;
coinex

شیائومی میکس فولد 2 اولین گوشی تاشو با لولای 360 درجه خواهد بود

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شیائومی میکس فولد 2 اولین گوشی تاشوی جهان خواهد بود که به لولای 360 درجه مجهز می‌شود؛‌ اما مشخصات رده‌بالای این گوشی به همین‌جا ختم نمی‌شود.

شیائومی می میکس فولد اولین گوشی تاشوی شیائومی بود که سال گذشته راه‌اندازی شد. گفته می‌شود که نسل جدید تاشوی شیائومی تا چند ماه آینده رسما کار خود را آغاز می‌کند. این خبر تاکنون چندین بار منتشر شده و حالا، Ice Universe هم آن را تایید می‌کند.

این افشاگر همچنین به تمرکز شیائومی روی گوشی تاشوی اشاره کرد و گفت که امسال از شیائومی MIX 5 خبری نیست. اگر به خاطر داشته باشید، شیائومی MIX 4 در تابستان سال گذشته با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی شد.

لولای 360 درجه در گوشی تاشوی شیائومی میکس فولد 2

Shadow Leaks یکی دیگر از افشاگرهای معروف است که اخیرا جزییاتی از مشخصات Xiaomi MIX Fold 2 را به اشتراک گذاشته است. او مدعی است که این گوشی با شماره مدل 22061218C مشخص شده و از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند. البته این گوشی همراه با قلم استایلوس عرضه نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به‌عنوان یک اکسسوری مجزا خریداری کنند.

شیائومی میکس فولد 2 اولین گوشی تاشو با لولای 360 درجه خواهد بود

گفته می‌شود که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود و یک باتری با ظرفیت بالا نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این افشاگر همچنین به وجود دوربین زیر نمایشگر اشاره کرده و مدعی شده که شیائومی MIX Fold 2، اولین گوشی مجهز به لولای 360 درجه خواهد بود.

لولای 360 به این معنی است که گوشی قابلیت تا شدن از هر دو طرف را دارد؛ چیزی شبیه به سازوکار لپ‌تاپ‌های 360 درجه. با این تفاوت که در لپ‌تاپ‌ها، صفحه نمایشگر گوشی انعطاف‌پذیر نیست و بدنه دستگاه است که قابلیت تا شدن را دارد. اما در شیائومی میکس فولد 2 احتمالا از پنل نمایشگری استفاده می‌شود که انعطاف‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند از دو طرف تا شود.

Shadow Leaks جزییاتی از نمایشگر داخلی گوشی را نیز فاش کرده است. او می‌گوید شیائومی میکس فولد 2 از نمایشگر 8.1 اینچی با رزولوشن +QHD از نوع پنل LTPO برخوردار می‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت که از نرخ نوسازی متغیر نیز پشتیبانی می‌کند.

با این اوصاف، امسال نباید منتظر نسل جدید شیائومی میکس 4 باشیم؛ اما می‌توانیم به تکنولوژی‌های نسل جدید تاشوی شیائومی امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر