;
coinex

قرارداد 20 میلیون دلاری لیونل مسی با یک پلتفرم ارز دیجیتال

یک منبع نزدیک به این قرارداد روز سه شنبه گفت، لیونل مسی قراردادی به ارزش بیش از 20 میلیون دلار برای تبلیغ شرکت دیجیتالی فن توکن Socios امضا کرده است

مسی پس از تام بردی، مدافع NFL و لبرون جیمز، ستاره NBA، به جدیدترین شخصیت ورزشی جهانی تبدیل شد که وارد دنیای کریپتو شد و این معامله بخشی از موج رو به رشد روابط بین شرکت‌های ارز دیجیتال و فوتبال است.

Socios در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسی مهاجم پاری سن ژرمن و آرژانتین، که در ماه آگوست از بارسلونا نقل مکان کرد و قسمتی از این انتقال با پرداخت ارز دیجیتال همراه بود، در ماه نوامبر که منتهی به جام جهانی قطر است، در یک کمپین تبلیغاتی برای Socios شرکت خواهد کرد.

لیونل مسی به دنبال راه بردی و جیمز

این منبع گفت که قرارداد برای مسی شامل پرداخت های رمزنگاری نمی شود و یک قرارداد سه ساله است.

Socios برای بیش از 130 سازمان ورزشی از جمله تعدادی از باشگاه های برتر فوتبال مانند PSG، بارسلونا، یوونتوس و منچسترسیتی قراردادهایی از جمله ایجاد توکن امضا کرده است. توکن‌ فن‌ها نوعی ارز دیجیتال هستند که به دارندگان این امکان را می‌دهند تا به تصمیمات جزئی مربوط به باشگاه خود رأی دهند.

مسی در بیانه‌ای ابراز داشت که طرفداران حق آن را دارند که حمایتشان به رسمیت شناخته شود و بر روی باشگاهی که حمایت میکنند تاثیرگذار باشند.

مطالب مرتبط:

Socios.com برای بهبود تجربه طرفداران وجود دارد تا طرفداران را قادر سازد بیشتر باشند. من مفتخرم که به ماموریت Socios.com برای ایجاد آینده‌ای مرتبط‌تر و با ارزش‌تر برای طرفداران در سراسر جهان می‌پیوندم.

این توکن‌ها به‌طور فزاینده‌ای توسط باشگاه‌ها به‌عنوان منبع درآمد جدید در نظر گرفته می‌شوند، اما توسط برخی از گروه‌های هوادار مورد انتقاد قرار گرفته‌اند که معرفی آن‌ها را مشارکت سطحی می‌دانند که به هزینه‌های رو به رشد دنبال کردن تیم‌هایشان می‌افزاید.

تام بردی سال گذشته سهامی نامشخص در پلتفرم مبادلات ارز دیجیتال FTX Trading Ltd گرفت و سفیر این شرکت شد.

لیونل مسی

در ژانویه، لبرون جیمز شراکت چند ساله خود را با Crypto.com اعلام کرد، شرکتی که اخیراً قرارداد حمایت مالی با فدراسیون جهانی فوتبال فیفا امضا کرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: Rueters

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر