coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آغاز فیلمبرداری Mission Impossible 8 ؛ تاریخ اکران چه زمانی است؟

فیلمبرداری Mission Impossible 8 ماموریت غیرممکن 8 آغاز شد، این در حالیست که قسمت هفتم آن بخاطر مسائل و مشکلات مختلف هنوز به مرحله اکران نرسیده است.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری هشتمین عنوان از فیلم Mission: Impossible (ماموریت غیرممکن) آغاز شده است.  هالیوود ریپورتر خبر داده است با وجود آغاز فیلمبرداری سری هشتم این فیلم پرطرفدار اکران سری هفتم آن هنوز آغاز نشده است.

آغاز فیلمبرداری Mission Impossible 8 ؛ تاریخ اکران چه زمانی است؟

براساس آخرین اخبار فیلم ماموریت غیرممکن 7 بودجه 290 میلیون دلاری داشته که به خودی خود بالاترین میزان برای این سری این فیلم محسوب می‌شود. تام کروز ظاهرا در جلسه ای که با مدیر عامل پارامونت داشته توانسته وی را برای دریافت بودجه بیشتر متقاعد کند. ظاهرا تام کروز دلایلی که برای این مسئله مطرح کرده تورم و افزایش هزینه ها بوده است.

تام کروز به عنوان یکی از تهیه کنندگان این فیلم محسوب می‌شود او با پارامونت درباره اکران آنلاین ماموریت غیرممکن 7 در سرویس نوپای پارامونت پلاس به مشکل خورده است او حل این مسئله را به وکیلش سپرده است. رای نهایی به زمان کامل شدن فیلمبرداری موکول شده است.

قرار بود ماموریت غیرممکن 7 در ایتالیا اکران رسمی شود که بعد از شیوع گسترده پاندمی دچار تاخیر طولانی شد. تام کروز و کریستوفر مک کوری کارگردان فیلم به این ویروس مبتلا شدند که ظاهرا مدتی را در بیمارستان لندن بستری شد.

در ادامه پوستر فیلم را مشاهده می‌کنید:

Mission Impossible 8

 

اولین سری فیلم ماموریت غیرممکن در سال 1996 ساخته برایان دی پالما با حضور تام کروز آغاز شد. کروز در نقش «ایتن هانت» جاسوس و نقش اول فیلم  که تاکنون در شش سری از این فیلم حضور پیدا کرده است. همچنین کروز از همان ابتدا به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم بوده است.  درست در زمانی که قسمت سوم اکران شد توانست رقم فروش 400 میلیون دلار را ثبت کند. در فیلم چهارم در سال 2011 در زمان اکران فروش 700 میلیون دلاری را تجربه کرد. در سری بعدی این فیلم توانست رقم فروشش را به 800 میلیون دلار برساند.

تاریخ اکران رسمی فیلم های هفتم و هشتم به ترتیب در 14 جولای 2023 (۲۳ تیر ۱۴۰۲) و ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) است. 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ اکران Mission Impossible 8 و Mission Impossible 7 چیست؟ با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر