;
coinex

سامسونگ اولین پلتفرم تلویزیون هوشمند NFT را راه اندازی می‌کند

سامسونگ با همکاری Nifty Gateway بازار پیشرو NFTها، اولین پلنفرم تلویزیون هوشمند NFT را راه اندازی می‌کند، تا همه مشتریانش را با Web3 آشنا کند

سامسونگ با گنجاندن بازار NFT در خط جدید تلویزیون‌های هوشمند خود، گام بزرگ دیگری را از نظر نوآوری برداشته است و به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا بخشی از هیجان web3 را با آسایش در خانه خود تجربه کنند.

Nifty Gateway، بازار پیشرو برای NFT ها، قراردادی با غول فناوری کره جنوبی سامسونگ برای توسعه اولین تلویزیون هوشمند با پلتفرم NFT جهان، برای خرید و تجارت کلکسیون‌های دیجیتالی اعلام کرد.

تلویزیون هوشمند NFT سامسونگ از جدیدترین تکنولوژی کیف پول استفاده خواهد کرد

Nifty Gateway طی یک همکاری پیشگامانه از راه حل کیف پول حضانتی استفاده می کند که به جای اینکه از آنها بخواهد آنها را در یک کیف پول خارجی ذخیره کنند، دارایی‌های با ارزش کاربران را خود ایمن می‌کند. علاوه بر این، مشتریان را قادر می‌سازد تا با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی و همچنین بیت کوین، NFT را خریداری کنند.

تلویزیون هوشمند NFT

سامسونگ در هفته اول ژانویه اعلام کرد که در حال ورود به بازار NFT است و این دارایی های دیجیتال در دستگاه‌های تلویزیونی این شرکت ادغام خواهند شد.

سامسونگ در آن زمان اطلاعات زیادی را فاش نکرد، جز اینکه اولین خط تولید تلویزیون هوشمند با قابلیت NFT را معرفی خواهد کرد.

Nifty در پلتفرم NFT سامسونگ برای استفاده در خطوط تولید تلویزیون‌های ممتاز آن برای سال 2022، از جمله تلویزیون‌های QLED و Neo QLED ادغام شده است.

طبق بیانیه مطبوعاتی رسمی سامسونگ، Nifty همچنین یک برنامه جداگانه برای محصولات The Frame و MICRO LED ارائه می‌دهد.

با ترکیب فناوری‌های این دو شرکت، مشتریان می‌توانند با راحتی از خانه خود در این NFTها کاوش، نمایش و تعامل داشته باشند. علاوه بر این، کاربران به بیش از 6000 اثر هنری از هنرمندان جدید و مطرحی مانند بیپل، پاک و دانیل آرشام دسترسی خواهند داشت.

سامسونگ ادعا می کند که تا به امروز بیش از 60 میلیون تلویزیون هوشمند در سراسر جهان فروخته است. این بدان معناست که سامسونگ با همکاری با Nifty Gateway، تجارت NFT را به یک پایگاه کاربر بزرگ می‌آورد و از این رو از رشد و استفاده از این فناوری در حال توسعه حمایت می کند.

طبق گفته دانکن کاک فاستر، یکی از بنیان‌گذاران Nifty Gateway:

هدف Nifty Gateway این است که NFTها را با توانمندسازی سازندگان و ساده‌سازی فرآیند خرید، فروش، تولید و نگهداری NFTها به یک میلیارد نفر برساند. ما متعهد هستیم که NFTها را در دسترس تر کنیم و آنها را راحت تر از قبل خریداری کنیم.

Nifty Gateway یک بازار اتریوم محور است که در سال 2018 توسط برادران گریفین و دانکن کوک فاستر راه اندازی شد و در سال 2019 توسط صرافی ارزهای دیجیتال Gemini خریداری شد.

مطالب مرتبط:

سامسونگ برای بیش از 15 سال پیشرو در بخش فناوری بوده است و نه تنها تلویزیون‌های سطح بالا بلکه صفحه نمایش، تلفن‌های هوشمند و لپ تاپ‌ها را نیز تولید می کند و همچنین به ایجاد برنامه‌هایی کمک می کند که مصرف کنندگان زندگی آسوده‌تری داشته باشند.

در نتیجه این رابطه، سامسونگ و مشتریانش از هنر دیجیتال معتبر، فناوری نگهداری بهبودیافته و انعطاف‌پذیری پرداخت سود خواهند برد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bitcoinist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر