;
coinex

چه افراد معروفی در دادگاه پرونده جانی دپ و امبرهرد حضور دارند؟

در  پرونده جانی دپ و امبرهرد افراد معروف و برجسته‌ای به عنوان شاهد حضور خواهند داشت. در ادامه برای جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار و حواشی سینما دنیا دادگاه پرونده شکایت 100 میلیون دلاری جانی دپ (Johnny Depp) و امبر هرد (Amber Heard) بزودی برگزار می‌شود. برهمین اساس افراد مشهور و سرشناسی در این دادگاه حضور خواهند داشت. این پرونده مدت‌هاست که باز بوده و قرار است در ماه جاری میلادی تکلیف آن مشخص شود.

چه افراد معروفی در دادگاه پرونده جانی دپ و امبرهرد حضور دارند؟

براساس آخرین اخبار منتشر شده جیمز فرانکو و ایلان ماسک از جمله افراد مشهور حاضر در دادگاه جانی دپ و امبرهرد هستند. جیمز فرانکو (James Franco) ستاره سینما، ایلان ماسک میلیارد مشهور و نمایندگان کمپانی برادران وارنر و دیزنی و رئیس پلیس لس‌آنجلس از جمله حضار در این دادگاه هستند. در این دادگاه مکالمه خصوصی این دو بازیگر با افراد مشهور وسرشناس هالیوود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در پایان سال 2018 امبرد هرد از ضرب جرح خودش توسط جانی دپ خبر داد و در اوایل سال 2019 جانی دپ نسبت به این افترا طرح شکایتی را با غرامت 50 میلیون دلاری نسب به امبرد هرد مطرح کرد. بعد از آن در سال 2020 امبرد هرد  در عوض شکایت 100 میلیون دلاری را  ترتیب داد.

پرونده جانی دپ و امبرهرد

 

جانی دپ در دادگاه های قبلی از رابطه داشتن امبرد هرد با ایلان ماسک و جیمز فرانکو گفته بود حال قرار است این دو در این دادگاه حضور داشته باشند. در 24 مارس دادگاه پرونده جانی‌دپ و امبرد هرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره پرونده جانی دپ و امبرهرد و رابطه وی با افراد سرشناس چیست؟ در قسمت نظرات بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    پاول بتانی یه بازیگر جداست و در سریال واندا ویژن نقش ویژن رو بازی کرده حالا چه ربطی به جمیز فرانکو داره.اشتباه نوشتی داداش اصلاحش کن

    پاسخ

    ایشالا که جانی دپ برنده میشه قربونش برم مرده شور امبر هرد رو ببرم

    پاسخ

    احتمال برنده شدن جانی دپ کم هست چون عنبر هرد خیلی نامرده ولی بازم دوست دارم جک گنجشکه دوست داشتنی برنده بشه

    پاسخ

    جانی دپ برنده میشه چون ادم خوبیه امبر هرد ادم هرزه ای هست

    پاسخ