coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نخستین واکنش منتقدان به فیلم Morbius را بخوانید؛ فیلمی کسل‌کننده با داستانی بد

نخستین واکنش منتقدان به فیلم Morbius منتشر شد. منتقدان با پیش‌نمایش ابتدایی فیلم موربیوس نظرات مختلفی را ارائه کردند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

اولین واکنش ها درباره موربیوس منتشر شده که نظر کلی منتقدان نسبت به این فیلم کسل کننده و بهم ریخته است. اینطور که بنظر می‌رسد این فیلم در پیشنمایش اولیه‌ای که داشته نتواسنته نظر مثبت منتقدان را جذب کند. منتقدان نظرات چندان جالبی را ارائه نکردند با این حال باید دید که در ادامه آیا این فیلم در زمان اکرانش می‌تواند بینندگان را شگفت زده کند یا اینکه فیلم بر طبق نظرات منتقدان کسل کننده است.

نخستین واکنش منتقدان به فیلم Morbius را بخوانید؛ فیلمی کسل‌کننده با داستانی بد 

فیلم موربویس (Morbius) جزء جدیدترین کارهای سینمایی سونی بحساب می‌آید. این دنیای سینمایی بر محوریت شخصیت هایی مرتبط با مرد عنکبوتی شکل گرفته است. فیلم موربیوس براساس نظرات بینندگان برباد انتقاد گرفته شده است. بسیاری داستان فیلم را مبهم و گیج کننده توصیف کرده‌اند. برخی از منتقدان نقش آفرینی مت اسمیت (Matt Smith) و جرد لتو (Jared Leto) را مورد تحسین قرار دادند. برخی از افراد نیز جنبه‌ ترسناک فیلم را مورد استقبال قرار دادند.

نخستین واکنش منتقدان به فیلم Morbius

در ادامه نظرات منتقدان مختلف را خواهیم دید:

کامرون هاو:

براساس انتظار من فیلم موربیوس اثری بهم ریخته و کسب کننده بود. مشکل بیشتر از تدوین فیلم بوده است. با این حال مشخص نیست سونی چه برنامه ای دارد ولی صحنه های پس از تیتراژ نیز مضحک هستند.

رن گیکنس:

 در این فیلم مت اسمیت یک نقش آفرنی کامل و درخشان داشته است. صحنه های اکشن فیلم نیز جالب توجه است. نکات منفی این فیلم سیر داستانی آن است بسیار بهم ریخته و دارای تدوینی گیج کننده است.

نیکولا آستین:

به نظر فیلم موربیوس بدلیل داستان بد و جلوه های ویژه مضحک نتوانسته توجه مرا جلب کند. تصاویر بعد از صحنه تیتراژ نیز آینده دنیای سینمای سونی را بسیار گیج کننده جلوه می‌دهد. در این فیلم مت اسمیت نقش آفرینی درخشانی داشته است.

Escape Film Club:

سونی با استفاده از چهره‌های مشهور در فیلم موربیوس میخواسته تا توجه بیشتری را به فیلم جلب کند اما مهمترین مسئله توجه به پایه‌ داستان بوده است که سونی نتوانسته آن را بخوبی هدایت کند.

ساب استلی:

براساس انتظار من فیلم موربیوس یک اثر بد است. جلوه های ویژه گیج کننده و خط داستانی مبهم از جمله بیشترین مشکلات این اثر است. بدترین بخش آن صححنه های پس از تیتراژ است سونی با این کار  توانسته در فیلم بد درست کردن به درجه ای از مهارت برسد.

مت هریس:

بنظر من جرد لتو توانسته در این فیلم بسیار موفق ظاهر شود. جنبه های ترسناک فیلم نیز نیز جالب توجه است. تنها نقاط مثبت فیلم بازیگران و جنبه های ترسناک آن هستند.

جی جی:

 فیلم موربیوس یک داستان ترسناک بینظیر را به نمایش می‌گذارد. جرد لتو در ایفای نقش به عنوان انسانی در پوست هیولای قدرتمند بسیار عالی عمل کرده است. این موارد در کنار صحنه های اشکت و یک فیلم عالی را رقم زده است.

نخستین واکنش منتقدان به فیلم Morbius

جالب است بدانید نخستین واکنش منتقدان به فیلم Morbius مربوط به پیش نمایش های ابتدایی از این فیلم بوده است. فیلم موربیوس در تاریخ 1 آوریل 2022 ( 12 فروردین 1401) برروی پرده نقره‌ای اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین واکنش منتقدان به فیلم Morbius چیست؟ با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر