;
coinex

کیف پول NFT لجر (Ledge) به زودی عرضه ‌می‌شود

کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال، محیطی برای نگهداری امنِ رمزارزهاست. لجر برای ارزهایی مانند بیت‌کوین، کیف پول سخت افزاری طراحی کرده است. حال می‌خواهد برای NFTها هم کیف پول سخت افزاری تولید کند. با این خبر همراه ما باشید تا در مورد کیف پول NFT لجر بیشتر بدانیم.

لجر (Ledger) اصلی‌ترین تامین‌کننده کیف پول‌های ارزدیجیتال بوده که فعالیت خود را از سال 2014 شروع کرده است. در روز سه شنبه، لجر به کوین تلگراف (Cointelegraph) اطلاع داد که محصول جدیدی در راه است. کیف پول NFT لجر، Ledger Nano S Plus نام دارد. در واقع این محصول نسل بعدی نسخه نانو است که در سال 2016 وارد بازار شده بود. این کیف پول سخت‌افزاری مخصوص کسانی است که توکن‌های غیر مثلثی (NFT) نگهداری می‌کنند.

کیف پول NFT لجر (Ledge)

مدیر ارشد تجربیات لجر، ایان راجرز (Ian Rogers)در مصاحبه با Cointelegraph گفت: «Ledger Nano S Plus ششمین کیف پول سخت افزاری تولید شده توسط لجر، از زمانی است که این شرکت اولین کیف پول HW1 خود را در سال 2015 معرفی کرد. همچنین این محصول اولین کیف پول سخت‌افزاری است که لجر پس از معرفی Ledger Nano X در سال 2019 منتشر کرده است.»

The Ledger NFT wallet

شرکت لجر می‌خواهد با کمک کیف پول جدیدش، یک تجربه کاربری امن را برای مشتریان Web3 ارائه دهد. در کیف پول نانو اس پلاس از فناوری جدید امضای شفاف از طریق  Ledger Live استفاده شده است. این فناوری موجب امن‌تر شدن کیف پول جدید می‌شود.

همانطور که در ابتدای خبر اشاره کردیم، کیف پول جدید لجر مخصوص NFTها ساخته شده است و محیطی امن و مطمئن را برای انجام تراکنش‌های کاربران ایجاد می‌کند. حال شرکت لجر امکان پشتیبانی از NFTها را برای نسخه‌های قبلی خود نیز ایجاد خواهد کرد.

مدیر اجرایی شرکت لجر به نکته نیز اشاره کرد که قبل از توسعه و ایجاد کیف پول Ledger Nano S Plus، کاربران کیف پول Ledger Nano می‌توانستند NFTها را از طریق Ledger Nano X نگهداری کنند. با توسعه کیف پول جدید، پشتیبانی از توکن‌های غیرمثلثی در اولویت قرار گرفته و با امضای شفاف، می‌توانند تراکنش‌های امن‌تری را تجربه کنند. با کمک امضای شفاف، تمام جزئیات تراکنش به کاربر ارائه خواهد شد و به این ترتیب از امضای کورکورانه و انجام معاملات خطرناک پیشگیری می‌شود.

کیف پول NFT لجر

پس از حمله بزرگ فیشینگ که بزرگ‌ترین بازار NFT جهانی (OpenSea) را مورد هدف قرار داده بود، مدیر ارشد فناوری لجر، چارلز گیمت، در مورد خطرات ناشی از امضای کورکورانه به کاربران اطلاع داده بود. از طریق این امضای کورکورانه در تراکنش‌های بلاک‌چین معاملات پرخطر خواهند بود.

شرکت بزرگ لجر، نسخه محدودی از کیف پول جدید خود را در اواسط اسفند ماه معرفی و تعداد 10 هزار دستگاه را با قیمت 79 دلار، پیش فروش کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کیف پول NFT لجر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر