;
coinex

انیمه جدید خالق اتک آن تایتان معرفی شد [+تماشای تریلر]

انیمه جدید خالق اتک آن تایتان معرفی شد، این انیمیشن در دنیای خون آشام‌ها می‌گذرد. برای دیدن تریلر در ادامه با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار، انیمه جدید ویت استودیو خالق اتک آن تایتان در دنیایی پر از خون آشام میگذرد. اولین تریلر این انیمه اخیرا در کنفرانس AnimeJapan ژاپن نمایش داده شده و قرار است این انیمه در تاریخ 16 مه از نتفلیکس پخش شود.

انیمه جدید خالق اتک آن تایتان معرفی شد

داستان Vampire in the Garden درست در زمانی است که خون آشام‌‌‌ها بر دنیای انسان ها مسلط شدند و جمعیت کمی از انسان ها توانستند جان سالم به درببرند که آن ها نیز در رداخل شهر زندگی می‌کنند و با دیواری از جنس نور در برار خون‌آشام ها مقاومت کرده اند. دختری به نام «مومو» رویای زندگی در صلح و آرامش را دارد. «فاین» ملکه خون آشام‌‌ها زملنی عاشق انسان ها بوده است. در یک مواجهه ناگهانی و تصادفی با مومو دوباره عشق به انسان در آن جوانه می‌زند اما همه چیز به این آسانی پیش نخواهد رفت.

وظیفه کارگردانی این انیمه بر عهده ریوتارو میکاهارا که سابقه‌ی کار روی انیمه های HalThe Empire of Corpses  را در کارنامه خود دارد. همچنین هیروکی تاناکا به عنوا دستیار کارگردان سابقه کار برروی انیمه‌های  Claymore, Hellsing Ultimate را دارد. تتسوویا نیشو با سابقه کار برروی انیمه Boruto -Naruto the Movie-, The Sky Crawlers وظیفه طرای کاراکتر این انیمه را برعهده دارد. 

ویت استودیو سازنده انیمه های مانند Vinland Saga، سه فصل از حمله به تایتان و Ranking of Kings از جمله انیمه های پرطرفدار نیز بودند. در حال حاضر نتفلیکس اعلام کرده که فصل اول انیمه Vampire in the Garden در تاریخ 16 مه ( 26 اردیبهشت) به صورت کامل انتشار می‌یابد. در حال حاضر هنوز مشخص نیست این فصل شامل چند قسمت است یا اینکه این انیمه فق در کی فصل خواهد بود، باید دید درآینده چه خبرهای جدیدی منتشر می‌شود.

در ادامه شاهد تریلر جدیدی از این انیمه خواهیم بود:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انیمه جدید خالق اتک آن تایتان چیست؟ درقسمت نظرات بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر