;
coinex

جهش وحشتناک 31 هزار درصدی توکن STEPN در یک ماه

توکن STEPN حرکت برای کسب درآمد بیش از 30هزار درصد در یک ماه و بیش از 300 درصد در هفت روز گذشته رشد کرده است، اما دلایل این رشد چیست

بازار کریپتو بارها و بارها ثابت کرده است که هرکسی که در زمان مناسب سرمایه‌گذاری کند، می‌تواند با سرمایه نسبتاً کمی میلیونر شود. به غیر از بیت کوین که از زمان شروع تجارت در جولای 2010 بیش از 5 میلیارد درصد ارزش افزایش یافته است، بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در عرض چند ماه معامله گران متوسط ​​را به میلیونر تبدیل کرده‌اند.

یکی از عواملی که حرکت رو به رشد دارایی های دیجیتال را منعکس می‌کند، افزایش هیجان حول یک روند است و تعداد زیادی از آنها در فضای ارزهای دیجیتال وجود دارد. در طول سال‌ها، این صنعت از یک روند به روند دیگر حرکت کرده است، از جمله ICO، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، memecoins، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و بازی برای کسب درآمد (P2E).

توکن STEPN رشد 31 هزار درصد رشد داشته‌ است

جالب اینجاست که هر مفهوم جدید معمولاً باعث ایجاد مجموعه جدیدی از میلیونرهای رمزنگاری می‌شود، که جدیدترین آنها توکن‌های حرکت برای کسب درآمد مانند توکن متاورس سبز (GMT) STEPN است.

توکن STEPN

STEPN (GMT) از زمان فروش توکن خود در بایننس لانچ‌پد در تاریخ 2 مارس، 31هزار درصد سود به دست آورده است. این بدان معناست که هرکسی که حداقل 1000 دلار توکن GMT در طول فروش عمومی دریافت کرده و کیف خود را نفروخته است، از 1 آوریل، زمانی که GMT با قیمت 3.11 دلار معامله شد، به 300 هزار دلار رسیده است.

STEPN یک برنامه کاربردی اجتماعی ارز دیجیتال است که بر روی شبکه Solana ساخته شده است. این پلتفرم خود را به عنوان یک «برنامه سبک زندگی وب 3» توصیف می کند که به کاربران برای حفظ یک سبک زندگی سالم از طریق پیاده‌روی یا دویدن پاداش می دهد.

Move-to-Earn هنوز یک مفهوم نسبتاً جدید است، اما شبیه به مدل play-to-earn است زیرا از عناصر Game-Fi، Social-Fi و NFT استفاده می‌کند. با این حال، پروژه‌های حرکت برای کسب درآمد به کاربران برای حفظ سبک زندگی سالم‌تر به جای صرفاً بازی، پاداش می‌دهند.

STEPN در ماه گذشته 100هزار کاربر فعال داشت

STEPN از زمان راه‌اندازی بتای عمومی خود در دسامبر 2021، رشد فوق‌العاده‌ای داشته است، به طوری که تعداد کاربران فعال روزانه در این پلتفرم از 1500 نفر در ژانویه به بیش از 100هزار در ماه مارس رسیده است. بسیاری از کاربران در حال پیوستن به برنامه STEPN هستند زیرا امیدوارند این برنامه به Axie Infinity مدل حرکت برای کسب درآمد تبدیل شود.

توکن STEPN

در ژانویه، این پروژه با فروش حدود 16 درصد از عرضه GMT به برخی از نام‌های بزرگ در صنعت، از جمله Alameda Research، Solana Ventures، و Folius Ventures، موفق به جمع‌آوری 5 میلیون دلار شد.

برای کسب جوایز، کاربران باید کفش‌های ورزشی NFT را از بازار درون‌برنامه‌ای بخرند یا اجاره کنند و شروع به پیاده‌روی، دویدن یا دویدن در فضای باز کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند با افزایش سطح یا تعمیر کفش‌های کتانی خود یا با ارتقای ویژگی‌های خود با سنگ‌های قیمتی، پتانسیل درآمد خود را افزایش دهند.

مطالب مرتبط:

کفش‌های کتانی که قابل تجزیه هستند، دارای چهار ویژگی (کارآمدی، شانس، راحتی و انعطاف‌پذیری) و پنج ویژگی (معمول، غیر معمول، کمیاب، حماسی و افسانه‌ای) هستند. این مجموعه همچنین دارای چهار نوع مختلف کفش ورزشی – واکر، jogger، runner و مربی است. قیمت هر کفش ورزشی بسته به نوع، کمیاب بودن یا سطح آن متفاوت است.

در همان مسیر Axie infinity در دنیای حرکت برای درآمد

STEPN از یک مدل توکن دوگانه مانند بسیاری از پلتفرم های بازی P2E مانند Axie Infinity محبوب استفاده می کند. این بدان معناست که اکوسیستم STEPN دارای دو توکن به نام‌های Green Satoshi Token (GST) و Green Metaverse Token (GMT) است.

GST نماد ابزار تامین نامحدود STEPN است، در حالی که GMT به عنوان یک توکن حاکمیتی با عرضه محدود 6 میلیارد واحد عمل می کند. اگرچه GST منبع بی نهایت دارد، STEPN از مکانیزم سوختگن برای کنترل عرضه در گردش استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، بازیکنان باید GST را بسوزانند تا کفش‌های ورزشی خود را تولید کنند، تعمیر کنند یا تقویت کنند. این پروژه همچنین دارای مکانیزم بازخرید سه ماهه و سوزاندن برای GMT ​​است.

توکن STEPN

برنامه STEPN به کاربران با GST و GMT پاداش می دهد، اما این به سطح کاربران و وضعیت مالکیت کفش های کتانی بستگی دارد. به عنوان مثال، کاربران جدید یا کاربرانی که کفش‌های کتانی اجاره می‌کنند فقط می‌توانند GST کسب کنند، در حالی که دارندگان کفش‌های کتانی که سطح بالاتری دارند می‌توانند GMT کسب کنند.

چرا GTM رشد عجیبی داشت

چند دلیل وجود دارد که GMT بیش از 30هزار درصد در یک ماه و بیش از 300 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است.

اولاً، مانند بسیاری دیگر از شیدایی‌های رمزنگاری در گذشته، مدل حرکت برای کسب درآمد به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ترند است و حتی ممکن است عملکرد بهتری از بازی برای کسب درآمد داشته باشد. این منجر به افزایش قابل توجه تعداد کاربران در STEPN و تقاضای بیشتر برای GMT ​​شده است.

همچنین، در اوایل این هفته، یک سخنگوی توکن STEPN نکات ظریفی در مورد قرارداد مشارکت احتمالی با یک برند ورزشی بزرگ ارائه کرد. این پروژه با به اشتراک گذاشتن یک اثر هنری حاوی لوگوهای مخفی از برندهای محبوب آدیداس، نایک، آسیکس، هد و حتی بایننس، آن را به مراتب بالاتر برد. این خبر مانند آتش سوزی همه جا را فرا گرفت و سرخوشی فضا را پر کرد که دوباره منجر به تقاضای بیشتر برای GMT ​​شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر