;
coinex

بازیگران سریال جزیره ؛ بیوگرافی و تصاویر [+داستان سریال]

سریال جزیره یکی از پر طرفدارترین سریال‌های نمایش خانگی است. از این رو در ادامه قصد داریم به معرفی بازیگران سریال جزیره بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

سریال جزیره با پخش اختصاصی فیلیمو ۱۲ هفته مهمان خانه‌های شما خواهد بود. دوازده قسمتی که قرار است با داستان معمایی و عاشقانه‌اش شما را همراهی کند. جزیره داستانی متفاوت دارد که هر لحظه به ابهام های آن افزوده می شود.

حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون در کنار چهره های ناآشنا و تازه دیگر خصوصیت این سریال است. این اثر تازه سیروس مقدم مخصوص کسانی است که به دنبال تماشای یک سریال معمایی ایرانی می گردند. در ادامه به تاریخ پخش سریال جزیره ، عکس‌ها و بیوگرافی بازیگران سریال جزیره و داستان سریال جزیره می‌پردازیم.

بازیگران سریال جزیره

بسیاری از بازیگران سریال جزیره حرفه‌ای و مشهور هستند؛ مانند محمدرضا فروتن، میترا حجار، هنگامه قاضیانی و غزل شاکری. در کنار این هنرمندان شناخته شده، بازیگرانی مانند شادی مختاری در نقش صحرا و امیر مقاره در نقش ارشد، برای نخستین بار در سریال جزیره بازیگری را تجربه کرده‌اند و توانسته‌اند بازی‌های قابل‌توجهی به نمایش گذارند. در ادامه بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال جزیره را به شما ارائه می‌دهیم. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین فیلم های 2022 و بهترین انیمیشن های 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان آشنا شوید.

هنگامه قاضیانی

بازیگران سریال جزیره

متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در مشهد ایران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سان فرانسیسکو (آمریکا) است.

قاضیانی در سن پایین ازدواج کرده است و اطلاعات زیادی در مورد آشنایی با همسرش وجود ندارد. او زمانی که ۱۹ ساله بوده است تنها فرزندش ( اشکان ) را به دنیا می‌آورد و پس از ۵ سال زمانی که پسرش ۵ ساله بوده طلاق می‌گیرد.

هنگامه قاضیانی فعالیتش در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در فیلم سینمایی سایه روشن شروع کرد. وی برای بازی در فیلم به‌همین سادگی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

قاضیانی از بازیگران سریال جزیره تاکنون در فیلم‌های بازنده، روایت‌های ناتمام، نیلوفر، اقلیما، به‌همین سادگی، طاووس‌های بی پر، بیداری، رویاها، سعادت آباد، برف روی شیروانی داغ، بشارت به شهروند هزاره سوم، با دیگران، پدر آن دیگری، هاری، برادرم خسرو، دلبری، آزادی مشروط، یک قناری یک کلاغ، به وقت خماری، سازهای ناکوک، بازنده و ساکن طبقه وسط بازی کرده است.

او در سریال‌های سرزمین کهن در تلویزیون و هم‌گناه از شبکه نمایش خانگی حضور داشته است، حضور در تیم بازیگران سریال جزیره اولین همکاری هنگامه قاضیانی با سیروس مقدم را رقم زده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

بهترین سریال های 2022

محمدرضا فروتن

بازیگران سریال جزیره

زاده‌ی دی‌ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است. فروتن فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با نقش‌آفرینی در فیلم هدف آغاز کرد. او برای بازی در فیلم به آهستگی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌المللی را در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. همچنین محمدرضا فروتن برای بازی در فیلم قرمز موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

محمدرضا فروتن تاکنون در فیلم‌های مرسدس، وقتی همه خواب بودند، به آهستگی، دوزن، اعتراض قرمز، متولد ماه مهر، زیر پوست شهر، شب یلدا، سربازهای جمعه، ملاقات با طوطی، بازنده، کنعان، شبانه روز روابط، می زاک، دعوت، چهل سالگی دیگری، متروپل، خنده‌های آتوسا، شیفت شب، دموکراسی تو روز روشن، پیمان دلتنگی‌های عاشقانه، طبقه هساث، سایه روشن، آااادت می‌کنیم، نقطه کور، سمفونی نهم، مرداد نگار، آقای سانسور حضور داشته است.

فروتن در سریال‌های سرزمین مادری، از یاد رفته، روزهای بیاد ماندنی، سرنخ، رالی ایرانی و همچنین مانکن ایفای نقش داشته و از بازیگران سریال جزیره بوده که سومین حضور او در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های 1400

حسام منظور

بازیگران سریال جزیره

متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران است. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان غربی سپری کرده‌ است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، او که فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ شروع کرده در بیش از ۴۰ نمایش به ایفای نقش پرداخته‌ است.

حسام منظور وقتی ۲۳ ساله بود بصورت جدی از نمایش خوان هشتم به کارگردانی محمد مسعود طیبی در کانون مفتح شروع کرد و کاندیدای دریافت بهترین بازیگر مرد سال ۱۳۸۸ برای نمایش مکبث به کارگردانی رضا ثروتی همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال ۱۳۹۵ برای نمایش اودیسه به کارگردانی آرش دادگر شده است.

حسام منظور بازیگر حرفه‌ای ایران که کارهای موفقی در سینما و تلویزیون داشته، وارد عرصه شبکه نمایش خانگی شده و جزو بازیگران سریال جزیره است، این سریال اولین همکاری او با سیروس مقدم به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تابستان 1400

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

میترا حجار

بازیگران سریال جزیره

متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در شهر مشهد است. وی یک خواهر به نام مریم و یک برادر به نام مجتبی داراست. میترا حجار تاکنون ازدواج نکرده است.

حجار در سال 1384 ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر کرد، او بعد از حضور سه ساله در عرصه فرهنگ و هنر خارج از کشور توانست در یک قسمت از سریال تلویزیونی آمریکایی به نام اسمیت بازی کند. همچنین وی در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است.

میترا حجار فعالیت حرفه‌ای خود در حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۷ شروع کرده و با کارگردانان بزرگی همچون احمدرضا درویش، مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی همکاری کرده است. بعد از سریال تلویزیونی پلیس جوان سیروس مقدم، بازی در سریال جزیره دومین همکاری میترا حجار با او است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های طنز ایرانی

غزل شاکری

بازیگران سریال جزیره

متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۷ در تهران است. وی فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی طراحی صنعتی بوده و در حال حاضر مشغول انجام طراحی صحنه، طراحی داخلی، آواز و موسیقی و البته گاهی اوقات بازیگری است.

او دختر فرشته طائرپور تهیه کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلم نامه نویس است. که در مرداد 1400 بر اثر بیماری کرونا و عوارض ناشی از آن فوت کرد. غزل شاکری در سن ۱۰ سالگی نقش گلنار را در فیلمی با همین نام بازی کرد، این ایفای نقش استعداد و توانمندی شاکری را به نمایش گذاشت و شروعی برای شهرت او در حرفه بازیگری شد. وی در عرصه سینما و تئاتر فعالیت دارد.

شاکری از بازیگران سریال جزیره در فیلم‌های ماهی، آینه‌های روبرو، وقتی همه خواب بودند، خاله قورباغه، آبان، سارا و آیدا، سازهای ناکوک بازی کرده و در سریال های بانوی عمارت و شهرزاد ایفای نقش داشته است.

غزل شاکری با بازی در سریال شهرزاد نیز بسیار خوش درخشید. حضور در کنار بازیگران مجموعه جزیره اولین همکاری غزل شاکری با سیروس مقدم را رقم زده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

بهترین سریال های 2021

امیر مقاره

بازیگران سریال جزیره

زاده‌ی 3 دی 1374 در تهران، خواننده ماکان بند و بازیگر است. او کارهایش برای اولین بار از سایت های بدون مجوز مثل رادیو جوان شروع شد اما سبب ممنوع الکاری وی نشد.

امیر مقاره علاوه بر بازیگری و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف همکاری می کند. او می‌گوید پس از شنیدن صدای «محسن چاوشی» تصمیم گرفتم خواننده شوم چون حس خواندن ایشان به روحیه و زندگی من بسیار نزدیک بود.

خواننده محبوب پاپ که طرفداران زیادی در دنیای موسیقی پیدا کرده از بازیگران مجموعه جزیره است، او حالا قدم در مسیر بازیگری گذاشته تا ببیند در این عرصه هم می‌تواند طرفداران خود را راضی کند و به جمع خواننده-بازیگران سینما بپیوندد یا خیر.

البته مقاره در اولین قسمت جزیره بازی قابل قبولی ارائه داده و به خوبی از پس نمایش نقش یک جوان مرموز، باابهت و ظاهرا مغرور اما اهل مطالعه و دقیق برآمده است. بعد از دیدن بازی او در اولین قسمت سریال جزیره، می‌توان به تولد یک چهره تازه در دنیای بازیگری امیدوار بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

شادی مختاری

بازیگران سریال جزیره

۱۹ فروردین سال ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمده و مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد. مختاری از جمله بازیگران نوظهور در سینما و تلویزیون ایران است. او بعد از سه سال گذراندن دوره‌های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال «سایه بان» وارد عرصه بازیگری شد.

حضور در کنار بازیگران مجموعه جزیره نخستین تجربه بازیگری شادی مختاری در نمایش خانگی است؛ او در این سریال نقش صحرا، عاشق سابق ارشد را بازی می‌کند. وی بازیگری را از کلاس‌های آزاد بازیگری شروع کرده و به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بهترین سریال های مارول 2021

کاظم سیاحی

بازیگران سریال جزیره

متولد ۱۳۵۷ در محلات صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر است. او مدرک بازیگری خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران دریافت کرده است.  سیاحی صداپیشه شخصیت جیگر در مجموعه کلاه قرمزی است. او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌است. حضور سیاحی در سریال جزیره اولین همکاری‌اش با سیروس مقدم است.

او در سریال نمایش خانگی کرگدن در نقش مارک بازی کرد، البته بیشتر مردم او را برای ایفای نقش در سریال‌ لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها (به کارگردانی سروش صحت) می‌شناسند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

بهترین سریال های تاریخی

امیر کاظمی

بازیگران سریال جزیره

متولد ۱۹ آبان ۱۳۶۹ است. از نقش‌های قابل توجهش می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی شمعدونی ۱۳۹۴، لیسانسه‌ها ۱۳۹۵–۱۳۹۶و همچنین فوق لیسانسه‌ها اشاره کرد که برای بازی در همین مجموعه نامزد دریافت جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی سال از جشن حافظ شد.

او بازیگری را در نوجوانی با سریال کتاب‌فروشی هدهد به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و در ۱۸ سالگی یکی از نقش‌های اصلی سریال همه بچه‌های من، را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های خارجی

حمیدرضا پگاه

بازیگران سریال جزیره

متولد ۱۱ دی ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او سه خواهر و یک برادر دارد و فرزند دوم خانواده است. وی با نغمه نادری کارگردان تئاتر ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام حناست. تحصیلات او لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

پگاه فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. شهرت حمیدرضا پگاه سال 1385 با بازی در سریال «آخرین گناه» شروع شد. پگاه نیز از بازیگران مجموعه جزیره است.

او در تلویزیون با بازی در مجموعه‌های تفنگ سرپر (در نقش غیبیش) و خانه امن(در نقش کمال شریف ) و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های ومپایری جهان

تاریخ پخش سریال جزیره

داستان سریال جزیره روی موضوع متفاوتی تمرکز کرده که دنبال کردن آن برای بیننده جذاب است. سیروس مقدم که قبل از این سریال‌های پرمخاطبی در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته، سلیقه طیف گسترده‌ای از مخاطبان ایرانی را به خوبی می‌شناسد.

بازیگران سریال جزیره

ساخت این سریال اولین بار در دی ماه ۱۳۹۹ اعلام شد. فیلم برداری اصلی این مجموعه از اردیبهشت ۱۴۰۰ در جزیرهٔ کیش آغاز شد و تا تیرماه در جزیره کیش ادامه پیدا کرد. در پی موفقیت جزیره، ساخت فصل دوم این سریال اعلام شده ‌است.

پخش مجموعه جزیره از ۲ آبان ۱۴۰۰ از طریق سرویس فیلیمو شروع شده‌ است. و هر هفته در یکشنبه‌ها، ساعت 8 صبح قسمت جدید آن منتشر می‌شود. تا کنون 10 قسمت از مجموعه جزیره پخش شده است.

داستان سریال جزیره

مجموعه ‌جزیره سریالی در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی به شمار می آید و می‌توان خلاصه داستان آن را اینطور عنوان کرد: «جزیره مکان و جای خاصی نیست، دست مایه‌ای است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند و بهانه کشمکش بین آدم‌هایی است که سرنوشت خود را در آن جست‌وجو می‌کنند؛ آن‌ها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می‌زنند.

سریال جزیره مجموعه‌ای که کم و کاستی هایی و نقاط قوتی داراست، این مجموعه روایتی بی تکلف و سرراست بوده به همراه فیلمبرداری در مناظر و جاهای دیدنی جزیره کیش که برای اغلب مخاطبان جذابیت خاصی دارد.

مقدم در این سریال از چهره‌های شناخته ‌شده‌ای استفاده کرده و سریال جزیره کاراکترهای متنوعی دارد. هر کدام از کاراکترها جزیره داستان‌های ویژه‌ای دارند و کنجکاوی بیننده برای پیدا کردن جواب معمای هر کدام، کششی برای دنبال کردن این سریال ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

بهترین سریال های ترکی 2021

بیوگرافی کارگردان سریال جزیره

سیروس مقدم کارگردان، فیلم‌ نامه‌ نویس تلویزیون و سینما متولد ۱ فروردین ۱۳۳۳، در بیمارستان شرکت نفت آبادان است. او فارغ‌التحصیل دبیرستان امیرکبیر آبادان و دانشکده هنر‌های زیبا در رشته نقاشی است.

بازیگران سریال جزیره

مقدم ساخت سریال‌ های «به سوی افتخار» و «روز‌های زندگی» در سال 13۷۷ در کارنامه دارد، تا اینکه سال ۱۳۸۰ با سریال بی نظیر پلیس جوان، توانست خود را به عنوان یک کارگردان صاحب سبک معرفی کند. وی در سال ۸۴ سریال تماشایی ریحانه را ساخته بود و یکسال بعد با سریال نرگس که در طی آن پوپک گلدره درگذشت در میان مخاطبان ایرانی به شهرت شد.

سیروس مقدم در سال ۱۳۹۰ با ساخت سریال پایتخت با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد. مقدم در طی این سریال بازیگرانی، چون محسن تنابنده، هدایت هاشمی و احمد مهران فر را به تلویزیون معرفی کرده بود. همچنین وی با ساخت سریال‌های اغما در سال ۸۶، پیامک از دیار باقی، رستگاران، زیر هشت به کارگردان بی‌همتا تلویزیون در ساخت سریال‌های پرمخاطب تبدیل شده است.

از تفریحات این کارگردان، کتاب خواندن، خوشگذرانی با پسرش و مسافرت را می‌‌توان نام برد. سیروس مقدم سال‌ های گذشته با الهام غفوری تهیه‌کننده سینما و تلویزیون ایرانی ازدواج کرده است که ثمره این زندگی یک پسر بنام سهیل و دو دختر بنام‌ های آناهید و آزاده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازیگران سریال جزیره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر