;
coinex

بازیگران سریال راز بقا ؛ بیوگرافی و تصاویر

راز بقا، نام نخستین مجموعه‌ی سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی است. برای آشنایی با داستان و بازیگران سریال راز بقا در این نوشتار تکراتو همراه ما باشید.

راز بقا جدیدترین ساخته‌ی سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر محبوب و مشهور است. این کار او هم مانند بسیاری از سریال‌های که آقاخانی کارگردانی آن را به عهده داشته است در ژانر درام کمدی است.

سریال راز بقا سعید آقاخانی که دو قسمت آن در روز دوشنبه 1 فروردین ماه سال 1401 به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش شده، مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

بازیگران سریال راز بقا

سعید آقاخانی پس از موفقیت در مجموعه‌ی نون خ و لغو شدن ساخت سریال شاخ آفریقا، با راز بقا وارد شبکه نمایش خانگی شد. سریال راز بقا یکی از بهترین برنامه های نوروزی 1401 شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

شخصیت اصلی مجموعه راز بقا جوانی به نام رحیم که نقشش را بهرام افشاری ایفا می‌کند. سعید آقاخانی در این سریال نقش یک روحانی را دارد که با پدر رحیم دوست بوده و حالا بعد از فوت او سعی دارد هوای پسرش را داشته باشد. رحیم یک بردار دارد که نقش او را هم حسن معجونی بازی می کند.

قسمت اول و دوم این سریال خوش ساخت در یک روز منتشر شد. هنوز در مورد فصل دوم این سریال کمدی خبری منتشر نشده است. ما در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال راز بقا می‌پردازیم. شما می‌توانید عکس های بازیگران سریال راز بقا را هم در این نوشتار مشاهد کنید.

بهرام افشاری

بازیگران سریال راز بقا
بیوگرافی بازیگران سریال راز بقا

بهرام افشاری زاده‌ی ۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۶ در همدان است. افشاری اولین بار با سریال پایتخت ۲ در قاب تلویزیون دیده شد. او در این مجموعه به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ نقشش پررنگ‌تر شد.

وی برنده تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ برای بازی در مجموعه تلویزیونی پایتخت 5 شد. افشاری در فیلم های سینمایی صحنه زنی، لانتوری، کارگر ساده نیازمندیم، عصبانی نیستم، رحمان ۱۴۰۰، سریال های نمایش خانگی دل، میدان سرخ و مجموعه های تلویزیونی علی البدل، شرایط خاص نقش‌آفرینی کرده است.

نیما شعبان‌نژاد

بازیگران سریال راز بقا

نیما شعبان‌نژاد در 21 اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ در شهر کلن آلمان در خانواده‌ای ایرانی به دنیا آمد. ۳ سال و نیم داشت که به همراه خانواده در ایران ساکن شدند . مادرشان نقاش و پدربزرگ نیما شعا‌ن‌نژاد محمد پناهنده از عکاسان نام آشنای ایران هستند.

او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی تئاتر بوده و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، فعالیت خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌ است.وی در مجموعه خندوانه در شخصیت‌های مختلفی به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

نیما شعبان‌نژاد توسط محمد زیکساری که نقش استاد کهنمویی را در خندوانه بازی می‌کرد به خندوانه آمد و بازی حرفه‌ای خود در این برنامه به شهرت رسید.

محمد حسن معجونی

بازیگران سریال راز بقا
عکس های بازیگران سریال راز بقا

محمد حسن معجونی متولد ۲۸ دی ماه سال ۱۳۴۷ است. او در سال ۱۳۸۶با ایفای نقش در فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی وارد سینما شد. معجونی در اسفندماه ۱۳۹۸ با هدیه‌السادات حسینی‌نژاد که او هم دانش ‌آموخته‌ی کارگردانی و بازیگری بوده، ازدواج کرد.

معجونی در سال ۱۳۸۸ با بازی در مجموعه تلویزیونی مسافران به کارگردانی رامبد جوان به شهرت رسید. وی در شمعدونی (۱۳۹۴) به کارگردانی سروش صحت هم به ایفای نقش کرده‌ است.

وی  در سال 1396 برای نقش ‌آفرینی در فیلم خوک به کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد.

سعید آقاخانی

بازیگران سریال راز بقا

 

سعید آقاخانی در چهارم اسفند ماه 1350 در بیجار به دنیا آمد. آقاخانی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه تهران است. او یکی از بازیگران و کارگردانان محبوب و مشهور طنز کشورمان است.

وی کارش را در سال 1371 با ایفای نقش در سریال محکمه عدالت آغاز کرد. او در جشنواره‌ی فیلم فجر سال 1393 برای بازی در فیلم خداحافظی طولانی برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

او سال 1374 با بازی در ساعت خوش و همکاری با مهران مدیری مشهور شد. سعید آقاخانی نقش نورالدین خانزاده را در نون خ به بهترین شکل ممکن ایفا کرد و با این نقش به اوج شهرت خود رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال یاغی

هدیه بازوند

بازیگران سریال راز بقا
زندگینامه بازیگران سریال راز بقا

هدیه بازوند در27 مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در بندرعباس به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی معماری بوده و کار بازیگری را از سال 1397 با سریال هشتگ خاله سوسکه آغاز کرد.

بازوند نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت به کارگردانی سیروس الوند داشت. او با بازی در نقش روژان دختر نورالدین در نون خ به شهرت رسید.

کاظم نوربخش

بازیگران سریال راز بقا

در ادامه بیوگرافی بازیگران مجموعه راز بقا می‌رسیم به کاظم نوربخش، او در یکم مهر ماه  ۱۳۵۵ در بیجار متولد شد. او دیپلم علوم انسانی دارد و کارش را از 12 سالگی با تئاتر مدرسه آغاز کرد و پس از حضور و درخشش در جشنواره‌های استانی و در ادامه فعالیت هنری خود با بازی در سریال نون خ در نقش سلمان به شهرت و محبوبیت رسید.

او در ۲۷ سالگی ازدواج کرد و دو دختر بنام نازنین‌‌زهرا و نازنین‌زینب دارد. کاظم نوربخش، از سال ۱۳۸۴ کارگردانی را به صورت مشترک با رضا حیدری برای نمایش یک شهر و یک صحبت آغاز کرد و حالا دبیر انجمن نمایش کوهستان بیجار است.

سیروس میمنت

بازیگران سریال راز بقا

سیروس میمنت رنجبر بیست‌وسوم  آذر ماه ۱۳۳۹ در کرمانشاه به دنیا آمد. او کارش را در سال 1375 با فیلم معجزه خنده شروع کرد و پس از آن در سریال‌های تلویزیونی همچون خانه‌به‌دوش و سه‌دونگ سه‌دونگ به ایفای نقش پرداخت.

میمنت که سال‌ها بازیگر و فیلمنامه‌نویس بوده با بازی در در نقش کیوان در سریال نون خ به شهرت رسید.

صبا ایزدپناه

بازیگران سریال راز بقا

صبا ایزدپناه در چهارم دی ماه سال 1369 در تهران به دنیا آمد. دانش‌آموخته‌ی مقطع فوق لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر است. او کارش را به طور جدی از تئاتر آغاز کرد و با بازی در سریال نون خ در نقش یکی از دختران نورالدین خانزاده به شهرت رسید.

ایزدپناه در هنر نقاشی هم مهارت خاص خود را دارد.  وی برای نمایش کارخانگی از بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاه ایران تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول را دریافت کرد.

صبا ایزدپناه علاوه بر تجربه کارگردانی در دبیرستان سمپاد فرزانگان، وابسته به سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نیز تئاتر تدریس می‌کند.

علیرضا زمانی نسب

بازیگران سریال راز بقا

علیرضا زمانی نسب، متولد 1 فرودین ماه سال 1357 در تهران است. وی حرفه‌ی بازیگری را از سال 1384، با ایفای نقش در فیلم سینمایی رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده آغاز کرد و با بازی در سریال گیسو به شهرت رسید.

او در سریال‌های تلویزیونی روز حسرت و پرده نشین، روح الله، رنگ شک و نفس گرم نیز حضور داشته است. زمانی نسب در تئاتر هم فعالیت دارد. از آثار تئاتر او می‌توان نمایش‌های خرمشهر11، اولیور توئیست، راپورتهای شبانه مصدق نام برد.

مریم ماهور

بازیگران سریال راز بقا

در ادامه زندگینامه بازیگران سریال راز بقا می‌رسیم به بازیگر جوان و تازه‌کار این مجموعه، که مریم ماهور است. وی در 30 آبان ماه سال 1377 در تهران، به دنیا آمد. او دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران در دانشگاه تهران است.

جالب است بدانید فامیل اصلی او مریم محمدی بوده، با همین نام خانوادگی در برنامه حالا خورشید در کنار رضا رشیدپور هنرمند شناخته شده به اجرا پرداخته است. مریم ماهور در رشته کیک بکس، فوتبال و شنا نیز فعالیت می‌کند.

علاوه بر بازیگرانی که به معرفی آن‌ها پرداختیم، فریبا جدیکار، نجلا نظریان، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، ریحانه حسینی، علی اخوان، آوین نقویان و جعفر دهقان نیز هنرمندانی هستند که در این سریال پر بازیگر، به ایفای نقش پزداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال جزیره

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

داستان سریال راز بقا سعید آقاخانی

داستان راز بقا در یک جمله کوتاه خلاصه شده و آن جمله این است که، بزرگ ترین کشف بشریت در راه است!

بازیگران سریال راز بقا

سریال راز بقا در روز دوشنبه 1 فروردین ماه سال 1401به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود.

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده است که این سریال چند قسمتی خواهد بود؟ با توجه به اعلام سازندگان سریال کمدی راز بقااین مجموعه در 16 قسمت به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی، نویسندگی امیر وفایی و کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است.

تهیه کننده‌ی سریال راز بقا سید مصطفی احمدی، پیش از این در آثاری همچون سریال هیولا که از شبکه نمایش خانگی پخش شد و برنامه تلویزیونی دورهمی فصل چهارم و پنجم نیز به عنوان تهیه‌کننده حضور داشته است. نکته جالب در مورد سریال درام کمدی راز بقا سعید آقاخانی این است که احسان روزبهانی قهرمان بوکس نیز در این مجموعه حضور دارد.

مطالب زیر را در تکراتو از دست ندهید:

.

نظر شما در خصوص بازیگران سریال راز بقا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر