;
coinex

شیائومی 12 اولترا با سه نوع بدنه شیشه‌ای، سرامیکی و چرم عرضه می‌شود

گوشی شیائومی 12 اولترا قرار است با طرح‌های متنوع و ویژه‌ای وارد بازار شود. شیائومی این بار قصد دارد دست خریدار را در انتخاب جنس بدنه باز بگذارد. احتمالا شیائومی 12 اولترا با جنس پنل پشتی شیشه‌ای، چرم گیاهی و سرامیکی عرضه شود.

منابع چینی گزارش‌هایی در مورد گوشی شیائومی 12 اولترا منتشر کرده‌اند. در حالی که شیائومی 11 اولترا فقط با طرح سرامیکی وارد بازار شده بود اما طبق این گزارشات شیائومی قصد دارد پرچمدار قدرتمندش را با سه نوع جنس بدنه وارد بازار کند. با این خبر همراه ما باشید.

مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا

شیائومی برای افزایش حق انتخاب کابران، قصد دارد گوشی شیائومی 12 اولترا را با جنس بدنه شیشه‌ای، چرم گیاهی و سرامیکی وارد بازار کند. طرح سرامیکی این گوشی دو رنگ سفید و مشکی خواهد داشت و جنس بدنه شیشه‌ای این گوشی با رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. هنوز در مورد تنوع رنگ در جنس چرم گیاهی اطلاعاتی منتشر نشده است. از لحاظ قیمت، جنس بدنه سرامیکی به دلیل مقاومت بالا و دشواری ساخت و پرداخت، بیشتر از جنس بدنه شیشه‌ای خواهد بود.

گوشی شیائومی 12 اولتراطبق اطلاعات منتشر شده قبلی، احتمال دارد شیائومی 12 اولترا از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده کند. (این تراشه هنوز به مرحله معرفی و عرضه رسمی نرسیده است.) از برند لایکا در ماژول دوربین این گوشی استفاده خواهد شد. باتری شیائومی 12 اولترا، 4900 میلی آمپری بوده و قابلیت شارژ سریع 120 واتی را نیز دارد. نمایشگر در این گوشی هوشمند نیز 120 هرتزی اولد بوده که دارای رزرولوشن QHD است.

بنابر شایعات فاش شده، این گوشی احتمالا در اردیبهشت ماه وارد بازار چین شود اما زمان عرضه به سایر کشورها نامعلوم است. اگر خاطرتان باشد، گوشی‌های سری 12 شیائومی در اواخر آذر ماه رسما رونمایی شدند؛ ولی در اسفند ماه به بازارهای بین‌المللی راه یافتند. امیدواریم بین عرضه گوشی شیائومی 12 اولترا در چین و سایر کشورها فاصله چند ماهه ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات شیائومی 12 اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر