;
coinex

کمپانی برادران وارنر کالکشن NFT بت من را با ارزش سرسام‌آوری عرضه می‌کند

NFT بت من آخرین ابر قهرمان شنل پوشی است که وارد تالار NFT جهان می‌شود. وارنر، DC و استودیو NFT پالم روز چهارشنبه از مجموعه جدیدی از NFT رونمایی کردند.

آخرین نسخه دیجیتالی که مجموعه NFT Cowl نام دارد، دارای 200 هزار نمونه منحصر به فرد بتمن NFT است که میراث 83 ساله جنگجویان صلیبی زیرک را در بر می‌گیرد.

این شرکت‌ها در 26 آوریل اعلام کردند که ماسک یا کلاه معروف قهرمان اکشن را با بازسازی سه بعدی ارائه خواهند کرد.

NFT بت من سود 60 میلیون دلاری به همراه دارد

توکن‌های غیر مثلی دارای برچسب قیمتی 300 دلاری خواهند بود که به معنای سود 60 میلیون دلاری برای برادران وارنر و دی سی است.

NFT بت من

یک NFT مشابه یک رسید مبتنی بر بلاک چین عمل می‌کند و مالکیت یک آیتم دیجیتال را ایجاد می‌کند. در این شرایط، مجموعه Bat Cowl بر روی پالم، یک راه حل زنجیره جانبی اتریوم که باعث افزایش سرعت، کاهش هزینه و کاهش مصرف انرژی تراکنش‌ها در مقایسه با شبکه اصلی اتریوم می‌شود، ساخته می‌شود.

با به دست آوردن Bat Cowl NFT، طرفداران می‌توانند به پاداش‌هایی مانند تجربه Web3 دسترسی داشته باشند، دارندگان NFT همچنین به انجمن مخفی طرفداران DC Universe دسترسی خواهند داشت.

علاوه بر این، طرفداران می‌توانند کلکسیون‌های واقعی، گردهمایی‌های طرفداران را انتخاب کنند و موارد دیگر را خریداری کنند.

مطالب مرتبط:

جیم لی، ناشر و مدیر ارشد خلاقیت دی سی کامیکس، اظهار داشت:

در حالی که بتمن یکی از شناخته شده ترین ابرقهرمانان در جهان با صدها میلیون طرفدار است، ظاهر او در طول 83 سال گذشته تکامل یافته و متفاوت بوده است.

NFT های DC FanDome که سال گذشته تولید شدند، سوغاتی های ابرقهرمانی هستند که به صورت تصادفی بین ثبت نام کنندگان رویداد سالانه طرفداران توزیع می‌شوند.

عرضه این NFT پس از اکران سینمایی نسخه جدید بتمن توسط برادران وارنر انجام می‌شود که بیش از 330 میلیون دلار در باکس آفیس ایالات متحده فروخت و بزرگترین مجموعه محصولات مصرفی برای یک فیلم بتمن در بیش از یک دهه را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارزش سرسام‌آور کالکشن NFT بت من چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: bitcoinist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کلاه برداری و سو استفاده از نادانی مردم ساده لوح، روشی جدید به نام NFT برای خالی کردن مردم ساده دل و خوش خیال. NFT یعنی پول دادن به یک محصول مجازی بی ارزش و پر کردن جیب یک سری کلاه بردار نوین

    پاسخ