;
coinex

جیسون موموآ در سریع و خشن 10 شخصیت منفی خواهد بود

این‌بار جیسون موموآ در سریع و خشن 10 شخصیت منفی را در کنار شارلیز ترون تجربه خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات نقش جیسون موموآ با تکراتو همراه باشید.

سریع و خشن نام یکی از فیلم های پرطرفدار است که از ابتدای ساختش تابه‌حال، توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. در این سریال، هنرمندان نام‌آشنای هالیوودی زیادی نقش‌آفرینی می‌کنند. اولین سری سریع خشن در سال 2001 آغاز شد و تابه‌حال در 9 قسمت اکران شده است. حالا قرار است قسمت دهم نیز به مرحله ساخت برود و بازیگران آن تقریبامشخص شدند.

نقش منفی جیسون موموآ در سریع و خشن 10

فیلم سریع وخشن 10 با کارگردانی جاستین لین و فیلمنامه‌ی کریس مورگان که قرار بود دوم آوریل 2022 به مرحله اکران برسد، به دلیل شیوع پاندمی به تعویق افتاد. گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که روند ساخت از سر گرفته شده و این فیلم احتمالا در فوریه 2023 منتشر می‌شود. در 28 ژانویه اعلام شد که جیسون موموآ در حال مذاکره برای بازی در نقشی شرور در این فیلم است. همچنین شارلیز ترون معروف نیز بار دیگر در نقش منفی حضور خواهد داشت.

این مجموعه با اکران فیلم The Fast and the Furious در سال 2001 شروع شد و تاکنون 8 فیلم اصلی برای آن ساخته و اکران شده است. فیلم‌های این مجموعه همواره پرفروش بوده‌ و فیلم سریع و خشن 9 که اخیرا اکران شده به فروش 681 میلیون دلاری رسیده است. این فیلم سینمایی پس از چند بار به تاخیر افتادن، بالاخره در 7 آوریل 2023 (18 فروردین 1401) در سینماها اکران خواهد شد.

بازیگران سری دهم سریع خشن 10 تا به اینجای کار:

جیسون موموآ در سریع و خشن 10

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حضور جیسون موموآ در سریع و خشن 10 به عنوان نقش منفی چیست؟ در قسمت نظرات بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر