coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سریال پیش درآمدی از فیلم Dune با محوریت بن جسریت ساخته می‌شود

سریال پیش درآمدی از فیلم Dune با محوریت بن جسریت در حال توسعه است. این سریال از سرویسHBO Max پخش می‌شود. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون پیش‌درآمد فیلم تل ماسه Dune  درحال ساخت است که در نهایت قرار است در شبکه HBO Max پخش شود.

فیلم تل ماسه Dune ساخته دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) در سینما ها اکران شد. حال قسمت دوم این فیلم تحت عنوان تل ماسه 2 در حال حاضر توسط کارگردان نامبرده در حال توسعه است. وی تایید کرد سرویس آنلاین HBO Max  به دنبال ساخت پیش‌درآمدی یا نسخه فرعی از تل ماسه است. این نسخه با نام سریال تل‌ماسه: انجمن خواهری (Dune: The Sisterhood) خواهد بود.

سریال پیش درآمدی از فیلم Dune با محوریت بن جسریت ساخته می‌شود

فیلم تل‌ماسه اقتباسی از کتاب به همین اسم نوشته فرانک هربرت است. در قسمت اول فیلم تنها به نیمی از داستان اشاره شده که در قسمت دوم داستان کامل خواهد شد. در سری دوم همین فیلم نیز دنیس ویلوو هدایت را برعهده دارد. دنیس ویلوو تاکید کرد  که در سریال  تل‌ماسه: انجمن خواهری (Dune: The Sisterhood) دنباله تل‌ماسه1و2  که هیچ نقشی نخواهد داشت. فیلم تل ماسه 2 قرار است در تاریخ 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) برروی پرده‌ی نقره ای اکران می‌شود.

دنیس ویلوو از احتمال ساخت سری سوم «تل ماسه» گفت اما با این حال چیزی مشخص نیست، او گفت در صورتی که سری دوم موفقیت آمیز باید احتمال ساخت سری سوم نیز می‌رود. در صورت ساخت سری سوم از رمان دیگری به نام Dune Messiah  خواهد بود.

سریال پیش درآمدی از فیلم Dune

این سریال قرار است بر روی بن جسریت متمرکز باشد در رمان های نوشته شده بن جسریت به عنوان یک زن که دارای توانایی های فوق بشری و و از قدرت و نفوذ فراوان برخوردار است. آن ها در تلاش برای بدنیا آوردن یک پسر و از آن طرف حاصل ازدواج جسیکا از دوک لتو آتریدس دختری باشد تا با وارثی از خاندان هارکونن ازدواج کند. تا بتوانند از این طریق براین خاندان قدرتمند تسلط یابند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت سریال پیش درآمدی از فیلم Dune چیست؟ درقسمت نظرات بنویسید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر