;
coinex

بازیگران سریال از سرنوشت 4 ؛ بیوگرافی و تصاویر

این شب‌ها از سرنوشت یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیون است، برای آشنایی با بازیگران سریال از سرنوشت 4 در این نوشتار تکراتو همراه ما باشید.

سریال از سرنوشت با بازی بازیگرانی چون کیسان دیباج و دارا حیایی از مجموعه‌های پرطرفدار تلویزیونی است که این شب‌ها فصل چهارم آن از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

فصل چهارم سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است. ما در ادامه به شرح مختصری زندگینامه بازیگران سریال از سرنوشت 4 می‌پردازیم. شما در این نوشتار می‌توانید عکس های بازیگران سریال از سرنوشت 4 را نیز مشاهده کنید.

بازیگران سریال از سرنوشت 4

مجموعه‌ی از سرنوشت ۴ چهاردهم فروردین ماه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان سریال از سرنوشت ۴ درباره‌ی فراز و نشیب و چالش‌های زندگی شخصی و کاری هاشم و سهراب است. بازی این دو نقش اصلی مجموعه را دارا حیایی و کیسان دیباج برعهده دارند.

بازیگران سریال از سرنوشت 4

تحویلیان تهیه‌کننده‌ی از سرنوشت درمورد رویکرد و هدف اصلی داستان سریال گفته است: «عمده‌ترین مسأله‌ای که در این فصل، سریال آن را دنبال می‌کند موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است و در این راه به سودجویانی که در این راه مانع رشد تولید می‌شوند اشاره داریم همچنین به مشکلات استعداد‌های جوان و خلاق در تولید توجه می‌شود.»

یکی از عوامل دیده‌شدن سریال‌های تلویزیون بازی حرفه‌ای بازیگران آن است. مجموعه از سرنوشت 4 با اننتخاب درست بازیگران در این زمینه موفق بوده است.

در این سریال پرطرفدار علاوه بر بازیگران فصل‌های گذشته فرهنگ زرگرباشی، مهران میری و متین طاهری نیا نیز به گروه اضافه شدند و در کنار بازیگران این سریال به نقش‌آفرینی می‌پردازند. اکنون با بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت این نوشتار را ادامه می‌دهیم.

کیسان دیباج در نقش سهراب

بازیگران سریال از سرنوشت 4

او در 20 آذر ماه سال 1374 در تهران به دنیا‌ آمد. دانش‌آموخته‌ی رشته تئاتر است و از سال 1395 در 21 سالگی با گروه تئاتر صحنه فعالیتش را در این زمینه آغاز کرد. کیسان دیباج مجرد است و پیش از ورود به دنیای بازیگری خوانندگی هم کرده است.

کار حرفه‌ای دیباج در تلویزیون بازی در سریال از سرنوشت در سال 1398 بوده که باعث شهرت او نیز شد.

دارا حیایی درنقش هاشم

بازیگران سریال از سرنوشت 4

دارا حیایی متولد 11 شهریور ماه سال 1375 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر بوده و کارش را در سن 23 سالگی با بازی در فیلم شعله‌ور به کارگردانی حمید نعمت‌الله آغاز کرد.

نقش‌آفرینی در سریال از سرنوشت آغاز فعالیت دارا حیایی در تلویزیون است. دارا پسر امین حیایی بازیگر مشهور کشورمان است.

فاطیما بهارمست در نقش نغمه

بازیگران سریال از سرنوشت 4

فاطیما بهارمست زاده‌ی 10 تیر ماه سال 1375 در تهران است. او در 6 سالگی برای اجرای برنامه کودک وارد تلویزیون شد. سپس در سال 1383 بازی با مجموعه چموش و خموش فعالیتش را به طور حرفه‌ای دنبال کرد.

وی دارای مدرک کارشناسی تئاتر دانشگاه از تهران بوده و با ایفای نقش در سریال آخرین بازی به شهرت رسید. بهارمست اهل ورزش نیست اما به موسیقی علاقه‌مند است و ویولن می زند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال یاغی

مجید واشقانی در نقش منصور افشار

بازیگران سریال از سرنوشت 4

مجید واشقانی در 6 خرداد ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی متالوژی است. واشقانی با علاقه به بازیگری در سال 1377 در 18 سالگی وارد تئاتر شد.

نقش آفرینی در فیلم هشدا پلیس در سال 1378 آغاز کار حرفه‌ای او بود.اما در سال 1390 با ایفای نقش در سریال مسیر انحرافی به شهرت رسید.

وی خود را درگیر مدیوم نمی‌کند. به گفته‌ی خودش تجریه عاشقی داشته اما هنوز مجرد است.

مونا کرمی در نقش آرزو

بازیگران سریال از سرنوشت 4

در ادامه معرفی بازیگران سریال از سرنوشت 4 می‌رسیم به مونا کرمی، او متولد 18 آذر ماه سال 1369 در گلستان است. کرمی کارش در دنیای بازیگری را با در 9 سالگی با تئاتر عروسکی شروع کرد.

وی تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس در رشته‌ی مهندسی منابع طبیعی گذرانده است و با برادرش که خواننده بوده به عنوان همخوان همکاری دارد.

مونا کرمی به طور حرفه‌ای با بازی در سریال بیمار استاندارد در سال 1394 کارش را دنبال کرد و با نقش‌آفرینی در سریال حوالی پاییز مشهور شد.

لیلا بلوکات در نقش مینا ماجدی

بازیگران سریال از سرنوشت 4

لیلا بلوکات در 4 آذر ماه سال 1363 در تهران به دنیا آمد. او دارای لیسانس رشته طراحی فرش است. فعالیت هنریش را در سال 1377 در 14 سالگی با تئاتر کودک آغاز کرد.

بازی وی در سریال روزهای زندگی در سال 1377 به خوبی دیده شد. به گفته خودش جراحی زیبایی و تزریق ژل نداشته است. بلوکات با نقش‌آفرینی در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید.

مهرداد ضیایی

بازیگران سریال از سرنوشت 4

مهرداد ضیایی متولد ۱۰ تیر ماه سال ۱۳۴۸ در تهران است. او در رشته‌های مهندسی منابع طبیعی و روزنامه‌نگاری تحصیل کرده‌ است. درسال ۱۳۹۶ یک کتاب مجموعه شعر با نام مرا به پیراهنت بسپار از سید مهرداد ضیایی منتشر شد.

سید مهرداد ضیایی ازسال ۱۳۶۹ با بازی در تئاتر آی‌کی اونجاست کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد. اولین تجربه تصویری وی بازی در فیلم شب دهم به کارگردانی جمال شورجه است.

جالب است بدانید او با مهرداد ضیایی که او هم بازیگر است، تشابه اسمی دارد. این دو در شش مجموعه پرده عجایب، بی‌گناهان، مختارنامه، یادآوری، برادر و تاریکی شب روشنایی روز به طور همزمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رضا داوود نژاد

بازیگران سریال از سرنوشت 4

رضا داوود نژاد زاده‌ی 29 اردیبهشت ماه سال 1359 در تهران است. دیپلم رشته علوم انسانی دارد و 6 سالگی با بازی در فیلم بی پناه وارد دنیای بازیگری شد.

فعالیتش را به طور حرفه‌ای با بازی در فیلم مصائب شیرین دنبال کرد و با ایفای نقش در سریال پشت کنکوری ها شناخته شد.

او چند سال پیش درگیر بیماری بود و پیوند کبد انجام داده است. رضا داوود نژاد با غزل بدیعی در1387 ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال ساخت ایران 3

بازیگران سریال سرجوخه

مهدیس توکلی در نقش مینو افشار

بازیگران سریال از سرنوشت 4

مهدیس توکلی متولد سال 1373 در تهران است. او که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1392 در 19 سالگی از تئاتر آغاز کرد. توکلی مجرد است. تنها خواهرش مهسا نام دارد.

او کارش در تلویزیون را با سریال از سرنوشت در سال 98 شروع کرد و در فصل دوم ، سوم و چهارم هم این سریال پربیننده نیز حضور دارد.

مائده طهماسبی

بازیگران سریال از سرنوشت 4

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت 4 می‌رسیم به مائده طهماسبی، وی زاده‌ی سال 1336 در بابل است. وی کارش را در 1378 در 42 سالگی با فیلم دایره شروع کرد. و به طور حرفه‌ای با بازی در سریال باجناغ ها در 1383 کارش را ادامه داد.

مائده طهماسبی دارای مدرک فوق لیسانس خبرنگاری با گرایش تئاتر بوده و با ایفای نقش در سریال قرارگاه مسکونی به شهرت رسید. او همسر فرهاد آئیش بازیگر مشهور کشورمان است.

حسین پاکدل در نقش آقای خندان

بازیگران سریال از سرنوشت 4

حسین پاکدل متولد 7 دی ماه سال 1338 در اصفهان است. دانش‌آموخته‌ی مهندسی کشاورزی بوده و با فیلم یاس های وحشی وارد دنیای بازیگری شد. سپس با نقش‌آفرینی در سریال تفتنگ سرپر در سال 1379 و نیز بازی در سریال مسافری در ری به شهرت رسید.

وی از سال 1366 تا 73 قائم مقام شبکه یک سیما بود. عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل است.

نگین صدق گویا

بازیگران سریال از سرنوشت 4

نگین صدق گویا زاده‌ی 8 اسفند ماه سال 1349 در تهران است. او دارای مدرک فوق لیسانس علوم اقتصادی نظری بوده و کارش را در سال 1371 با بازی در فیلم تیک تاک آغاز کرد.

به طور حرفه‌ای در سریال شن های کف به ایفای نقش پرداخت و سپس با بازی در سریال دیوار شیشه ای در سال 1380 به شهرت رسید.

نگین صدق گویا مجرد است و از سال 1396 خوانندگی در گروه بل کانتو را آغاز کرده است.

ساناز سعیدی

بازیگران سریال از سرنوشت 4

ساناز سعیدی متولد 24 فروردین ماه سال 1368 در تهران است. لیسانس مهندسی معماری دارد. با نمایش گمشده فعالیتش را آغاز کرد و پس آن در سال 1396 با ایفای نقش در سریال نفس کارش بهتر دیده شد.

ساناز سعیدی در سال 1397 با بازی در سریال پربیننده‌ی بچه مهندس به شهرت رسید. او می‌گوید از نظرات مردم بسیار انرژی می‌گیرم.

رضا بنفشه خواه

بازیگران سریال از سرنوشت 4

رضا بنفشه خواه در 14 بهمن ماه سال 1322 در تهران به دنیا آمد. با توجه به علاقه‌ای که به بازیگری داشت در 1342 در 20 سالگی وارد تئاتر شد و کارش را در این عرصه آغاز کرد. در سال 1348 با جشنی نیلچی زاده ازدواج کرد.

با بازی در سریال مخمسه در سال 1362 بازیش مورد توجه قرار گرفت و در سال 1381 با ایفای نقش در سریال بدون شرح به شهرت رسید. او بازنشسته وزارت کار است.

سولماز غنی

بازیگران سریال از سرنوشت 4

در ادامه‌ی زندگینامه بازیگران سریال از سرنوشت 4 می‌رسیم به سولماز غنی، او در 27 مرداد ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. فعالیتش در بازیگری را در سال 1380 با فیلم آتانازی شروع کرد. سپس در سریال با من بمان کارش بهتر دیده شد.

در سال 1386 با نفش‌آفرینی در سریال سرنوشت مشهور شد. سولماز غنی در سال 1391 با علی رحیمی ازدواج کرد.

اگر از علاقه‌مندان خواندن بیوگرافی بازیگران جدیدترین مجموعه‌های تلویزیون هستید، می‌توانید با مطالعه نوشتار  بازیگران سریال زیرخاکی 3  با هنرمندان این سریال بیشتر آشنا شوید.

بازیگران سریال از سرنوشت 4

در سریال از سرنوشت 4 شاهو رستمی، مسعود انتظاری، محمدصادق ملک، مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری‌نیا نیز نقش ‌آفرینی کرده‌اند.

عوامل سریال از سرنوشت

  •  کارگردان: سید محمدرضا خردمندان
  • تهیه کننده: اکبر تحویلیان
  • نویسندگان: محمدمحمود سلطانی و روح الله صدیقی
  • تدوین: شوکا زندباف
  • مدیر تولید: مجتبی برهانی زاده
  • مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام
  • طراح صحنه و لباس: آبتین برقی
  • صدابردار: حمیدرضا یارندپور
  • طراح گریم: خاطره خاشعی
  • مدیر تدارکات: علی بهرام
  • دستیار اول کارگردان: رضا کشاورزی
  • منشی صحنه: مهلا معصومی نژاد
  • عکاس: متین تحویلیان، پریدخت اصباح
  • دستیار تهیه کننده و مدیر برنامه ریزی: نوید احمدزاده چالشتری

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال از سرنوشت 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سریال از سرنوشت 4 واقعااااا عالیه عالیه عالیه عالیه

    پاسخ