coinex
راهنمای خرید تکراتو

جانشین اسکوچیچ در تیم ملی چه کسی خواهد بود؟

جانشین اسکوچیچ در تیم ملی چه کسی خواهد بود؟ با ما در بخش ورزشی تکراتو همراه باشید تا جانشینان احتمالی دراگان اسکوچیچ را برایتان شرح دهیم.

در حالیکه تنها 24 ساعت از شکست خارج از خانه تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی می گذرد، احمدرضا براتی یکی از اعضای موثر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نام علی دایی را به عنوان فرد منتخب خود برای هدایت تیم ملی در اکانت توییتری‌اش اعلام کرد.

براتی درباره دایی نوشته است: علی دایی سرمایه ملی و شخصیت بین المللی ارزشمندی است که استحقاق هدایت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در قطر را دارد. فرصت زیادی نداریم.

جانشین اسکوچیچ در تیم ملی

با این جهت گیری مستقیم به نظر می رسد باید کار دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی را با وجود صعود به جام جهانی تمام شده ارزیابی کرد، چرا که براتی در توییت های پیشین نیز اغلب چیزهایی نوشته که به واقعیت تبدیل شده است.

استنباط این دو عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این است که تیم ملی ایران با مربی گرانقیمت خارجی هم قادر به صعود از گروه خودش درجام جهانی نبوده و نهایتا ۳ بازی انجام خواهد داد!

جانشین اسکوچیچ در تیم ملی

بنابراین دو عضو هیئت مدیره معتقدند در این سه بازی ایران درجام جهانی قطر چه بهتر که علی دایی نماد فوتبال کشورمان در دنیا روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرمربی بنشیند. البته باید دید این دو عضو هیئت رئیسه موفق می‌شوند سایر همکاران خود را نیز راضی به این کار کنند یا اینکه…؟

آیا علی دایی جایگزین میشود؟

همانطور که گفتیم احمدرضا براتی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در توییتی نوشت:

علی دایی سرمایه ملی و شخصیت بین‌المللی ارزشمندی است که استحقاق هدایت تیم ملی در قطر را دارد. امروز برخی از رسانه‌ها گمانه‌زنی کردند که ممکن است بازی با لبنان آخرین بازی اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران باشد.

جانشین اسکوچیچ در تیم ملی

 

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره جانشین اسکوچیچ در تیم ملی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر