;
coinex

آکادمی اسکار سرانجام درخصوص ویل اسمیت تصمیم‌گیری کرد

سیلی جنجال برانگیزی که در آخر برای ویل اسمیت دردسرساز شد. اعضای آکادمی اسکار در نشستی که روز گذشته برگزار شد، سیلی جنجال برانگیز ویل اسمیت را مورد بررسی قرار داده و نتیجه آن را طی بیانیه‌ای اعلام کردند.

پس از حرکت بحث برانگیز ویل اسمیت در مراسم اسکار 2022 و سیلی وی به کریس راک، آکادمی اسکار درنهایت پس از برگزاری شورای انظباطی، درباره ویل اسمیت تصمیم‌گیری کرد.

ویل اسمیت فردای روی مراسم اسکار، با انتشار پستی رسما عذرخواهی کرد و پس از آن، از آکادمی اسکار استعفا داد. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

تصمیم‌گیری آکادمی اسکار درخصوص ویل اسمیت

کریس راک، مجری مراسم اسکار 2022 بود که در طول برنامه و پس از شوخی با همسر ویل اسمیت، با برخورد شدید او مواجه شد. ویل اسمیت که نتوانست شوخی کریس راک با همسرش را تحمل کند، از جا بلند شد و به صورت کریس راک سیلی زد. از آن زمان تاکنون، این چهره‌های سرشناس با پیامدهای این رفتار هیجانی روبرو هستند.

ویل اسمیت

اعضای هیئت آکادمی اسکار صبح جمعه، عواقب سیلی ویل اسمیت به کریس راک را مورد بررسی قرار دادند. رای نهایی آکادمی این بود که ویل اسمیت، به مدت 10 سال از همه رویدادهای آکادمی اسکار محروم شود.

بیانیه آکادمی اسکار :

«اسکار 94 قرار بود جشنی برای افراد زیادی در جامعه ما باشد که در سال گذشته کارهای باورنکردنی انجام دادند. با این حال، آن لحظات تحت الشعاع رفتار غیرقابل قبول و مضری قرار گرفت که ما شاهد نمایش آقای اسمیت روی صحنه بودیم.

امروز، شورای آکادمی جلسه‌ای تشکیل داد تا علاوه بر پذیرش استعفای وی، درباره بهترین واکنش به اقدامات ویل اسمیت در مراسم اسکار نیز بحث کند. هیئت مدیره تصمیم گرفته است که برای یک دوره 10 ساله از 8 آوریل 2022، آقای اسمیت مجاز به شرکت در هیچ رویداد یا برنامه آکادمی، به صورت حضوری یا مجازی نیست.

پس از آن ویل اسمیت در پاسخ به این بیانه گفت:

“من تصمیم آکادمی را می پذیرم و به آن احترام می گذارم.”

ویل اسمیت

همچنین آکادمی برای مدیریت فضا،‌ از کریس راک و از مهمانان و حضار بخاطر صبر و متانتشان در برگزاری مراسم تشکر کرده است. اقدام انجام شده توسط آکادمی گامی بزرگ در جهت هدفی بزرگتر برای افزایش ایمنی اجراکنندگان و مهمانان برای بازگشت اعتماد به آکادمی است. بسیاری از صنعتگران حوزه سینما و کارگردانان تقاضای پس گرفتن اسکار را از اسمیت داشتند اما آکادمی مجوز قانونی برای اینکار ندارد. در آخر باید اشاره کرد که ویل اسمیت اگر برنده یا نامزد بشود، در هر صورت حق حضور در جشنواره را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظرشما درباره رفتار وی در نودچهارمین اسکار و پس از آن واکنش آکادمی چیست؟ درقسمت نظرات بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر