coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بازیگر اسکویید گیم در سریال Disclaimer حضور خواهد داشت

بازیگر اسکویید گیم در سریال Disclaimer حضور خواهد داشت. ستاره Squid Game به سریال Disclaimer آلفونسو کوارون پیوست. درادامه با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر اسکویید گیم به سریال Disclaimer پیوست. بازی مرکب توانست امتیاز های مثبتی را از منتقدانش دریافت کند و در شبکه نتفلیکس به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌ها در 90 کشور تبدیل شود. 28 روز پس از انتشار رکورد بریجتون را با 111 میلیون بیننده شکست.

بازیگر اسکویید گیم در سریال Disclaimer حضور خواهد داشت

«هویون جونگ» ستاره سریال بازی مرکب (Squid Game) به سریال سلب‌کننده (Disclaimer) ساخته اپل تی‌وی پلاس پیوست. آلفونسو کوارون نویسنده و کارگردان این اثر است.

این اثر اقتباسی از یک رمان به همین نام نوشته رنی نایت خواهد بود. قبل از پیوستن هویون «کودی اسمیت-مک‌فی» استرالیایی، «کیت بلانشت» و «کلوین کلاین» برای بازی در این سریال تائید شده بودند. براساسی گزارش اخیرا «ساشا بارون کوئن» نیز در حال مذاکره برای ایفای نقش در سریال است.

بازیگر اسکویید گیم

بلانشت در نقش «کاترین ریونزکرافت» یک ژورنالیست و مستند ساز بوده که شهرتش را از فاش کردن اسرار پنهان افراد و نهادهای قدرتمند بدست می‌آورد. رمان نویسنده ای به دستش می‌رسد که باعث پی بردن وی به یک واقعیت هولناکی می‌شود. این سریال روایتی از ماجرایی پیچیده و برملا شدن رازی از وی که او فکر می‌کرد فقط خودش از آن آگاه است.

هویون ستاره فیلم بازی مرکب در جایزه اتحادیه بازیگران عنوان مهمی را کسب کرد. او در این سریال در نقش شخصیتی جاه طلب به اسم کیم است که برای کاترین ریونزکرافت کار می‌کند.

این پروژه اولین اولین سریال تلویزیونی کارگردان «رما» (Roma) پس از امضای قرارداد با اپل در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. «امانوئل لوبزکی» که سابقه همکاری با کوارون را در «جاذبه» (Gravity) دارد و «برونو دلبونل» که در «تراژدی مکبث» با «جول کوئن» همکاری کرده، فیلمبرداران «سلب‌کننده» خواهند بود.

سریال Disclaimer با اسپانسری شرکت Esperanto Filmoj متعلق به آلفونسو کوارون و شرکت انانیمس کانتنت است. امانوئل لوبزکی، دارنده عنوان جایزه اسکار برای فیلمبرداری فیلم جاذبه و برونو دل‌بونل، کسب عنون نامزدی اسکار برای فیلم امیلی به عنوان مدیر فیلم برداری این سریال فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره پیوستن هویون بازیگر اسکویید گیم به این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    میشه بگید کی اکران میشه؟

    پاسخ

    نظر من این. است که بازیگر بازی مرکب نرود چون خیلی خوب بازی می‌کنه. و تمام

    پاسخ