coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی 12 اولترا به نسل جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود

اخیرا جزییاتی از مشخصات شیائومی 12 اولترا منتشر شده که هیجان طرفداران برای راه‌اندازی این گوشی را بیشتر می‌کند. شیائومی گوشی پرچمدار خود را به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز خواهد کرد؛ اما مشخصات رده‌بالای این گوشی فقط به تراشه جدید خلاصه نمی‌شود.

افشاگر معروف، Shadow_Leaks، اخیرا برخی از مشخصات شیائومی 12 اولترا را منتشر کرده که روی کاغذ، عالی به نظر می‌رسند. این گوشی به‌زودی در بازار بهترین گوشی‌های 2022 کار خود را آغاز می‌کند.

مشخصات شیائومی 12 اولترا

Shadow Leaks مدعی شده که این گوشی به نمایشگر 6.73 اینچی مجهز خواهد شد که از رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. پنل این نمایشگر احتمالا از نوع LTPO 2.0 است. مجهز شدن به این پنل نشان می‌دهد که Xiaomi 12 Ultra از نرخ نوسازی متغیر و تطبیق‌پذیر برخوردار می‌شود.

شیائومی 12 اولترا به نسل جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود

پنل نمایشگر شیائومی 12 Ultra از نوع E5 کمپانی سامسونگ و 10 بیت است. این گوشی از یک باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که با تکنولوژی شارژ سریع 120 وات شارژ می‌شود.

در گزارش اخیر به ویژگی شارژ وایرلس اشاره نشده؛ اما این احتمال وجود دارد که 12 اولترا هم مثل شیائومی 12 پرو از ویژگی شارژ وایرلس 50 وات برخوردار شود.

گفته می‌شود پرچمدار 2022 شیائومی به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز شود. نسل جدید این تراشه توسط کمپانی TSMC و براساس تکنولوژی 4 نانومتری ساخته می‌شود که نسبت به نسل قبلی، قدرت بیشتری در کنترل دما و پردازش کلی دارد.

به‌تازگی پوستری از Xiaomi 12 Ultra منتشر شده که ماژول دوربین این گوشی را به همراه سه لنز دوربین نشان می‌دهد. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند به دوربین اصلی 50 مگاپیسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی و لنز 48 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو مجهز خواهد شد.

شیائومی 12 اولترا به نسل جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود

اما درباره مشخصات نرم‌افزاری شیائومی 12 Ultra هم باید گفت که اندروید 12 به همراه رابط MIUI 13 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شود. این گوشی احتمالا به چهار اسپیکر استریو مجهز خواهد شد که از تنظیمات Harman Kardon بهره می‌برند.

برخورداری از استاندارد IP68 هم نشان می‌دهد که شیائومی 12 اولترا در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

این تقریبا تما اطلاعاتی است که درباره مشخصات Xiaomi 12 Ultra می‌دانیم. این گوشی هوشمند، سومین پرچمدار شیائومی در سال 2022 است. گوشی‌های شیائومی 12 و 12 پرو در اوایل سال 2022 در چین راه‌اندازی شدند و پس از آن در اسفند ماه، به بازارهای جهانی آمدند.

گفته می‌شود که شیائومی 12 اولترا در اردیبهشت ماه آینده رسما کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات شیائومی 12 اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر