هنگام سپرده‌گذاری به‌یاد داشته باشید:

  • برای آنکه XRP و EOS را در بای بیت سپرده‌گذاری کنید، الزامی است که یادداشت یا برچسب شش رقمی خود را قفل کنید. فراموش کردن این مرحله، منجر به از دست دادن سکه‌های شما می‌شود.
  • برای سپرده‌گذاری اتریوم نیز، صرافی بای بیت در حال حاضر تنها انتقال مستقیم را می‌پذیرد. به‌همین دلیل، هیچ قرارداد هوشمندی نمی‌تواند به‌صورت اتوماتیک توسط سیستم، پردازش شود.
  • برای سپرده‌گذاری USDT نیز بای بیت در حال حاضر تنها انتقالات با روش ارسال ساده را می‌پذیرد. در حال حاضر این صرافی نمی‌تواند سپرده‌گذاری USDT بااستفاده از روش‌های دیگر را قبول کند.

نحوه ترید در بای بیت و پلتفرم‌های تریدینگ آن

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit

همانطور که پیش‌تر نیز توضیح دادیم، پلتفرم‌های تریدینگ بای بیت عبارتند از: معامله معکوس، معامله پرپچوال USDT و معاملات آتی معکوس. رابط معامله در این صرافی با دیگر صرافی‌های ارزهای دیجیتال، تفاوتی ندارد. برای مثال، شما گزینه‌های بسیاری در معامله پرپچوال USDT، دارید؛ همچون: لوریج، قیمت سفارش، تعداد قرارداد و غیره. همچنین از عملکردهای بسیاری همچون استراتژی زمان اجرا و پست اونلی نیز برخوردار هستید. پس از انجام تنظیمات اولیه، نکته بعدی در آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit آن است که می‌توانید به‌راحتی موقعیت‌های بلند یا کوتاه مدت خود را برای جفت معاملاتی USDT تنظیم کنید.

شما می‌توانید برای انجام معاملات و همچنین خرید، از این روش‌های معاملاتی استفاده کنید. پلتفرم معامله معکوس نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین خدمات است که بای بیت به شما ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا آموزش خرید از صرافی Bybit و ترید با این روش معاملاتی را به شما توضیح دهیم.

برای استفاده از این روش معاملاتی تنها کافی است که پس از مراجعه به صفحه معامله قرارداد پرپچوال اینورس، جفت معاملاتی خود را انتخاب کنید. جفت معاملاتی پیش‌فرض برنامه، همیشه BTCUSD است. شما می‌توانید با یک کلیک برروی دکمه معامله از طریق منوی بالا، آن را تغییر دهید.

منطقه ثبت سفارشات نیز به شما سه گزینه معامله را ارائه می‌دهد که عبارتند از: سفارش محدود، سفارش بازار و سفارش شرطی. انتخاب هر کدام از این گزینه‌ها منجر به ایجاد یک گزینه جدید برای معامله از جمله لوریج، قیمت سفارش، تعداد قرارداد، پست اونلی، ردیوس اونلی (Reduce only) و اتمام معامله می‌شود. تمام این گزینه‌ها به تریدرهای باتجربه‌ای نیاز دارند که کاملا به روش‌های معاملاتی معکوس و پرپچوال، مسلط باشند. در آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit ، گزینه‌های متعددی وجود دارد که باعث می‌شود بتوانید از میان استراتژی‌های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

رفع بلاک بایننس

آموزش احراز هویت بایننس

نحوه ترید و خرید در صرافی Bybit

در ادامه نیز گزینه‌های بیشتری را دررابطه با آموزش خرید از صرافی Bybit در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای مثال از دیگر گزینه‌های معاملاتی این صرافی، می‌توان به تعیین حد ضرر و تیک پرافیت خودکار اشاره کرد. این گزینه‌ها نیز از گزینه‌هایی ضروری برای تریدرهایی هستند که به‌دنبال تصمیمات تریدینگ ساده‌تری می‌گردند.

آنها می‌توانند TP/SL را برروی یک قیمت ثابت تنظیم کنند یا اینکه یک نوار درصدی را تنظیم کنند که به‌طور خودکار قیمت را محاسبه کند. TP/SL را حتی می‌توان بااستفاده از قیمت‌های مختلف، انتخاب کرد. قیمت مارک، قیمت شاخص و آخرین قیمت‌ها، همه و همه برای انتخاب وجود دارند. همچنین فراموش نکنید که تمام این گزینه‌ها هم در دسکتاپ و هم در اپلیکیشن، وجود دارد.

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش

تریلینگ استاپ نیز یک گزینه دیگر است که به کاربران صرافی بای بیت کمک می‌کند تا تجربه معامله آسان‌تری داشته باشند. شما می‌توانید این گزینه را در TP/SL خود تنظیم کنید. بدین‌صورت این پلتفرم به‌صورت اتوماتیک، اهداف را پیش از اعمال گزینه‌های تیک پرافیت یا حد ضرر، تغییر می‌دهد.

این گزینه نیز در پلتفرم معامله معکوس در برگه موقعیت (Position tab) و زیر نمودار قیمت، وجود دارد. این نیز از دیگر نکات مورد نیاز برای آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit بود که خدمت شما عرض کردیم. به‌علاوه شما می‌توانید برروی ستون TP/SL کلیک کنید تا گزینه تریلینگ استاپ را فعال یا غیرفعال کنید.

برگه موقعیت در پلتفرم معامله معکوس نیز جایی است که شما می‌توانید جزئیات گزینه‌های کنونی خود در صرافی بای بیت Bybit را بررسی کنید. عملیات بستن و اتمام معاملات نیز در این برگه موجود است. این برگه از برگه‌های کاربردی صرافی است که به شما امکان تغییر یک موقعیت و یا لغو آن را می‌دهد. به‌علاوه، شما می‌توانید یک موقعیت را از طریق نمودار قیمت نیز لغو کنید.

بیشتر بخوانید:

دیلیت اکانت بایننس

صرافی اکسیر

جمع بندی

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit موضوعی بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با آن آشنا کردیم. بای بیت (Bybit) به‌طور کلی یک صرافی ارزهای دیجیتالی با خدمات مختلف است.

خدماتی که به‌طور خلاصه عبارتند از: فیوچرز تریدینگ، مارجین تریدینگ و حتی استخراج ابری. این صرافی برتر، امکان معامله با انواع روش‌های معاملاتی را در اختیار شما می‌گذارد. فرقی ندارد که از تازه‌واردان دنیای ارزهای دیجیتالی هستید و یا باتجربه‌اید؛‌ شما با این صرافی، امکان معامله ارزهای دیجیتال را دارید و تجربه شیرینی را بدست می‌آورید.

اگر چه که این صرافی، فهرست محدودی از کوین‌ها را پشتیبانی می‌کند، اما در زمینه خدمات، در حال رشد بسیار سریع است. بای بیت هر روزه به خدمات خود اضافه می‌کند و ممکن است به‌زودی نیز به یکی از برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال تبدیل شود. علی الخصوص در زمینه معاملات فیوچرز معکوس و پرپچوال USDT. به‌علاوه، قابلیت خرید ارزهای دیجیتال با پول فیات نیز یکی دیگر از امکانات موجود در این صرافی دیجیتال است.

به‌واسطه تمام امکانات فوق‌العاده این صرافی، ما پیشبینی می‌کنیم که به‌زودی بتواند کاربران بسیاری را به خود، جذب کند. ما امروز آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit ، آموزش خرید از آن، نحوه ثبت نام و ترید در آن را به‌طور کامل به شما ارائه کردیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    انتخاب نوع مناسب شرکت بر اساس حوزهی فعالیت از جمله مسائلی است که بایستی در زمان ثبت شرکت در ایران شرکت
    به آن توجه ویژهای شود.

    پاسخ

    هیچ جا اشاره ای نکردید که کد ۶رقمی تریدینگ پسورد رو از کدوم قسمت فعال کنید .هر چقدر گشتم نتونستم از داخل تنظیماتش پیداش کنم

    پاسخ

    سلام من سرمایه ام خیلی کمه اگر کسی خواست در صرافی بای بیت ثبت نام کنه لطفا از کد رفرال بنده استفاده کنه تا به بنده هم کمکی کرده باشه . 68KQRR درضمن اگر از کد بنده استفاده کنید به شما هم 20 دلار پاداش میده

    پاسخ